Güven duyduğun o insan,

6 1 0
                                    

Evet bu söyledikleri gerçekmiş gibi geliyordu, beni kandırıyordu ve ben gene kanıyordum oysaki iki gün sonra bana olan sevgisinin biticeğine inanaraktan ona evet dedim, onda tamam dedim.

"Tamam, tamam deneyelim."

Kendisi öğretmenler masasında oturuyordu bende peteğe yaslanmış ona bakıyordum. Beni kendisine çekti ve kollarının arasına aldı beni.

"Senin sevgini ve güvenini asla boşa çıkartmayacağım sana söz veriyorum"
"Seviyorum seni"

Kendimi geri peteğe çektiğim sırada sınıf dolmaya başlamıştı.

"Sanırım zil çalmış ben gideyim, tenefüste uçarak gelicem"

Dedi ve sırıtarak hızla sınıftan çıktı. Bende sırıtmakla yetindim. Yanıma Zeynep geldi.

"Ders boş, hoca gelmemiş"
"Nöbetçi hoca gelir"
"Onu bilmem ama gelmezse 2 ders boş"
"İyi kafa dinleriz bari bizde"
"Siz ne konuştunuz Kaan'la"

Zeynep'e direk söyledim olan bitenleri. Çünkü birşey olursa arkamda duracak tek kişi Zeynep'ti.

"Kanka biz düşündük ve dedik ki birbirimizi seviyoruz, bence bi şans verelim birbirimize"
"Sakın bana hemen sevgili olduk deme"
"Hayır daha sevgili değiliz ama deniyeceğiz işte"
"Ohaa çok iyii"

Ensar geldi yanımıza. Aklı hala ben ve yaptıklarımda olmalıydı ki modu hiç yerinde değildi.

"Ders boşmuş"
"İki derste boş"

Ben aralarından sıyrılıp sakince gitmeye baktım Zeynep kolumu tuttu beni peteğe çekti Ensar da önüme geçti.

"Nereye gidiyorsun Ecrin"
"Yerime geçicektim"
"Sebep"
"Canım öyle istiyor çünkü Ensar"
"Biz böylemi devam edicez hep, ben senden bi açıklama beklerdim açıkcası"
"Bende senden beklerdim o açıklamayı"
"Ben senden sonra hemen gitmedim o kıza"
"Doğru 8 saat sonra falan dimi"
"Ya Ecrin o kızla ben sen gör de akıllan diye fotoğraf attım"
"Niye takipten çıkarttın o zaman aptal"
"Belli etmemek için, zaten Zeynep'in sana söyleyeceğini biliyordum"
"YA ENSAR SEN KIZLA SARILIYORSUN ORDA"
"Kusura bakma ama ben az bile yapıyorum o fotoğrafta, en azından senin gibi öpüşmüyorum"

Evet, bu sözünden sonra öylece kaldım. Bişey diyemedim, diyemeyecektim de çünkü doğruydu ama ben ona inat olsun diye öpmemiştim Kaan'ı, Kaan beni öpmüştü.

"Ben sana inat olsun diye öpmedim ama, ayrıca Kaan beni öptü ben öpmedim"
"Geri çekilseydin"
"Ensar büyütme bende çok memnun değilim bulunduğum durumdan"
"Pek öyle görünmüyor"
"Allahım sabır ver"

Ben Allah'tan sabır dilerken Zeynep şaşkınca bizi izlerken araya girdi.

"Siz barıştınız mı?"
"Hayır, barışmayacağız Zeynep."
"Hanımefendinin havalara da bak"
"Ben lavobaya gidicem geliyon mu Zeynep"

Ensar'ı duymazdan gelerek söyledim ve onu sinir ettim.

"Ecrin hocalar görürse kızarlar, ben gelmiyeceğim sende çıkma"
"Banane ya kızarsa kızsın"

Zeynep'in dediklerini takmadan çıktım sınıftan, önce lavobaya gittim koridordaki pencereden biraz hava aldım ve sınıfa geri döndüm. Zeynep ve Ensar en arkada benim yerimin hemen ön sırasında arkaya doğru dönük bir şekilde oturuyorlardı. Mecburen yanlarına gittim. Bir de Berkay vardı. O da zaten sıra arkadaşım, Kaan ne kadar istemese de sıramı paylaştığım bir insan.

"Heh iyi insanda lafın üstüne gelirmiş"

Berkay böyle söyledikten sonra Zeynep'e ne oluyor diye göz, kaş hareketleri yaptım.

Ellerin BenimdiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin