YILDIZA BASMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
KEYİFLİ OKUMALAR..
UNUTMAYIN YILDIZIMIZ HEP PARLASIN, KİMSE SÖNDÜRMESİN :)
Aren Boratay...
" Volkan şu Ufuk meselesi ne durumda! Ayağıma çok dolanmaya başladı!"
"O iş tamam Baron istediğin an kullanırız. Ufuk öğrenince ne yapacak acaba?"
" Gerçeklerin gün yüzüne çıkmak gibi kötü bir huyu var maalesef bunu Ufukta görecek. Sadi sana birkaç fotoğraf ve video da gönderecek onları basına sızdır, rezil olsun it. En yakın zamanda Ülkeyi terk edecek görmeyeceğim onun dibinde!
Son cümlemi kendime söylemiştim.
Aylin'in kuzeni olmasına rağmen kendini sevgilisi gibi göstermesi ve bana diklenmesi hiç hoşuma gitmemişti. Hak ettiği muameleyi görecekti!
" Kimin dibinde sürekli?" Volkan ağzımdan laf almaya çalışıyordu anlamıştım.
" Volkan uzatma dediğimi yap!"
" Baron, Ufuk tehlike değil ki neden gönderiyoruz ilerde yollarız şu an ihtiyacımız olabilir. Şimdi gönderirsek dikkat çekeriz. Daha önemli meselelerimiz var bırak sen Ufuk'u!"
" Eninde sonunda gideceğini biliyoruz. Neymiş önemli mesele?"
Koltuktan kalkıp raflarda duran Puro'mu aldım. Pencere önüne gidip yakarken odaya Yasmin girdi.
" Baron, senin savcı İstanbul mafyası İskender'in peşine düşmüş. Senin peşinde de olduğunu söylememe gerek bile yok!"
Puro'mu içerken Volkan da ayağa kalkıp yanıma geldi. Yasmin elinde ki dosyaları masam koymasıyla kendini koltuğa atıp masanın üzerinden kendine içki doldurdu.
" Bu savcının gelmesi iyi olmadı her işe çomak sokmaya çalışacak!"
Volkan haklıydı ancak o savcıyla uğraşmak istiyordum.
" Yasmin, İskender dosyasını Sadi'ye yolla. Bu akşam hazırlansınlar. Savcı beyimizin aradığı ama bir türlü bulamadığı o tecavüzcü mafyayı emniyetin önünde sallandıralım bakalım!"
Sesim oldukça sert çıktı. İskender yıllardır izinde olduğum, tecavüz olaylarını öğrendiğim ilk an sikini kestiğim bir piçti!
Kimseye söylemeden bu olayı kapatıp kendine sessiz sakin ve paraya ihtiyacı olan kızları avına yakalayarak hayatına devam etti.
Savcının da gözüne batmış olacak ki peşine düşmüştü. Bazen yasal olmayan yollar adaleti sağlardı. Bu akşam tüm emniyet ve İstanbul bunu tekrar görecekti. Baron'un İstanbul'a gelişi özel olmalıydı.
☽
Saat Gece yarısını çoktan geçmişti. Eve gitmemiş şirkette dosyaları inceliyordum. Telefonum sesi ile dosyayı bırakıp masada duran telefonu elime aldığımda arayanın Sadi olduğunu gördüm.
" Konuş!"
" Baron her şey hazır. Ne zaman başlıyoruz?"
Telefonu kapatıp sol tarafta bulunan odaya girdim. Kapının çaprazındaki büyük boydan boya olan kaplan tablosunun gözlerinin olduğu yere önce elimi daha sonra gözlerimi okutarak açmıştım.
Bu özel tasarımı yıllar önce hem buraya hem de evime yaptırdım. Tablonun kilit sesini duymamla açtım ve içeriye girdim.
Karanlık olan odanın ışığını açtım. Oda çok büyük değildi. Evimde olan daha büyüktü. Burada sadece birkaç malzeme ve çeşitli koleksiyonlar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baron ( +18 )
Romance❝ Baron örgütü liderliğinde olan Kamer çetesi İtalya'ya da büyük bir vurgun yaptı. İtalya'da dün sabaha karşı, uyuşturucu kaçakçılığı ve silah ticareti yapılan bir depoda yangın çıktı. FBI ve polis ekiplerinden aldığımız bilgiye göre vurgunu yap...