12

526 33 121
                                    

SINIR!!!

20 VOTE 20 YORUM

İYİ OKUMALAR SEVİYORUMMM HEPİNİZİİİ💝💖💘💞

________________________

Karnımda ki keskin ağrıyla gözlerimi araladım telefonumu alıp tarihe bakınca bu gün regl günüm olduğunu anlayıp küfürler mırıldayıp yataktan çıkıp lavaboya gittim Berk'in evinde ped olacağını sanmadığım için peçeteyle işimi halledip odadan çıktım salonda oturan Berke doğru yürüyüp yanına oturdum.

- Günaydın

- Günaydın güzelim daha iyimisin?

- İyi değilim aslında eve gitmem gerekiyor

- Ama kahvaltı yapmadık

- Söz bunu telafi edicem ama şuan gitmeliyim

Kafasını aşağı yukarı sallayıp onaylayınca ayağı kalkıp ona sarıldım beni kapıya kadar geçirdi gülümseyip arabama bindim hızlıca Berk'in evinin bahçesinden çıkıp hızlandım 15 dakika sonra eve gelmiştim arabayı rast gele bırakıp evin kapısını kıracak kadar sert çalıyordum kapı açılınca siyah eşofmanlı ve üstü çıplak bir adet Ateş bana bakıp kaşlarını çattı tam eve gireceken koluyla engelledi sert bakışlarımı onjn gözlerine dikip konuşmaya başladım.

- Çekil önümden Ateş Demirel!

- Nerede olduğunu söyle hemen bana Defne Yeşim Toktaş!

Taşak mı geçiyordu benimle?

- Sen kendini ne sikim sanıyorsun da bana hesap sorma cüretinde bulunuyorsun?

- Ben-

- Sen benim hiç bir şeyimsin!

Bağırıp onu tüm gücümle itip eve girdim hızlıca odama girip kapımı kilitledim hızlıca üstümdekileri çıkartıp yere fırlatım banyoma girip küvetin içini sıcak suyla doldurmaya başladım biraz dolduğunda beklemeden içine girdim bütün kaslarım gevşemişti rahatlatıcı bir müzik açıp telefonumu kenara bıraktım gözlerimi yumdum.

...

Üzerime şort crop giyip odamdan çıktım karın ağrım artığı için sıcak su torbasını hazırlıyacaktım hızlıca çaydanlığa su koyup ocağa koydum kendi odamdan getirdiğim peluşlu torbamı masaya koyup salonda ki koltuğa uzandım karın ağrım fazlasıyla artmıştı su kaynayana kadar gözlerimi kapatıp dinlenmeye karar verdim.

Ateş'in anlatımıyla

Merdivenlerden inip mutfağa gidiceken koltukta uyuyan Defneyi görünce tekrar merdivenleri çıkıp battaniye alıp merdivenleri indim Defne'nin yanına gidip üstünü örtüm mutfağa girip dolaptan kendim için bir kutu soğuk kahve aldım salona geçeceken masanın üzerinde ki torbayı fark ettim siktir şimdi bizim Cicinin neden bu kadar gergin olduğu anlaşıldı galiba özel günündeydi hızlıca ocaktaki kaynayan suyu söndürüp torbanın içine boşaltım hızlıca torbanın ağzını kapatıp Defne'nin yanına gittim çok tatlı uyuyordu ama burası rahat olmadığı için uyanınca boynu veya sırtı ağrıyabilirdi onu dikkatle kucaklayıp merdivenleri tırmanmaya başladım kendi odama gelip yatağıma yatırdım bacaklarını örtüp karnına torbayı koydum kızlar bu dönemlerinde fazlasıyla abur cubur istermiş öyle biliyordum hızlıca kalkıp aşağı indim arabamın anahtarını alıp evden çıktım markete doğru yola koyuldum markete gelince arabayı park edip hızlıca markete girdim bir kaç cips dolu dolu çikolata jelibon ve bir çok bunun gibi şeyler alıp kasaya doğru ilerledim hızlıca ödemeyi yapıp arabama bindim 10 dakika da eve varmıştım anahtarımla eve girdim aklıma gelen fikirle gülüşüm büyüdü hızlıca pizza siparişi verip hızlıca mutfağa girdim bütün abur cuburları tabaklara yerleştirmiştim hızlıca salonda ki masaya dizdim sonra güzel bir film seçtim "Deli Bal" tam Defne'nin yanına çıkacaken kapı çaldı hızlıca açıp ödemeyi yaptım pizzayı da masaya yerleştirdim merdivenleri tırmanmaya başladım kendi odama girince hala Defne'nin uyuduğunu gördüm iyice uykucu oldu bu kız yanına gidip oturdum saçlarıyla oynamaya başladım yüzünü buruşturunca ağrısı olduğu aklıma geldi ve canım sıkıldı saçını öpüp geri çekildim uyanmıyordu pes edip bende yanına uzanıp arkasından kollarımı ona sarıp onu kendime çektim başımı saçlarına saklayıp gözlerimi kapattım o kadar huzur vericiydi ki bu durum hemencecik gözlerim karanlıkla birleşti...

Yasak Aşk (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin