ĽUDIA, ZAČNITE VŠETCI TENTO DOKONALÝ PRÍBEH OKAMŽITE ČÍTAŤ, LEBO VÁM AĎA ODTRHNE HLAVY.Zayn
"Candice," zopakujem znovu. Myslím, že sotva vníma, pretože kúsok od jej hlavy je poloprázdna fľaša.
"Zaynieeeeee." Moje meno natiahla na niekoľko sekúnd a rozrehotala sa ako malé dieťa.
"Candice, si opitá?" Samozrejme, že je. Načo sa pýtaš, pako?
"Kdeže. Je mi fajn." V poháriku má ešte trochu tej čírej tekutiny a vleje ju do seba.
"Vidím, že ti je fajn. Poď, pôjdeme domov." Rukou ju chytím okolo pása a snažím sa ju potiahnuť zo stoličky. Tak veľmi mi chýbala, ale momentálne ma zaujíma iba to, aby sa dostala bezpečne domov.
"Nikam nejdem! Ja dnes pijem!" Áno, toto je naozaj skvelý bar. Nalejú tu všetkým.
"Chlapci, poďte sem!" Chalani čosi šomrú, niečo v tom zmysle, či nezvládam zobrať päť pohárikov, alebo či mám prázdnu peňaženku. Všimnú si, že niekoho držím, ale nevidia jej do tváre, pretože Candice stále sedí.
"Kto to je?" pýta sa Niall. Candice sa na neho otočí a vyškiera sa.
"Ale, Niallerko, miláčik, ty si ma nepamätáš?" Pri slove miláčik zatnem päste, až mi obeleli hánky. Chalani nevedia čo povedať. Dnes sme sem prišli, aby som aspoň trochu na Candice zabudol, namiesto toho je tu. Naozaj je tu. Po troch mesiacoch. Za normálnych okolností by som ju asi vybozkával, ale teraz len chcem, aby to tu neovracala.
"Zlatíčko, samozrejme, že si ťa pamätám." Niall cmukne jej smerom, čo spustí vlnu smiechu.
"Horan, mohol by si s ňou prestať flirtovať, keď je opitá?" Naozaj mi chce robiť nervy? Všetko ma tak ľahko dokáže vyviesť z miery, keď sa jedná o Candice.
"Zayn, veď už ste sa rozišli. Nemôžem s ňou chodiť teraz ja?" Opäť sa všetci rozosmejú. Mne teda pri pomyslení Nialla a Candice nie je do smiechu. Vôbec mi nie je do smiechu. Skôr než mu stihnem niečo odvrknúť, predbehne ma Candice.
"Samozrejme, môžeme to spolu skúsiť." Zuby si zarýva do spodnej pery a doslova ho balí.
"To by stačilo, radšej poďme." Snažím sa ju zdvihnúť, ale akoby tam bola prilepená. Silou mocou sa drží na mieste a nechce odísť.
"Liam, pomôž mi. Vidíš, ako na tom je? Musíme ju vziať domov." Prikývne a Candice chytí z druhej strany. Podopierame ju z oboch strán, pretože by stačila sekunda, kedy by sa čo i len trochu naklonila a mohla by byť na zemi.
Predtým než odídeme, na stôl hodím niekoľko libier. Ani to nepočítam, ale viem, že to bude stačiť, pretože malé peniaze som so sebou dnes nemal. Barman naťahuje ruku k peniazom, ale zastaví ho moja ruka na jeho zápästí.
"Keď jej nabudúce niečo naleješ, postarám sa o tom, aby jediné, čo sa bude neskôr liať, bola tvoja krv z nosa. Rozumel si?" Mladý chalan za pultom vystrašene prikývne. Hral sa na drsniaka a to nemám rád.
Ideme hore po schodoch a Candice sa takmer pošmykne, keby ju Niall, ktorý bol tesne za ňou nezachytil.
"Ďakujem, ty si snáď môj princ." Myslím, že chalani majú na túto noc o zábavu postarané, pretože sa smejú až tak, že sa chytajú za bruchá. Niall sa červená, pretože mu polichotila, ja sa červenám od zlosti, pretože moja ex, ktorú mimochodom stále milujem, flirtuje s mojím kamarátom.
"Chcem si vyzuť topánky." Candice sa nakláňa k jej teniskám, na ktorých sa snaží rozviazať šnúrku. Bože, ten alkohol s ňou teda robí veci.
"Candice, topánky potrebuješ. Ešte stúpiš na nejaké sklo." Liam mi snáď číta myšlienky.
"Tak fajn. Aj tak mi tie šnúrky nejdú rozviazať. Asi sú začarované, alebo čo." Hovorí to tak vážne, akoby si to naozaj myslela. Kútiky úst mi cukajú nad tým, aká je zlatá.
"Určite sú začarované, určite." Louis sa smeje, keď Candice pochopí, že si z nej robí žarty. Je jej to však jedno, pretože v tomto stave ju všetko trápi tak maximálne dve minúty.
"Harry, už si zadaný?" Candice teraz vtiahne do konverzácie Harryho. A pravdu povediac, toto sa mi vôbec nepáči. Flirtuje so všetkými okrem mňa. Možno už pre ňu nie si atraktívny.
"Nie, nie som. Máš záujem?" Bleskovo k nemu otočím hlavu a on na znak mieru dvíha ruky, akože sa vzdáva.
"Tak nič, Candice. Zayn by sa nezmieril s tým, keby som s tebou chodil. Je mi ľúto." Candice si odfúkne a utrie si imaginárne slzy.
"Ja to prežijem, nič sa neboj." Candice by dnes so všetkými chodila. Skoro so všetkými. Blížime sa k domu Candice, nohy sa jej preplietajú, akoby nacvičovala nejaký tanec.
"Môžete ísť chalani, ja ju odvediem domov a potom sa odveziem taxíkom." Len ticho prikývnu a vydajú sa opačným smerom.
"Nič na ňu neskúšaj, vidíš ako na tom je." To by nebol Niall. Naozaj vtipné.
"Neboj sa." Zasmejem sa a rukou si prejdem cez vlasy. Candice je na mne doslova zavesená a ledva sa drží na nohách. Našťastie je to k nej domov už len kúsok. Keď to vezmeme cez park, za pár minút sme doma. Teda u nej doma.
"Točí sa mi hlava." Candice sa pridržiava rámu dverí, snaží sa aspoň trochu spamätať, kým vojde dnu.
"Možno by si nabudúce nemala toľko piť." Alebo by ti nemal toľko ten zasraný barman nalievať.
"Len som sa rozbiehala." Pri predstave toho, koľko by do seba naliala alkoholu za tento večer, keby sme tam neprišli, ma striaslo.
"Nabudúce sa ani nerozbiehaj."
"Zayn, už dávno spolu nechodíme. Nemáš mi čo rozkazovať." Má pravdu, okrem toho, ani ako priateľ som jej nechcel rozkazovať. Chcel som ju len usmerniť.
"Prepáč, nemyslel som to zle, ale pozri sa na seba. Vyzeráš, akoby ťa prešiel parný valec." Ale aj tak si nádherná. Bez ohľadu na to, či je opitá, má kruhy pod očami, alebo plače, vždy je nádherná.
"Aspoň nevyzerám ako niekto, kto sa nedokáže dostať z jedného krátkeho vzťahu." Au. Pichlo ma pri srdci. Viem, že nevyzerám najlepšie, ale za to môže práve ona. Všetci majú pravdu. Mal by som sa z tohto vzťahu konečne odpútať. Z tohto bývalého vzťahu, ktorý skončil už pred tromi mesiacmi, preboha. Prúd mojich myšlienok Candice preruší.
"Mala by som ísť dnu." Ak niekoho stretnete po troch mesiacoch, je vám jedno či je triezvy, alebo opitý, proste ste radi, že ho konečne vidíte. A ona chce teraz odísť. Neviem, či som sa dosť dlho pozeral na jej tvár, aby som si ju takto ešte pár mesiacov dokázal zapamätať. Priblížila sa ku mne, aby ma objala, čím ma totálne zaskočila.
"Ďakujem za pomoc. A záchranu." Zašepkala. Jej pery sú teraz od tých mojich len milimeter. Dýcham to, čo ona vydýchne. Pobozkaj ma!Tak strašne milujem opitú Candice. Naozaj, chcela by som ju stále takúto :3 Ale nemôžem z nej spraviť alkoholičku. Ďakujem za hviezdičky a komentáre.
YOU ARE READING
17 and mother
FanfictionPokračovanie príbehu:16 and pregnant(FF-Zayn Malik) Prešli tri mesiace, odkedy sa Candice a Zayn rozišli. Zayn stále koncertuje v jednej z najúspešnejších skupín vôbec a snaží sa užiť si život. Pritom sa však vždy nájde chvíľa, kedy myšlienkami zabl...