Oy vermeyi lütfen unutmayalım:)
Keyifli okumalar...
Aren Boratay...
Sabaha karşı güneşin ilk ışıkları ile koynumda yatan kadına baktım. Uyurken ayrı uyanık ayrı güzeldi. Dünya Güzeli'mi bırakıp gitmek ne kadar zor olsa da son kez dudaklarına öpücük bırakıp yataktan çıktım. Dün geceki yaşadığımız ufacık tutku bile vücuduna işlemişti sanki.
Yatakta benim olduğum tarafa dönmesi ile yastığıma sarıldı. Onun bu hallerine gülümseyip camdan çıktım. Bu pencereyi de sağlamlaştırmayı aklımın bir köşesine yazdım.
Arabanın başında bekleyen korumaya kısaca baş selamı verip arabaya bindim. Öğlene doğru Keskin ve ailesi gelecekti. Önce eve geçip duş alacaktım. Korumaya eve gitmesini söyleyip telefonuma göz attım.
☽
Duştan çıktığımda yatağın üzerinde duran telefonumun çalması ile yatağa doğru yürüdüm. Telefonumu elime aldığımda arayanın Sadi olduğunu gördüm.
" Konuş!"
" Baron, Keskin ve ailesi yarım saate gelecekler. Bugün şirkette ki toplantılarını iptal ettirdim. Volkan ve Yasmin on beş dakikaya eve gelecekler. " Sadi günlük rapor verme işlemini son sürat devam ediyordu.
" E.T hakkında bir gelişme var mı?" Aylin'i takip eden ve zarf yollayan piçi hala arıyordum. En yakın zamanda ensesine çökecektim.
" Buldum birkaç şey emin olduktan sonra dosyasını göndereceğim!"
" Başka bir şey var mı?"
" Bu kadar şimdilik!" demesiyle telefonu kapattım.
Üzerimi giyinip aşağıya bahçeye indim. Birazdan Volkan ve Yasmin gelecekti. Telefonumu çıkarıp Ay parçam yazan numarayı tıkladım. Bakalım dünya güzeli uyanmış mıydı?
" Alo Aren.." sesi uyku sersemiydi. Bu haline gülümsedim.
" Yavrum hala uyanmadın mı?"
" Aren neden beni uyandırmadın gitmişsin." Aksi sesini çok zaman geçmeden işittim.
" Çok güzel uyuyordun kıyamadım. Bu gece yine buluşalım mı?" dediğimde utanıp kızardığına emindim. Bir süre ses gelmeyince güldüm.
" Aren bilerek hatırlatıyorsun!"
" Güzelim aklımdan hiç çıkmıyor ki, tadın hala damağımda doyamadım!"
" Aren susar mısın biri duyacak şirkette değil misin sen!"
" Güzelim bugün misafirlerim var ve seni de tanıştırmak istiyorum. Öğleden sonra hazırlan almaya geleceğim."
" Kimle tanışacağım?" sesinde ki çocuksu heves bana huzur veriyordu.
" Çok yakın bir dostum ve ailesi ile. İki küçük çocuğu da var." Dememle gülmüştü.
" Ay tamam ben hemen hazırlanayım öpüyorum canım!"
" Dur dur, nereden öpüyorsun detay ver!"
" Aren, boynundan öpüyorum en sevdiğim yerden oldu mu?"
" Oldu güzelim, benim nereden öptüğümü sormayacak mısın?"
" Korkuyorum sormaya!" demesiyle kahkaha atmıştım.
" Dün geceden sonra benim öpeceğim yer çoktan belli oldu bebeğim!"
" Aren keşke şimdi de burada olsan, hala bıraktığın yerde uzanıyorum ve çıplağım.. Kendime dokunuyorum sanki sen dokunuyormuşsun gibi.." dediğinde içimde ki ateş yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baron ( +18 )
Romance❝ Baron örgütü liderliğinde olan Kamer çetesi İtalya'ya da büyük bir vurgun yaptı. İtalya'da dün sabaha karşı, uyuşturucu kaçakçılığı ve silah ticareti yapılan bir depoda yangın çıktı. FBI ve polis ekiplerinden aldığımız bilgiye göre vurgunu yap...