Hellooo bebeklerrrr yeni bölüm hepinizi biraz mutlu edicek diye düşünüyorum, hadi bakalım bol bol yorumlarınızı ve oylarını bekliyorum.
İYİ OKUMALAR BEBEKLERİMMM 💞💘
________________________
Gözlerimi yavaş yavaş açtım, içimde ki yükler azalmış gibi hissediyordum, galiba Lisa doğru söylüyormuş içimdekileri döktükten sonra çok daha rahatlamıştım.
Banyoya geçip işlerimi hallettim, odamdan çıkıp Arin'nin odasına geçtim, Arin hala mışıl mışıl uyuyordu, bu haline gülümseyip, ona sırnaştım beni kollarıyla sıkı sıkı sarınca boğulacak gibi oldum.
- Arin uyan.
Tık yok.
- Arin kalksana hadiii!!!
Götünü bana dönünce gözlerimi kocaman açıp, yanağını ısırdım.
Gözlerini kocaman açıp bağırdı.
- Lan, manyak böyle insan mı uyandırılır?
- Lan asıl sen nasıl bana götünü döner uyumaya devam edersin!
Kahkahamız odayı doldurdu.
- hadi kalk artık uzun zamandır beraber bir şeyler yapmıyoruz, şirkete ki işlerimiz bitince vakit geçirelim mi işin yoksa?
Cümlem biter bitmez Arin'nin gözleri parladı.
- Senden başka işim yok Defne çiçeğim.
Evet benim mükemmel bir abim var, hayatımda ki bütün şansımı abimde kıllanmışım.
Ona kocaman gülümseyip, yanağından öpüp, odama geçtim.
Bu gün yeni hayatımın ilk günüydü, bu günden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.
Üzerime siyah etek, crop ve blazer ceket giyip, aynanın karşısında hafif bir makyaj yaptım, saçlarımı atkuyruğu yapıp, çizmelerimi giydim son kez aynadan yansımama bakıp gülümsedim.
Toparlanıcaz Defne Yeşim Velioğlu zamanı çoktan geldi.
Çantamı ve telefonumu alıp odamdan çıktım, her zaman ki gibi Arin salondaki koltuklardan birine kurulmuş telefonuyla uğraşıyordu.
- Ben hazırım beyefendicim.
Kafasını kaldırıp bana bakınca, kaşları şaşkınlıktan çatıldı.
- Defne çiçeğim?
- Hı?
Kocaman bir gülümsemeyle kalkıp sıkı sıkı bana sarıldı.
- Çok güzel olmuşsun.
Beni uzun zamandır böyle görmüyordu, sürekli sweatshirt ve pantolon giyiyordum bu halimi görünce sevinmesi normal tabi.
- Teşekkür ederim beyefendi.
Benden ayrılıp kaşlarını tekrardan çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (+18)
Teen FictionBenim olmalı dedim onu gördüğümde bu hayatın bize oynadığı bir oyun olduğunu fark etim.