42. "po prostu gapiłem się w ścianę"

35 4 0
                                    

Pov. San

Miałem dość długą rozmowę z Woo. No cóż wyszło na to, że nasza relacja opierała się głównie na braku komunikacji!

Chociaż nie, czekajcie. Tu nie chodzi o to, że opierała się na braku komunikacji. Źle to sformułowałem. Chodziło mi o to, że nie komunikowaliśmy się w sposób jaki powinniśmy.

Czyli tak w sumie zwaliliśmy najważniejszy punkt zdrowej relacji. Komunikacja! Komunikacja jest niezwykle ważna.

Moja mama stwierdziła, że muszę iść bo Wooyoung musi odpocząć, a ja go tylko stresuje.

Nie mogę się z tym nie zgodzić będąc szczerym. Zawsze możemy porozmawiać później.

Wróciłem do domu i położyłem się znowu spać. Jestem zmęczony fizycznie i psychicznie.

Jedyne co zrobiłem to napisałem Yeosangowi, że jeśli chce dowiedzieć Woo to musi to, żeby to zrobił później bo teraz go nie wpuszczą.

Obudziłem się o godzinie 17. Moja mama była po pracy i spała na kanapie.

Była burza, ale mimo to wyszedłem na balkon gdzie zawsze siedziałem z Woo. Patrzyłem się na krople deszczu spadające z nieba.

Wróciłem jednak szybko do domu bo było zimno. Była burza mimo wszytsko. Wróciłem do leżenia. Prądu w domu nie było więc nie miałem zbytnio co robić.

Po prostu gapiłem się w ścianę.















































W przyszłym tygodniu będzie lepszy rozdział, obiecujemy!

Narazie się żegnamy

Miłego dnia/wieczoru/nocy

Do następnego

~JulikSa


My last months| WooSanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz