(طرحی که جیمین و جونگکوک برای مسابقه کشیده بودن و یادم رفته بود داخل پارت قبل بزارمش)
+ اصلا حرفشم نزن!
- من که کار خودمو میکنم!
+ ته!
- دیک نهنگ!ضربه ای با کف دست به پیشونیم زدم و ادای گریه کردن درآوردم.
با نفهم ترین آدمِ روی این کره ی خاکی دوست بودم.+ ما فقط میتونیم دو نفرو ببریم که اونا هم هوسوک و یونگی ان! میخوای رو سرمون بشینی بیای؟ اصلا بلیط هم نداری!
- با تهمین میام!قیافه زارم رو به دانش آموزهایی که از جلومون رد میشدن دوختم.
داخل نگاهم التماس موج میزد.
کم مونده بود دستم رو بالا بیارم و با باز و بسته کردن چهار تا انگشتم و بعد انگشت شستم، از هر کسی که رد میشد کمک بخوام.
+ اون عوضی نمیتونه بیاد! محض رضای خدا اون مسابقه رو نبرده پس اصلا حقش نیست با ما بیاد!بی توجه به نق زدن هاش در لاکرم رو بستم و به سمت کلاس حرکت کردم.
- صبر کن هویج فریزری
بازوم رو گرفت و همونطور که راه میرفتیم، سعی کرد مخم رو با حرف های بی سر و تهش بخوره.
- پس خودم تنهایی میام! منم باید تو این سفر باشمممم. تو بدون من و نقشه هام گند میزنی جئون جونگکوک!پوف کلافه ای کشیدم و جلوی در کلاس متوقف شدم.
+ چجوری این همه چرت و پرت تو مغزت جا شده؟
چشم غره ای بهش که داشت ادامو در می آورد رفتم.
- من میام... حالا میبینی!به کناری هلش دادم و بدون اهمیت دادن به قیافه چلوسش وارد کلاس شدم.
میدونستم آخر کار خودش رو میکنه! چجوری؟ اینو دیگه نمیدونم.
هر کاری بگید از دستش بر میاد...با قدم اولی که داخل کلاس گذاشتم، تعدادی از دخترها رو دیدم که دور جیمین جمع شدن و جیغ جیغ میکنن.
با یک نگاه تونستم صورت یوری رو هم بینشون تشخیص یدم.
اون عوضی چرا دست بردار نبود؟
از پشت بهشون نزدیک شدم تا متوجه حرف هاشون بشم.
انقدر مشغول جیغ و داد کردن بودن که حتی حضورم رو حس نکردن!× اوپاااا واقعا اون پسره ی شیربرنجو دوست داری؟
_ جیمین اوپااا چطور میتونی دست رد به سینه ام بزنی؟
~ مطمئنم نقشه ای تو سرشه! شنیدم مظلوم نماییش همه اش الکیه
× پوففف واقعا فکر میکنی لیاقتتو داره؟ اون حتی بلد نیست مثل آدم راه بره
YOU ARE READING
𝘼 𝙎𝙞𝙡𝙚𝙣𝙩 𝙇𝙤𝙤𝙠 // 𝘒𝘰𝘰𝘬𝘮𝘪𝘯
Fanfictionپارک جیمین! دانش آموز ممتاز کلاس B که رویای یک مکالمه عادی داشتن با اون رو باید همراه خودم به گور ببرم... کسی که جذاب و باهوشه و همچنین محبوب دل همه ست... اما من؟ من کسی ام که هیچکس نمیبینتش... حتی پارک جیمین... کاپل: کوکمین کاپل فرعی: سُپ ژانر:...