14.Bölüm ☽ Ay'ın Karanlık Tarafı☽

94 9 4
                                    

Lütfen Yıldıza basmayı unutmayın. 

Desteklerinizi bekliyorum :)

Kimdi bu E.T? Yine neyin içine düşmüştüm... Aren'e neden dikkat etmemi istiyordu? Bir notla yine kafam allak bullak olmuştu. Notu kenara atıp arabayı çalıştıracağım sırada ani fren sesleri duydum.

Çaprazıma siyah lüks bir araç geldiğinde tedirgin oldum. Bir an önce buradan gitmek istiyordum. Hemen arabayı çalıştırıp otoparktan çıktım. Caddeye ulaştığımda az önceki siyah aracın peşimden geldiğini fark etmemle korkum artmıştı. Telefonumu alıp Yasmin'i aradım ancak açmadı. Eve giden yoldan farklı bir yola girmiştim. Olabildiğince kalabalık yollara sapmalıydım.

Telefondan Volkan'ın numarasını bulduğumda aradım. Çalmaya başladı ancak henüz açan yoktu. Saat geç olduğu için uyuduklarını düşündüm. Aren'i aramak istemesem de şu an bana ondan başka yardı edecek biri gelmedi aklıma.

Telefondan onun adını bulup arayacağım sırada onun beni aradığını görmemle rahat nefes alıp hemen açtım.

" Alo Aren." Dediğimde nefes nefese kalmış gibi geliyordu sesi.

" Aylin, peşinde birileri var. Şu an gittiğin yoldan devam et ve ilerde ki yol ayrımından sola dön güzelim korkma yolun sonunda seni bekliyor olacağım." Aren benim takip edildiğimi nereden öğrenmişti?

" Aren, sen nasıl biliyorsun? Ben Yasmin'i ve Volkan'ı aradım ama açan olmayınca.."

" Bundan sonra ilk beni araman gerektiğini anlamışsındır umarım!" dediğinde beni oyalayıp korkumun geçmesini sağlamak istediğini anlamıştım.

" Aren, seninle konuşuyorum diye sakın affettiğimi düşünme şu an bana senden başka kimse yardım edemez o yüzden konuşuyorum!" dediğimde içinden kendine küfretmişti.

" Sana benden başka kimse hiçbir zaman yardım edemez güzelim bunu çoktan anlamış olman gerekiyor!" dediğinde yol ayrımına geldim ve soldan döndüm.

Arkamda ki araç ışıkları yakıp söndürüyor bana bir şey demek istiyor gibiydi.

" Aren bu arkamda ki araç ışıkları yakıp söndürüyor. Korkuyorum neredesin?"

" Aylin çok yaklaştın sakın durma hızlan dikkatli ol. Birazdan karşında tırlar olacak. Onların yanına doğru park et sakın çıkma içinden eğil arabada tamam mı?" korkum iyice artmıştı. Neler oluyordu? Kimdi bu peşimdekiler?

" Aren korkuyorum, kim bunlar ne istiyorlar?"

" Ben varken hiçbir şeyden korkma, onlar korksun güzelim gördüm senin arabanı!" dediğinde tırları görmüştüm. Uzunlamasına iki tır yolu kapatmıştı.

Tırların kenarında ki yolun boşluğuna yaklaşıp arabamı aniden durdurdum. Aren telefonu kapatmamıştı.

" Aylin eğil sakın çıkma!" dediği anda silahlar patlamaya başladı. Çığlık atıp yan koltuğa doğru eğildim.

Arabamın arka camlarına kurşun sıkmışlardı. Camın patlama sesi ile artık ağlıyordum. Ölüm ile ilk defa bu kadar çok yakınlaştığımı hissediyordum. Yaklaşık beş dakika kadar silah sesleri devam etti. Ellerim ile kulaklarımı tıkıyor bir yandan da ağlıyordum. Silah seslerinin yavaş yavaş kesilmesi ile gözlerimi açtım.

 Silah seslerinin yavaş yavaş kesilmesi ile gözlerimi açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Baron ( +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin