Hello balı lokumlarım hala bana sövüyorsunuz Ateş ve Defneyi ayırdım diye ama çok daha güzel ilişkileri olucak ilerleyen bölümlerde kızımız boşuna Türkiye'ye dönmek istemedi değil mi aşklarım? Azıcık merak edin hadi İYİ OKUMALAR BEBEKLERİMMMM💞💘
_____________________
Merdivenleri inip, derin bir nefes çektim içime, ne çok özlemiştim ülkemi, kokusunu, havasını, güzelliğini herşeyini bu kadar özlediğimi daha yeni fark ediyordum. Arin'de yanımda yüzünde ki tatlı tebessümle derin derin soluklanıyordu, o da çok özlemişti.
Karşımda dolu gözlerle gelen Mehmet'i görünce bu haline kıkırdadım. Mehmet abimin sağ koluydu, koşarak Arin'nin önüne gelip elini falan öpmeye çalışınca kendimi tutamayıp kahkahayı bastım ikisininde bakışları bana döndü.
- Abi?
- Mehmet?
- Abi karşımda kahkahalarla gülen kadın Defne hanım mı? Ben mi hayal görüyorum?
Arin kaşlarını çattı, Mehmet'e ters ters bakıp konuşmaya başladı.
- Lan sen benim kardeşimin gülüşünü hayalinde mi görüyorsun?
Aralarında ki konuşma çok komiğime gitmesine rağmen böldüm.
- Arin lütfen eve gidebilir miyiz? Azıcık dinlenip işlerin başına geçmek istiyorum.
- Nasıl istersen güzelim, arabaya geçelim Mehmet koçum sende valizlere bi el at.
Arin elini belime sarıp yürümeye başladı, beraber arabaya binip, Mehmet abiyi beklemeye başladık.
İçimde fırtınalar kopuyordu buraya gelmemin en büyük sebeplerinden biri Arin Velioğlu'nu sahalara geri döndürmek ve tabi beraberinde beni de o sahalara almasını sağlamak.
Arabanın durmasıyla düşüncelerimden ayrılıp, arabadan indim, Arin diğer evin bana iyi gelmeyeceğini düşündüğü için daha önce hiç görmediğim çok tatlı iki katlı bir eve gelmiştik.
Arin'nin dikkatle tepkilerimi gözetlediğini fark edince yüzüme bir gülümseme yerleştirdim.
- Nasıl, beğendiğin mi?
Abartılı bir ses tonuyla konuştum.
- Çok beğendiğim de paşam inşallah eve giricez yoksa şuracıkta bayılırım ha!
Kahkaha atıp, beni kolunun altına aldı ve yürümeye başladı. Eve girince, Arin istediğim odayı seçebileceğimi söylemişti ben de tüm odaları gezip, ikinci katta çıktım, ilk girdiğim odayla resmen mest oldum, siyah ve beyazın uyumuyla mükemmel bir odaydı. Hızlıca merdivenleri inip, koltuğa yayılmış Arin'nin yanına gittim.
- Merdivenin sağında ki odayı istiyorum Arin.
Gülümseyerek ayağa kalktı.
- Olur Defne çiçeğim, valizini çıkaralım odana istermisin?
Kafamı olumlu anlamda sallayınca, ayağa kalkıp valizimi kucaklayıp, merdivenleri tırmanmaya başlamıştı, bende arkasından uslu uslu tırmanıyordum.
Arin valizimi yere bırakıp, bana döndü.
- Bak güzelim bu odada benim, senin yanında ki odada misafir odası.
- Tamam balı lokum, git ve dinlen artık.
Bana gülümseyerek bakıp odasına girdi.
Kapımı kapatıp kendimi yatağa attım, saat neredeyse gece yarısıydı, bu yüzden yarın sakin kafayla Arinle konuşmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (+18)
Teen FictionBenim olmalı dedim onu gördüğümde bu hayatın bize oynadığı bir oyun olduğunu fark etim.