SINIR 5 YORUM 5 VOTE YAPILMAZSA YENİ BÖLÜM ATMAYACAĞIM!!!________________________
Ateş'in anlatımıyla
Duş aldıktan sonra aşağı indim Derin abla kahvaltı hazırlıyordu gülümseyip.
- Günaydın Ateş
- Günaydın Derin abla babam yok mu?
- Erken çıkıp şirketteki işlerini halledip kahvaltıya geleceğini söyledi ama aramadı bende rahatsız etmek istemedim
- He gelir o zaman
Arkamı dönüp tam gidiceken Derin ablanın sesiyle ona döndüm.
- Ateş rica etsem Defneyi uyandırırmısın?
- Tabi uyandırıyım ineriz biz
Eğlence çıktı bize ciciyi uyandırıcaz hadi bakalım merdivenleri ikişerli çıkkp cicinin odasının kapısını çaldım ses gelmeyince içeri girdim hassiktir bu kız neden çıplak uyuyor amk bornozu kolundan sıyrılmış sağ göğüsünü ortaya sermişti ona doğru adımlayıp seslendim.
- Cici kalk sabah oldu
Mırıldanıp bana arkasını döndü sabah sabah beni zor durumda bırakan bu küçük cadıya dersini vericem.
- Cici kalksana amk
- Siktir git başımdan uyumak istiyorum
Siktir git bana öyle mi? Baş ucunda ki suyu alıp kafasından aşağı döktüğümde ufak bir çığlıkla yataktan doğruldu.
- Hayvan mısın lan sen?
- Düzgün konuşana kızım uyan dedik nazikçe anlamıyorsun
- Lan insan böyle mi uyandırılır amk?
- Dur bir dakika senin benim odamda ne işin var?
Sırıttım gözlerimin olduğu yere baktığında hemen göğüsünü kapattı yastığını bana fırlatıp resmen cırladı.
- Çık hemen odamdan terbiyesiz sapık!!!
- Cırlama be çıkıyorum
Odadan çıkıp kapıyı kapattım aşağı indim gelmesini bekliyordum onunla uğraşmak fazlasıyla keyif vericiydi.
Defne'nin anlatımıyla
Çıldıracam ya şaka gibi bu hadsiz çocuk yarı çıplak halimle beni izleyip ne halt yiyordu hızlıca dolabıma gidip ne giyeceğime karar vermeye çalıştım gözüme çarpan örgü takımı alıp giydim.
Hemen üzerime geçirip saçımı topuz yaptım odamdan çıkarken aşağıdan sesler geliyordu aşağı indiğimde masaya oturmjşlar kahvaltılarına başladıklarını gördüm Ömer abi ve annem çaktırmadan flört ediyorlardı geldiğimi hiç biri görmeyince yalandan öksürüp.
- Günaydınlarrrr
- Günaydın Defnecim
- Günaydın prensesim
Ateş'in bakışları bana dönünce boğazındaki lokma yüzünden öksürmeye başladı bende fırsattan istifade sırtını kırarmışçasını iki üç kere vurup.
- Helal, helal
Diyip sırıttım yanında ki boş yer benim olduğunu anlayınca oturdum Ömer abi ağzındaki lokmasını yutup konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (+18)
Teen FictionBenim olmalı dedim onu gördüğümde bu hayatın bize oynadığı bir oyun olduğunu fark etim.