Merhaba bebeklerim şimdi siz diyorsunuz ki bu yazar önce gelip bizi Ateşe aşık ettirdi sonra da nefret ettirdi cjspxnpamxpamzoa.
Nefret etmeyin Ateşimden arkadaşlar bu bölümü biraz içiniz rahatlasın diye yazıyorum çoğunuz Ateşi suçluyor fakat onun da berbat bir halde olduğunu unutmayalım.
Sizleri seviyorum İYİ OKUMALAR BEBEKLERİMMM 💞💘💖
________________
5 sene önce.
____________Yazar'ın anlatımıyla.
Defne, Ateşi hastane'den kovduktan sonra Ateş arabasına binip dağ evine gelmişti, Defneyle anılarıyla dolu dağ evine.
Gözleri dolu dolu sevdiği kadının izlerinin olduğu eve baktı gözlerinden yaşlar akmayı beklerken, Ateş o yaşları özgürlüklerine kavuşturdu.
Ateş evden çıktı, uçuruma doğru yürüdü, benim sevdiğim kadın ne kadar acı çektiyse bende o kadar acı çekmek zorundayım diye içinden geçirdi.
Uçurumun kenarına oturup ayaklarını sarkıtı belinde ki silahı çıkartı, tam kalbinin üzerine bastırdı silahın namlusunu.
- Özür dilerim güzelim ben seni kurtaramadım, acı çektin hemde benim yüzümden.
Bu sözleri fısıltıyla çıkmıştı dudaklarından Defneyi öyle gördükten sonra Ateş kendinden nefret etmeye başlamıştı.
Ateş gözlerini kapatmış sevdiği kadını düşünüyordu, arkasından sessiz sedasız gelen Ahmet'i fark etmemişti bile.
Ateş tetiğe basmak üzereyken, Ahmet silahı kalbinden çekmeye çalışırken, silahın patlama sesiyle ikiside hareketsiz kaldı.
Ateş kafasını eğip baktığında, kolundan vurulduğunu gördü.
- Abi şuan senin Defne ablaya destek olman gerekir böyle yaparak, kıza bir faydan dokunmaz daha çok zararın dokunur.
Ahmet haklıydı, Ateş iki defa intihar etmeye kalkmıştı ama ikisinde de Ahmet onu engellemişti.
Ölmek kolay, yaşayıp o acıları çekmek zordur, sevdiği kadını o halde görmek zordur, sevdiği kadının ondan nefret etmesi zordur, korumak için söylediği sözden dolayı sevdiği kadının hayatının mahvolduğunu görmek zordur.
Ama kimse bilmiyordu ki bu olayın en suçlusunun kim olduğunu, cidden kimdi? Hiç tahmin edemiyceğimiz bir kişi olduğu kesindi ama kim?
Ahmet, Ateş'in kolunu pansuman yaparken konuşmaya başladı.
- Abi o oruspu çocuğunu bulduk.
Ateş'in gözleri parladı intikam ateşiyle gözleri yanıyordu.
- Depodalar abi, bizi bekliyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (+18)
Teen FictionBenim olmalı dedim onu gördüğümde bu hayatın bize oynadığı bir oyun olduğunu fark etim.