Deli gibi öpüşüyorduk kendimi geri çektim nefes almak için tutku dolu bakışlarını gördüm gülümseyip elinden tuttum yukarıya çıktım odaya girip kapıyı kapatık.
-Burada daha rahat oluruz
-Defne istiyormusun?
Onu öperek yanıt vermiş oldum beni kucağına aldı yatağa nazik bir şekilde bıraktı soyunmaya başladık iç çamaşırımız dışında herşeyi çıkardık tekrar dudağıma yakınlaşıp öpmeye başladı bacaklarımı beline sardım kabarmış erkekliğini kadınlığıma bastırdı ikimizde inledik dilini ağzıma yuvarladı alt dudağını ısırdım ağzımın içine inledi kafasını boynuma gömdü öpücükler kondururken hiç beklemediğim an ısırdı çığlık atıp kendimi onun vücuduna bastırdım inledi boynumu emmeye başladı yavaş yavaş aşağıya iniyordu göğüslerimde durdu gözümün içine baktı gülümsedim sütyenimi çıkartıp yere fırlattı göğüslerime küçük öpücükler kondururken göğüs ucumu ısırınca inledim.
-Ahhhh... Berk
-Söyle güzelim
Sol göğsümü ağzına alıp emmeye başladı sağ göğüsümü okşuyordu meme uçlarım dikleşip sertleşmişti bu onu daha çok azdırıyordu meme uçumu parmaklarıyla sıkıştırınca inledim göğsümde ki eli kadınlığıma indi külotumun üstünden okşamaya başladı kafasını kaldırıp sırıtı.
-Islanmışsın güzelim
-Ahh...evet
Göğsümü emmeye devam etti külotumu yavaşça çıkardı nefesini kadınlığımda hissedince inledim küçük öpücükler bıraktı kadınlığıma diliyle boydan boya yalamaya başladı o an gözlerim kaydı yüksek bir inleme firar etti boğazımdan her inlediğimde daha da hızlanıyordu dilini deliğime sokup çıkarıyor bu beni deli ediyordu
-Ahhhh... Berk siktir yeter geliyorum
Titremeye başladığımda geri çekildi sakinleşmemi bekledi titremem azalınca ona baktım beni öpmeye başadı var gücümle onu altıma aldım şaşkın gözlerle bana bakıyordu bu hoşuna gitmişti oturma pozisyonunu aldık ve ben yavaşça kucağından inip yere çöktüm ne yapacağımı anladığında sesli bir şekilde inledi.
-Ahhh... Beni çıldırtıyorsun kızıl şeytan
-Bu daha başlangıç bebeğim
Elimi boxerına atım hemen çıkartıp onun gibi yere fırlattım erkekliği fazlasıyla kalın ve uzundu içimde olduğunu düşününce inledim daha sonra erkekliğinin başını ağzıma alıp emmeye başladım yüksek bir inleme duydum inlemesi beni daha da azdırıyordu yavaşça bütün erkekliğini ağzıma aldım ve birden hızlı bir şekilde gel git yaptım ağzımda erkeksi hırlaması çok hoşuma gidiyordu boydan boya sikini yalayıp ağzımdan çıkardım okşamaya başladım kasılmaya başladı.
-Ah... Defne dur geliyorum
Durmadım daha hızlı okşamaya başladım ve yüzüme boşaldı bütün dölleri sırıtım ağzımın kenarına parmağımı sürdüm ve parmağıma gelen dölleri gözüne bakarak emdim ikimizde inledik gözü dönmüştü.
-Seni sike sike bayıltıcam amına koyim
-Bende onu istiyorum
Beni hızlıca altına aldı baskı yapan erkekliği yüzünden inledim vajinanın girişine sikini sürtüp duruyordu ikimizde zevkten inledik.
-Berk içime gir seni içimde istiyorum
-Hazırmısın?
Dudağını öptüm ve çığlığım oda da yankılandı içime girmişti alıştıra alıştıra yapacağını sanmıştım oysa ki gözlerim dolmuştu içimde öylece bekliyordu.
-Ahhh... Devam ettt
Berk yavaş yavaş içimde gel git yapmaya başladı inledim zevkten dört köşe olmuştum hızlanmasını istiyordum ama beni çıldırtmak dışında bir şey yapmıyordu.
-Ahhhh... Berk hızlan!
Dememle hızlandı sikini bütün duvarlarımda hissediyordum durdu içimden çıkmadan beni kucağına aldı ve kendini yatak başlığına yasladı bende üstünde zıplamaya başladım.
-Ahhh... Defne hızlan güzelim
Dediğini yaptım inlemeleri çoğaldı kalçalarımı tutup sıkıyordu salanan memelerimi emmeye başladı ikimizde inledik.
-Yavrum dayanamıyorum boşalmam lazım
İçimden çıkıp karnıma ve göğüslerime döllerini akıtı ikimizde uzandık gözlerim tam kapanacaken aklıma Denizi tek başına bıraktığımız geldi Berk gözlerşni kapstmıştı doğrulup kıyafetlerimi giyip hemen Berki sarstım.
-Berk kalk Deniz aşağıda tek başına
Hemen o da giyindi kapının kolunu indireceken tiz bir çığlık sesiyle olduğum yerde donup kaldım...
Merhaba arkadaşlar dediğim gibi ortalık karışıcak sizce o çığlık kime ait? Çığlığın sebebi ne? İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (+18)
Novela JuvenilBenim olmalı dedim onu gördüğümde bu hayatın bize oynadığı bir oyun olduğunu fark etim.