YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN!
YILDIZIMIZ HEP PARLASIN..
YORUMLARDA BULUŞALIM..
KEYİFLİ OKUMALAR...
Aren Boratay'ın bizim için verdiği üç gün yarın son bulacaktı. Sofia ve ben bu iki gün boyunca neredeyse şirkette sabahlamış ve nihayetinde kendi programımızı oluşturmuştuk.
Sofia'nın Almanya'dan yakın arkadaşı da bizim için kod yazmış ve programı güçlendirmişti. Kimse asla anlayamayacaktı.
" Ben hayatımda bu kadar çalışmadım Aylin, Öldüm kızım!" Sofia haklıydı.
Günlerdir bu programa yoğunlaşmıştık. Allahtan kod yazma işini başka bir arkadaşı yapmıştı çünkü asla yetişmezdi.
" Sofia sana ve arkadaşın Robert'a ne kadar çok teşekkür etsem az. İki günde harikalar yarattınız. Dile benden ne dilersen."
Sofia saçlarını oynuyor ve düşünüyor gibi yapmasına güldüm.
" Benim ne dileyeceğim çok açık aslında!" Ne dediğini anlamam ile gözlerimi devirmem bir oldu.
" O dediğini bende çok isterdim ancak abim başkasına sevdalıymış! Yoksa senin görümcen olmak en çok benim hakkım biliyorsun."
Sofia her fırsatta abimi istediğini, onunla tanışıp sevgili olmak istediğini dile getirirdi. Abime söylemiştim ancak başkasını sevdiğini söyledi. Abim anlaşılan kara sevdaya düşmüştü.
" Ah Akgün'üm, Kara'm benim! Maço erkek görünce dayanmıyorum Aylin sende beni anla!" Demesiyle ikimizde kahkaha attık.
" Anlıyorum tatlım seni en iyi ben anlıyorum merak etme."
☽
" Aylin her şey hazır mı kızım?"
" Hazır amca, ben birazdan avukatını arayıp randevu ayarlayacağım."
" Aylin ne randevusu? Sen birde o adamın ayağına mı gideceksin?" Ufuk her zaman ki gibi kendinde bana karışma haddini buluyordu.
" Ufuk karışma bana, gideceğim ve derdini anlamaya çalışacağım." Çantamı ve dosyalarımı alıp odadan çıkacağım sırada Ufuk önüme geçmişti.
" Bende geleceğim o zaman seni yalnız gönderemem!" Sıkıntıyla oflayıp bağlı saçımı arkaya attım.
" Ufuk ben çocuk muyum, sende benim velim misin? Hayırdır kendine gel artık!" Sinirlerim fazlasıyla gerginken birde Ufuk'u çekiyordum.
" Tamam Aylin en azından kapıda beklerim, arabayı kullanırım tamam mı?" Cevap bile vermeden şirketten çıkıp asansöre yönelmem ile Ufuk'da arkamdan geliyordu.
Ufuk'un arabasına doğru yönümü çevirdiğimde beni takip ediyordu. İkimizde arabaya geçtiğimizde rotamız Boratay Holding'ti...
☽
" Buyurun kime bakmıştınız?"
" Ben Aren Boratay ile görüşecektim."
" Randevunuz var mı? Volkan Bey'e yönlendireyim isterseniz."
" Hayır Siz Aren Bey'e Taşkın İnşaattan Aylin Taşkın geldi derseniz görüşmek isteyecektir."
Beyaz gömlekli, gözlüklü esmer kadın önünde duran masadan telefonu açıp tuşlamıştı. Ufuk arabada bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baron ( +18 )
Romance❝ Baron örgütü liderliğinde olan Kamer çetesi İtalya'ya da büyük bir vurgun yaptı. İtalya'da dün sabaha karşı, uyuşturucu kaçakçılığı ve silah ticareti yapılan bir depoda yangın çıktı. FBI ve polis ekiplerinden aldığımız bilgiye göre vurgunu yap...