16

176 16 151
                                    

Merhaba bebeklerim hepiniz önceki bölüm yüzünden bana sövüyorsunuz içinizden, hissedebiliyorum bende çok etkilendim 15. Bölümden ve etkilenmeye devam edicez ve en önemlisi tatlı tatlı sürprizler sizleri bekliyor olacak sizleri seviyorum İYİ OKUMALAR BEBEKLERİMMM 💘 💝 😋

______________________

5 sene sonra.
___________

- Güzelim geç kalıyoruz hadi lütfen.

Arin'nin sesiyle gözlerimi devirdim banyoya geçip işlerimi haletim bir yandan da Arine bağırıyordum.

- Tamam Arin neredeyse hazır sayılırım!

- Abi demek istediğin galiba küçük hanım!

- Aynen ondan işte.

Gülüşü kulaklarıma varınca dudaklarım beli belirsiz bir gülümsemeyle donup kaldı, hızlıca odamdan çantamı alıp çıktım Arin beni bekliyordu koltukta oturmuş telefonla uğraşıyordu beni fark edince kalkıp alnıma dudaklarını bastırdı bunu alışkanlık haline getirmişti hoşuma gidiyordu beni bebek gibi seven bir abim vardı.

Evden çıkıp Arin'nin arabasına bindik şuan da 5 yıldır gittiğim psikoloğuma gidiyorduk gitmem gereken günleri ben unutsam bile Arin asla unutmuyordu.

Camdan dışarıyı izliyordum 15 dakika sonra araba durdu kafamı kaldırıp baktığımda geldiğimizi gördüm Arinle beraber indik Arin yanıma gelip kolunu bellime attı bunu her buraya geldiğimizde yapıyordu bana desteğini gösteriyordu her koşulda yanımda oldu ben bu adamı çok seviyorum.

İçeri girince danışmanda ki kadın ingilizce konuşmaya başladı ah küçük bir detayı unutum biz İngiltereye taşınmıştık.

- Hoşgeldiniz Defne Hanım nasılsınız?

- Teşekkür ederim.

- Doktor Lisa sizi odasında bekliyor.

Kafamı salladım Arine döndüm.

- Gelmemi istermisin güzelim?

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp merdivenleri tırmanmaya başladım.

Kapının önüne gelince derin bir nefes aldım, kapıyı iki kere tıklatıp içeri girdim Lisa beni görünce kocaman bir gülümsemeyle karşıladı hiç tepki vermeden kapıyı kapattıp karşısındaki tekli koltuğa oturdum.

- Nasılsın Defne?

- Teşekkür ederim.

- Bu haftan nasıl geçti nöbetlerin azaldı mı?

- Hayır hala aynı.

- Peki biraz konuşmak istermisin?

- Ne konuşmamı istiyorsunuz Lisa hanım?

- Belki 5 yıl önceye dönebiliriz bana anlatmadığın bütün şeyleri bilmek istiyorum.

5 yıl önce ne oldu Defne? Daha sen kendine bunu açıklamaya korkarken bu deli doktoruna mı anlatacaksın çok komik Defne?

Sus, sus artık kafamın içinde ki sesler susmuyordu çıldırmak üzereydim.

- Defne orada mısın?

- Bu günlük bu kadar yeter eve gitmek istiyorum.

Lisa ayağa kalkıp yanıma geldi elimi tutmaya çalışınca elimi çekti.

Neden temastan nefret ediyorsun Defne? Neden sadece Arin'nin temasından korkmuyorsun? Zavallının tekisin Defne Yeşim Velioğlu!

Yasak Aşk (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin