Ertesi sabah günlerden perşembe ve bizim ders programı değişmiş. Gruba yeni gelem ders programına göre hazırladım çantamı ve bugün beden vardı.Dolaptan okul formalarımı giydim yanıma da beden dersinde giyecek olduğum eşofman ve tshirt aldım. Aynalı komidinin üstünde duran kolyemi ve tokalarımı takıp aşağıya indim. Birkaç birşey atıştırdım, daha sonra toparladım ve servis aracılığıyla okula gittim.
Tam okulun kapısından girerken arkamdan adımın seslendiğini duydum.
"Günaydınn Ecrinn"
Evet güne uzun bir günaydın ile başladım. Bu Kaan'dı. Minik bi gülücük atıp.
"Günaydınnn"
Dedim. Sonra beraber merdivenleri çıktık. Okula girdik.
"Yarın son ya ben seni görmeden nasıl dayanıcam"
"Kaan alt tarafı iki gün görmeyeceksin abartmasak mı"
"Ama ya"
"Hem her gün beraber olsak sıkılırız"
"Nasıl yani, sıkılırız derken"
"Öyle değilmi ama"
"Hayır alakası yok"Benim sınıfıma çantamı bıraktık ve onun sınıfına geçtik. Oda çantasını bıraktı ve ortamdaki konuşmalara karıştık bizde.
Aralarından birisi:
"Pazartesi günü sınıfa yeni birisi geliyormuş dedi"
Kaan'da sordu.
"Kim olduğu bellimi"
"Adı ecre ama kimse tanımıyor"
"Ecre mi"Kaan bi duraksadı, nedenini anlamadım ama bu ismi duyduktan sonra yüz ifadesi de değişti.
"Soyadı neymiş"
"Ecre Akyıldız"
"O nasıl geliyor olum"Kaan tanıyordu kızı. Belliki bi arkadaşıydı çünkü 'o nasıl geliyor olum' dedi ve kimse kızı tanımıyor.
"Kaan sen tanıyormusun"
"Y-yok be, nerden tanıyacağım"Berat, Kaan'a sordu, Kaan'da cevapladı ama cevabı kimseye inandırıcı gelmedi.
"Kaan iyimisin"
"İyiyim Ecrin, geç zil çalana kadar dışarıya çıkalım"Sınıftan çıktıktan sonra merakıma yenik düştüm ve sordum.
"Kaan sen yeni gelecek olan kızı tanıyormusun"
"Hayır dedim ya içerde de"
"Niye duraksadın, kızın adını duyunca bi değiştin"
"Ecrin sorguya mı çekiyorsun beni"
"Hayır sadece merak ediyorum"
"Tanımıyorum"Anlık bi yükseltmişti.
"Niye yükseliyorsun"
"Of Ecrin sinirlerim bozuk"
"İyi tamam"Dedim ve hızlıca yanından ayrıldım.
"Ecrin nereye"
Diye seslendi arkamdan fakat duymamazşıktan geldim çünkü çok sinir olmuştum. Kızın adını duyana kadar bi problem yoktu, duyduktan sonra tavırları değişti resmen.
Kantine Zeynep'lerin yani bizim grubun yanına indim.
"Selam arkadaşlar"
"Selam"
"Selam da senin moralin mi bozuk"
"Off Kaan ya"Ensarda aynı ortamdaydı ve anlattıklarımı oda dinliyordu.
"Noldu ya daha ikinci günden"
"Bunların sınıfa bi kız gelmiş galiba"
"Hee evet gaye diye biri ama kimse tanımıyor"
"Heh işte konu da bu zaten"
"Kaan tanıyor mu"Dedi Eymen sanki gözlerimi okurca.
"Evet tanıyor ama tanımıyorum diyor"
"Nasıl yani, tanıyorsa söylesin sanki bişey dicez"