İyi okumalar bebeklerim^-^
_
_________________________
Gözlerimi açıp telefonuma uzandım saatin 06.10 olduğunu görünce çok erken uyandığımı anladım uykumu aldığım için sorun yoktu dün Ateş'in beni odama taşıdığı aklıma gelince gülümsemeye başladım. Vakit kaybetmeden banyoya girip hızlı bir duş aldım hızlıca bu gün ne giysem diye karar verip siyh iç çamaşırı takımımı giyip seçtiğim kıyafetleride hızlıca giyindim.
( Kızımızın kombini )
Ben iyice iş kadınlarına benzedim hep küçüken televizyonda görünce onlar gibi olmak isterdim şuan aynadan baktığım kadın istediğim kadınlardan bile öteydi yansımama bakıp gülümsedim saçlarımı sıkı bir atkuyruğu yaptım çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım karşımda uyku sersemi bir adet Ate vardı bu hali çok sevimliydi yanaklarını ısırmak istiyorum onu böyle görünce kaşları çatık bir şekilde konuşmaya başladı.
- Hayırdır bir yere mi gidiyorsun?
Sırıttım.
- Evet randevum var.
- Kiminle?
- Ve sen benim özel sekreterimsin benden habersiz bir iş yapamazsın!
- Daha mesai saatim gelmedi
- Görüşmek üzere Ateş bey.
- Defne!
Onu umursamadan merdivenleri indim mutfaktan yeşil elma alıp evden çıktım hayır hayır merak etmeyin radevum yok şirkete gidip program oluşturmam lazım ve bunlar çok zor şeyler baya uğraştırıyor o yüzden erken gidip Ateş gelene kadar her şeyi hazırlamak istedim.Arabamı otoparktan çıkartıp hızımı artırdım telefonumun zil sesiyle biraz yavaşlayıp koltuktan telefonumu aldım arıyanı görünce kaşlarım çatıldı.
Arin Velioğlu
Israrla araması beni tedirginleştirmişti yanıtlayıp telefonu hoparlöre alıp yan koltuğa koydum.
- Hayırdır Arin bey?
Kahkaha sesi.
- Size de günaydın Defne hanım.
- Günaydın'da sabah sabah bir sorun mu var?
- Ah hayır kusuruma bakmayın uyandırmadım umarım.
- Hayır.
- Ben aslında bu gün yemekte bana eşlik etmeni teklif etmek için aradım.
Kahkam arabayı doldurdu.
- Arin bey çok afedersiniz fakat bildiğiniz üzere bu yemek davetini veren biziz ve siz bizim verdiğimiz davete benimle gelmek istiyorsunuz biraz komik geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (+18)
Novela JuvenilBenim olmalı dedim onu gördüğümde bu hayatın bize oynadığı bir oyun olduğunu fark etim.