Lütfen Yıldıza basmayı unutmayalım :)
Desteklerinizi bekliyorum...
Keyifli okumalar :)
" Korkut!" Koridoru inleten sesi işitmemiz ile Korkut ve ben durup sesin geldiği yöne baktık...
Gelen kişi Aren'di. Korkut yerde yatan ve ağzı burnu kanayan adamı bırakıp kalktı. Aren'in gözleri önce beni bulmuş daha sonra yerde yatan adama öldürücü bakışlar atarak ağır adımlarla yürümeye başladı.
" Ne oluyor lan burada?" sessiz ama güçlü bir şekilde söylemişti.
" Abi bu it Yeng... Aylin Hanım'ı rahatsız ediyordu bende gerekeni yapıyordum." Dediğinde gözleri tekrar beni buldu.
" Rahatsız ediyordu?" diye soru sorar bir şekilde bana sormuştu.
" Gidiyordu aslında..!" dememle Korkut sözümü kesti.
" Yenge ne gidiyordu Allah aşkına kolundan tutmuş çekiştiriyordu. Yetişmesem kaçıracaktı herhâlde!" dediğinde gözlerim kocaman açıldı.
" Yuh Korkut abartma!" dediğimde Aren'in bakışlarının hedefinde artık biz değil yerde yatan Ekrem sapığı vardı.
" Korkut bu iti kaldır! Nereye götürmen gerektiğini biliyorsun, bu iş için senin doğru insan olduğunu biliyordum koçum aferin!" dediğinde Korkut gülmüş ve Ekrem'i küfür ederek kaldırmıştı. Yakasından tutup götürdüğünde Ekrem'in sesi çıkmıyordu. Sanırım bayılmıştı.
Aren bana dönüp baktığında ise yanıma biraz daha yaklaştı. Gözlerimiz kesişmişti. Tam bir şeyler diyeceğim sırada koridorda adımı duydum.
" Aylin, ne oluyor kızım burada? Kendine koruma mı tuttun haberim yok?" Babam bana doğru gelmeye başlaması ile Aren'den biraz uzaklaştım.
" Baba yok koruma değil şoför, arabam arızalandığı için şirketten istemiştim.." Babam anlık bana baksa da gözleri Aren'in üzerindeydi.
" Aren Bey, sizi bu şirkette oldukça sık görmeye başladım. Özel bir sebebi mi var?" Babamın sorusu aramıza bomba etkisi gibi düşerken Aren'in bu durum çok umurunda bile olmamıştı.
" Şirketime gelmek için özel bir sebep yaratmak zorunda değilim Mehmet Bey, ayrıca benden habersiz Bulutoğlu inşaat ile iş görüşmesinin detaylarını size ve Erdal Bey'e ayrıca soracağım.." dediğinde babam yutkunup bana bakmıştı. Hemen araya girerek durumu kurtarmak istedim.
" Baba, Aren Bey'e ben iş görüşmesinin olumlu olmadığını ve öncesinde asistanı ile ilettiğimizi söyleyecektim. Buyurun Aren Bey odama geçelim." Dediğimde Aren gözlerini babamın üzerinden çekip odama doğru gitmeye başladı.
Babamın kolumu tutması ile olduğum yerde kaldım.
" Aylin, bu adamla muhatap olmanı istemiyorum, bunlar senin işin değil!" dediğinde bende artık sinirlenmiştim.
" Ben buraya sizin arkanızı toplamaya geldim bilmem hatırlar mısın baba? O zamanda bu tepkini sevgili abiciğine verseydin şu an Almanya da ki başarıma başarı katıyor olurdum." Deyip odama doğru gidip kapıyı çarptım.
Aren pencerenin önünde manzarayı izliyordu. Kapıyı çarpmamla sinirlendiğimi anlamıştı. Yanına doğru gitmemle bana döndü.
" O herif seni rahatsız mı etti Aylin? Korkut doğru mu söylüyor?"
" Bu soruyu sormak için geç kalmadın mı? Ayrıca rahatsız ettiyse de etti ya, ben kendim halledemem mi? Bugüne kadar kim hallediyordu?" burnumun ucuna kadar yaklaşıp durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baron ( +18 )
Romance❝ Baron örgütü liderliğinde olan Kamer çetesi İtalya'ya da büyük bir vurgun yaptı. İtalya'da dün sabaha karşı, uyuşturucu kaçakçılığı ve silah ticareti yapılan bir depoda yangın çıktı. FBI ve polis ekiplerinden aldığımız bilgiye göre vurgunu yap...