İYİ OKUMALAR BEBEKLERİMMM💘
__________________________________
Başımda ki keskin acıyla yüzümü buruşturup gözlerimi açtım siktir! Ben neden koala gibi Ateşe sarılmışım kafamın içi ağrıyordu resmen onu rahatsız etmemeye özen gösterip kollarının arasından çıktım hemen bir ağrı kesici içip kendime gelmem gerekiyordu odadan çıkıp mutfağa girdim ağrı kesici ve suyumu alıp masaya oturdum ilacı mideme gönderip bardağımı tezgaha koydum arkama dönünce çığlığı bastım evet arkadaşlar sanki biri beni öldürmeye gelmiş gibi çığlığı bastım karşımda uykulu Toprak çığlığımla ayılıp şoka girmişti abicim sabah sabah öyle sessiz sedasız insanın arkasında durulursa olan bu olur.
- Noluyor amına koyayım, Defne iyimisin?
Ateş'imin sesiyle ona döndüm ay Ateşim mi dedim? Allah söyleti arkadaşlar.
- İyiyim ya ilaç içtim arkamı dönünce Toprağı görünce korktum biraz
- Biraz mı Defne alınıyorum canavar mıyım ben?
- Yok estağfurullah ondan değil sess-
- Olum malmısın sen sessiz sessiz gelip kızı korkutuyorsun?
Ay Ateş şuan gözüme farklı bir sexy geldi gözlerimle çocuğu yemekten son anda vazgeçip konuşmaya başladım.
- Neyse sayemde hepiniz uyandınız ben biraz daha uzanıcam lütfen bana karışmayın başım fena halde ağrıyor
İkisinden olumsuz homurtular yükselince umursamadan yukarıda ki odama gittim odama girdiğim gibi kendimi yatağa attım uyku tüm bedenimi ele geçirdi.
....
NO SOY UNA AJENA, NO SOY NADA MAL
Bağıra bağıra Toprak'la arabada şarkıya eşlik ediyorduk Ateş bana delisin sen der gibi bakıp güldü.
VEN PA'CÁ, VEN PA'CÁ Y AHORA
GİMME BOY, GİMME BOY
I'M YOUR LADYŞarkıyı bölen telefon zil sesiyle ben ve toprak somurtarak arkamıza yaslandık evet bir saat uyumama izin verip uyandkrmıştı Ateş hazretleri, şimdi lunapark'a gidiyorduk önde Ecem ve Ateş bu kıza aşırı gıcık oluyorum ya fazla kasıntı Ateş'in konuşması dikkatimi çekmişti onu dinlemeye karar kıldım.
- Tamam baba yarın başlarım
- Bir çok kişinin geri döndüğümden haberi var zaten bunu yemekle duyurmak istemiyorum
- Tamam Defneyle konuştuktan sonra sana dönerim
- Görüşürüz
Kapattığında kaşlarım çatık bir halde ona bakıyordum dikiz aynasından bana bakıp konuştu.
- Eve gidince konuşuruz
Kafamı salamakla yetindim telefonuna uzanıp hemen Spotifya girip seçtiğim şarkıyı açtım Toprak gözlerimi büyütürken bende kahkaha attım Ateşe bakarken şarkıyı söylemeye başladım.
BİİİİİR ÇOK SIKILDIM
İKİİİİİ YERİM ÇOK DAR
OOOOO SENDEN ÇOK VARRRR
BENİ Mİ BULDUN ŞİMDİ?...
HAYDEEEEEE
Toprak'la anıra anıra gülmeye devam ederken Ateş bana ters ters bakıyordu telefonu elimden çekip başka bir şarkı açtı ve sesizce eşlik etti şarkıya eşlik ederken gözlerini benden ayırmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (+18)
JugendliteraturBenim olmalı dedim onu gördüğümde bu hayatın bize oynadığı bir oyun olduğunu fark etim.