13. Bölüm ☽Kriz ☽

80 9 6
                                    

Lütfen Yıldıza basmayı unutmayalım :)

Destekleriniz için şimdiden teşekkürler :)


" Beni mi merak ettin Ay parçası?"

Gelmişti. Karşımda sapasağlam duruyordu. Onun karşımda görünce tüm korkum bir toz bulutu gibi dağılmış yerine saf bir sevinç almıştı.

" Yok yani ben haberleri görünce şey yaptım." Dünyanın en saçma cümlesini az önce ben kurmuş olabilirdim.

Yasmin ve Volkan'ın bana gülmemek için zor tutan bakışları altında iyice küçülmüştüm sanki.

" Ne yaptın? Patronuma bir şey olursa işsiz kalırım diye mi korktun!" Demesiyle gözlerimi kısıp baktığımda kalbimden bir şey koptu sanki.

Boğazımda ki yumru artarken konuşmak istemedim, konuşamadım... Dudaklarım ağlamamak için titrerken Yasmin ve Volkan'a baktığımda en az benim kadar şaşkındı. Hiçbir şey söylemeden koltukta duran çantamı ve ceketimi aldım.

Yüzüne bile bakmadan geçip gittim. Kapıdan çıktığımda nefesimi tuttuğumu fark ettim. Gözyaşlarımın yanağımı ıslatmasına izin verdim. Artık onları tutmama gerek yoktu.

Arabama doğru gitmemle Yasmin'in sesini duydum. Arabaya bineceğim sırada kolumdan tutup engel oldu.

" Aylin dur lütfen, sen bizim misafirimizsin. Gitmesi gereken de sen değilsin. Aren'in kusuruna bakma zor bir gün geçirmiş belli." Dediğinde kafamı salladım.

" Sorun değil Yasmin, her şey için size teşekkür ederim ama gitmek istiyorum lütfen." Dediğinde ısrar etmedi.

Kenara çekildiğinde arabaya binip gittim. Yol boyu gözyaşlarım akmayı bir an olsun bırakmadı. Neye bu kadar kırılmıştım, bu gözyaşlarımın sebebi neydi? Ben onu deli gibi merak ederken hak etmediğim bir davranış görmek mi beni yıkmıştı?

Yol kenarında sahile doğru sürdüm ve arabayı park ettim. En sevdiğim şeylerden biriydi sahilde bir banka oturup içim çıkana kadar ağlamak. Annemin ölümünde İstanbul'a geldiğimde de böyle yapmıştım. Cenaze işleri bittikten sonra kendimi sahile zor atmıştım.

Canım yine yanıyordu ve ben yine kendimi buraya zor atmıştım.

" Aptal herif aptal! Soğuk suratlı! Nefret ediyorum senden!" Ellerimi banka vuruyor aynı zamanda deli gibi bağırıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Aptal herif aptal! Soğuk suratlı! Nefret ediyorum senden!" Ellerimi banka vuruyor aynı zamanda deli gibi bağırıyordum.

" Bok vardı da hayatıma girdin! Uçuşun iptal olsaydı da gelemeseydin!" Hıçkırarak ağlıyor artık etrafı bulanık görüyordum. Ne kadar süre orada oturdum bilmiyorum ama artık üşümeye başladım.

Gözyaşlarımı silip ayağa kalktım. Gecenin serinliği tenime işliyordu. Sahile gürültüyle bir araç daha durdu. İnen kişiye baktığımda Aren olduğunu gördüm.

Baron ( +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin