Telefonumun bildirim sesiyle gözlerimi açtım hepsi Instagram'dan dı sahildeyken post atmıştım
@deniztass35: offffff güzeler güzelimmm❤️🔥
@berkcanatalay34: ateş alıyor burası bebeğim🔥🔥
@derintoktas35: güzel kızım yavrucumm🫀
+35 yorum beğendikten sonra dolabıma döndüm ateşli bir gecelik seçmeliyim hemen gözüme siyah bir gecelik çarptı.
Hemen giyindim giyinme odasından çıkıp pencereye yaklaştım ve kalp atışlarım hızlandı oradaydı çalışma masamın sandalyesini pencerenin önüne koyup oturdum dikkatle bütün hareketlerimi izliyordu bacak bacak üstüne atım ve sırıtım göğüslerimi okşamaya başladım gözünün tam içine bakıyordum ve gözünde ki ateş harlanıyordu gözlerim kaymaya başladı onunda hareketlendiğini gördüm pantolonunu çıkardı boxerıyla kaldı ve gözüm erkekliğine kaydı buradan bile beli oluyordu sertleştiği inleyip kafamı arkaya attım ve bacaklarımı açtım vajinamı okşamaya başladım ıslandığımı fark edince sırıtım kafamı kaldırıp ona bakınca gözlerinde ki tutku ve arzuyu gördüm telofunuma bildirim gelince hemen telefonuma baktım bilinmeyen numara oha oha amkk hemen kayıt ettim numarayı.
Koca oğlan: bana bunu yapma küçük kızım koca adamı ne hale sokuyorsun görüyormusun?
Hala olayın şokundaydım nasıl buldu numaramı gülümseyip telefonu bıraktım tekrardan okşamaya başladım elimi geceliğimin askılarına koyup yavasça indirdim dolgun göğüslerim çırılçıplak gözlerinin önünde seriliydi gözleri kaydı kendimi daha hızlı okşamaya başladım sol elimle de göğüsümle oynamaya başladım onun da hareketlendiğini gördüm boxerını çıkardı kocaman erkekliğiyle inledim benim için kalkmış erkekliğini bakıp dudağımı yalladım yavas yavas kendini okşamaya başladı ve ben inlemeye başladım onu içimde istiyordum istemeden fazlasıyla hızlanmıştım 2 parmağımı içime itip inledim bunu gördüğünde gözü kaydı titremeye başladım parmaklarım içimde gel git yapınca titreye titreye boşaldım parmaklarımda ki suları ağzıma alıp emdim bu hareketimle kafasını geriye atı bir bildirim daha hemen baktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (+18)
Teen FictionBenim olmalı dedim onu gördüğümde bu hayatın bize oynadığı bir oyun olduğunu fark etim.