11.Bölüm ☽Alışmak☽

92 9 3
                                    


Yıldıza basmayı unutmayalım

yıldızımız hep parlasın...

sizleri seviyorum..

yorumlarınızı bekliyorum... Desteğinize ihtiyacım var :)

Otogarları yada havaalanlarını severdim. Bir son değil benim için bir başlangıç demekti. Uzun Yolculuk yapmak bana hep iyi gelirdi. Otobüs yolculuklarında bol bol düşünme fırsatım olur gibi gelirdi.

Sabah on bir gibi abim ve Ekin abi beni havaalanına bıraktı. Uçağa binmiştim. Birazdan hareket ederdi. Kulaklığımı takıp sevdiğim müzikleri açtım.

Bir buçuk saat sonra inecektim. Babam almaya gelmek istediğini söylediğinde gerek olmadığını ve kendim eve geçeceğimi söyledim. Şirkete ise yarın gidecektim.

Uçak kalktığında şehri tepeden izliyordum. Birazdan bulutların arasında olacaktım.


Uçak yolculuğu son bulmuş ve valizimi almıştım. Kalabalık arasından çıkışa doğru yöneldim. Havaalanından çıktığımda taksilerin olduğu yere gidecektim ki adımı duymamla arkamı döndüm.

Yasmin bana sesleniyordu. Neden gelmişti ki?

" Aylin, seni almaya geldim." Şaşkınlıkla ona doğru yürüyordum.

" Yasmin, senin burada ne işin var?" Gelip bana sarılmıştı.

" Aslında Aren alacaktı ama önemli bir toplantıya katılmak zorunda kaldı bende dedim ki ben gidip alayım işim yok dedim." Kafamı olumlu anlamda sallayıp gülümsemiştim.

" Hadi gel valizini koyalım sen bin." Dediğini yaptım.

" Yorgun değilsen bir yerlere gidelim mi Aylin bir şeyler içeriz?" Bu sorusunu beklemediğim ne diyeceğimi şaşırdım.

" Aslında akşam buluşsak eve gidip duş almak istiyorum hazırlanırım. Olur mu?"

" Tamam olur akşama haberleşiriz nereye gitmek istersen gideriz." Demesiyle gülümsedim.

Yol boyu Yasmin hem beni tanıyacak sorular soruyor hem de kendini de tanıtıyordu. Aren hakkında da bilgiler vermeyi ihmal etmiyordu.

" Volkan ile kaç senedir evlisin Yasmin?"

" Üç yıl olacak yaz sonunda."

" Nasıl tanıştınız peki?" Sorumla direksiyonu tutan elinin boğumları belli olmuştu. Direksiyonu kıracak gibi tutunca yanlış bir şey sorduğumu düşündüm.

" Yasmin ben yanlış bir şey sordum galiba özür dilerim."

" Yok, yani yanlış değil tabi ki sadece iyi bir anım değil ama bu sayede onun gibi bir adam çıktı karşıma tüm kötü anılarımı unutturdu bana. Akşam oturunca anlatayım uzun uzun olur mu?"

Kafamı salladığımda evimin önünden durmuştuk.

" Tekrar teşekkür ediyorum akşam sekiz gibi çıkarız olur mu?"

" Tamam canım almaya gelirim seni." Demesiyle arabadan indik.

Yasmin bagajdan valizimi de verip gitmişti. Yadigar abla bahçede çay içiyordu. Beni gördüğünde kalkıp yanıma geldi.

" Kuzum hoş geldin. Nasıldı Konya?" Valizimi almak isteyince müsaade etmedim.

" İyiydi Yadigar abla dur ben odaya koyayım valizi duş alayım da konuşuruz olur mu?"

Baron ( +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin