Gene geç yatmıştım. Ve sabah 7 alarmı ile uyandırıldım. Bu sefer telefon alarmı değildi ama anne alarmıydı.Annemin uzun söylenmeleri sonucunda uyandım. Lovabaya gittim, daha sonra okul formamı giydim ve çantamı alıp aşağıya mutfağa imdim.
Evinizin alt katında oturma odası ve mutfak birleşikti. Yani Amerikan mutfaktı. Oturma koltuklarına oturdum. Ta ki annem söylenene kadar.
"Ya Ecrin hadi kızım geç kalıcaz"
"Yaa anne çok uykum var"
"Yüzünü yıka güzelim benim, açılır uykun"
"Yok anne yok daha uyumam lazım"
"Hadi Ecrin hadi"Annemin zoruyla zar zor kalktım koltuktan ve o sert olan yemek masasına geçtim.
Yemeği yerken biraz açılmıştı uykum. Annem sessizliği bozarak konuşmaya başladı.
"Baban seni görmek istiyormuş"
Ne? Ne babası be.
"Kim"
"Baban"
"Benim babam yok anne ben istemiyorum"
"Kızım ama bi görsey-"
"Anne hayır dedim! Yıllardır aklı nerdeydi, ya da şuan niye görmek istiyor."
"Bilmiyorum çiçeğim"
"Hayır anne bu teklifinden duymadım sende söylemedin sayıyorum"
"Tamam kızım birşey diyemem"Konuyu burda kapattık. Bana yıllarca babalık yapmamış olan adam beni niye şuan görmek istesin ki umrumda olmazdı.
"Kızım şu Ensar olayı noldu peki"
"Anne biz konuştuğum dediğim çocukla dün konuşmayı kestik Ensar'la barıştık"
"Aa niye kızım"
"Anne eski sevgilisi falan okula gelmiş o kızla falan beraberlerdi, sonra sordum işte bana 'çok kısıtlıyorsun' dedi 'biz hiçbirşey değiliz' dedi bende o zaman başlamadan bitsin dedim"
"İyide açıklama yapmadı mı"
"Off anne kapatalım konuyu ben açmak istemiyorum"
"Peki o zaman kızım"Annemle arkadaş gibiydik. Herşeyimi biliyordu.
Yemekten sonra masayı topladık ve evden çıktık.
Ben okula bıraktı ve o işe gitti. Bugün işten geç gelicekti yani en azından saat 12-1 olurdu.
Annem şirkette ortaktı ve her türlü şeyden sorumlu oluyordu. Bu yüzden her türlü geç veya erken gelebilirdi düzenli bir iş saati yoktu.
Bugün ilk ders biyolojiydi. Hoca herkese bu hafta dışarıda ders işleyeceğimizi söylemişti. Bende sınıfa çantamı bıraktım ve sadece biyoloji ile ilgili olan kitapları alıp kalemlerimi alıp bahçeye indim.
Yek başıma bulunucağım bir banka oturdum.
Zeynep yanıma gelip bankın diğer tarafına oturdu.
"Askim"
"Zeynep konuşmak istemiyorum"
"Ecrin ya bi dinle lütfen"Gene kendime hakim olamayıp bağırmaya başladım.
"Ya Zeynep ben senin neyini dinleyeceğim ya, sana güveniyorum, en yakın arkadaşım diyorum ama sen benden bu kadar önemli birşeyi saklıyorsun ya"
"Ya ben saklamak istemedim, Berat dedi üzül esin şimdi dedi. Kırılmasın dedi"
"He Berat beni düşündü yani"
"Yani evet biraz mantıksız ama evet düşündü işte"
"Bana inandırıcı gelmiyor, kusura bakma"Banktan hızlıca kalktım ve onun yanından ayrıldım.
Ağaçların olduğu bölgedeydim gene tek başıma. Aradan bir-iki dakika sonra Ensar'ın Zeynep'in yanına doğru gittiğini gördüm.
Sonra birşeyler konuştular ve Ensar benim yanıma doğru yol aldı. Onu görünce gözlerimi kaçırdım, onları izliyormuşum gibi olmasın diye. Ama izliyordum Yani sonuç olarak.
Ensar yanıma geldi ve sinirlice konuşmaya başladı.
"Ya Ecrin seçmede biraz abartmıyormusun"
"Neyi abartmıyormuyum Ensar"
"Zeynep'e niye trip yapıyon"
"Zeynep'e trip falan yapmıyorum bişiler uydurmasın ordan şimdi bana"