My dreams came true #RIPZAUGHTY
Zayn
"Niekedy by si mohol viac premýšľať!" Liam vtrhol do mojej izby a treskol dverami.
"Čože?" Nechápavo som sa na neho pozeral. O čom to zase rozpráva? V poslednej dobe mi všetci len za niečo nadávajú.
"Si neskutočný pako, vážne!" Pako? Liam mi vážne povedal, že som pako?
"Pako?" Kútiky úst sa mi nezadržateľne pohnú do úsmevu. Liam nikdy nenadáva a teraz som zrazu pako.
"Nie je to vtipné!" Rozosmejem sa na čo sa on zamračí.
"Chcel som sa s tebou naozaj porozprávať, ale vidím, že si stále taký istý magor, ako keď sa s tebou rozprával Niall." Chystá sa otvoriť dvere, ale zastavím ho.
"Počkaj! Prepáč, Liam, počúvam ťa." Neochotne prikývne a otočí sa späť ku mne.
"Bol som odviesť domov Candice a Scarlett." Výborne, takže teraz mi tu bude rozprávať o tom, ako bol domov odprevadiť moju ex? Fakt skvelé.
"Aha. Takže mi ideš rozprávať o tom, ako plakala?" Radšej nie. Trhalo by mi to srdce.
"Nie, vysvetlím ti, prečo sa s tebou rozišla." Ešte lepšie.
"Mal by si ma počúvať," dodal. Prikývol som, aj keď trochu neochotne.
"Michael sa jej vyhrážal." Zadrhne sa mi dych v krku. Vyhrážal?
"Vyhrážal?" Prečo mi to nepovedala? Chcela, ty pako.
"Áno, keď ťa zbil ten Michaelov kamarát, ktorý sa volal Leo, ako mi povedala Candice, Michael vtedy u nej sedel v obývačke a dával jej ultimátum." Hánky mám celé biele, ako zatínam ruky do pästí. Sprostý, sprostý, sprostý. Taký som. Liam sa nadýchol a pokračoval v rozprávaní.
"Povedal jej, že tá nakladačka, ktorú si dostal, nemusí byť koniec. Chcel z teba spraviť závisláka."
"Závisláka? A na čom by som bol akože závislý?" Znie to tak hlúpo.
"Na tom, čo by ti dal."
"Nechápem." Vravím, keď si uvoľním ruky z pästí a vystriem prsty. Už len pri myšlienke na to, že keď som sa ledva zdvihol zo zeme v parku, Michael bol práve pri Candice, sa mi prevracia žalúdok. Nedokázal by som ju zachrániť, keby to potrebovala.
"Počkaj, dostávam sa k pointe." V ruke mu zazvoní mobil, ktorý však hneď odignoruje a následne ho vypne. Jednoduchý spôsob, aby zabránil všetkým ho otravovať.
"Michael Candice povedal, že ak sa s tebou nerozíde, spraví z teba závisláka na drogách. Má na to ľudí. Má všetko, čo potrebuje, pozná všetkých, vie sa so všetkými skontaktovať a nerobilo by mu problém pichnúť, či ťa prinúť vdýchnuť nejaký kokaín. Candice nemohla a ani nechcela nič riskovať. Pozná Michaela a vie, že tohto by bol schopný." Točí sa mi hlava, prijímam veľmi veľa informácii naraz, ktoré treba spracovať. Michael. Candice. Och, Candice. Závislák. Drogy. Kokaín. Rozchod.
"Candice sa s tebou nikdy nechcela rozísť. Nikdy." Nikdy sa so mnou nechcela rozísť, ale rozišla sa so mnou.
"Odíď," hovorím Liamovi. Chcem byť sám. Navždy.
"Vieš, že ťa stále miluje. Presne tak, ako aj ty ju." Odchádza.
Neviem čo mám robiť. Chcem plakať, ale slzy mi netečú. Som príliš unavený na to, aby som plakal. Chcem trieskať do steny, až kým mi z dobitých rúk nezačne tiecť krv, ale netrieskam. Mám málo sily na zdvihnutie rúk. Chcem držať Candice v objatí, ale nedržím ju. Bol som príliš sprostý na to, aby som si ju vypočul, a aby som ju pochopil. Aby som pochopil nás dvoch a náš koniec. Nebol to náš koniec, bol to koniec, ktorého vinníkom je Michael. Michael. Chlapec, či muž, ktorý zničil môj život len jedinou vetou, ktorú povedal Candice. Mojej láske. Aké ľahké musí byť pre niekoho zničiť svet, keď on zničil môj život behom sekundy.
Sadám si na posteľ a pozerám sa do stropu, akoby tam bolo niečo zaujímavé. Naozaj ma milovala. Obetovala náš vzťah len preto, aby sa zo mňa náhodou nestal drogovo závislý človek. Znie to tak smiešne. Nikdy by som si drogy nevzal, no aj tak by zo mňa mohla byť troska. Len kvôli tej prekliatej osobe. Chcel by som to takto? Obetoval by som náš vzťah, keby išlo o život či zdravie Candice? Samozrejme, že áno. Je to taká hlúpa otázka. Znamená to, že je to láska. Milovala ma. A stále ma miluje.Michael
Telefón sa rozzvoní, počuť ho v celom byte. Je to tak otravný zvuk už len preto, lebo oznamuje, že niekto niečo chce. Natiahnem sa pre neho a stlačím zelené tlačidlo, ktoré ľuďom oznámi, že môžu rozprávať.
"Pri telefóne Michael." Naozaj je to všetko tak otravné. Akoby ľudia nevedeli bezo mňa žiť.
"Čau, tu je Dean. Dean Loock." Snažím sa spomenúť, kto presne mi teraz volá. V mysli prebehnem všetkými rôznymi akciami, ale nedokážem si spomenúť.
"Dean Loock?" Z druhej strany telefónu počuť smiech.
"Prepáč, zabudol som sa identifikovať. Leov kamarát, 11.január 2012." Teraz sa smejem už aj ja. 11.január. Najprv sme spolu vykradli jeden bankomat a neskôr sme si išli užiť do baru. Doteraz na to neprišli.
"Prepáč, Dean, nenapadlo ma, že si to ty. Nepoznám tvoje priezvisko."
"Samozrejme, chápem. Po dnešku si ho však budeš pamätať." Naozaj?
"Prečo? Máš pre mňa niečo zaujímavé, čo by ma donútilo zapamätať si tvoje priezvisko?"
"Áno, inak by som ani nevolal. Mám zaujímavé informácie, ktoré by ťa mohli zaujímať." Mohli by ma zaujímať, už len týmto ma to zaujalo.
"Počúvam ťa, Dean."
"Candice." Tak to sa nám začína komplikovať. Toto bude dôležité, žiadna sračka.
"Čo o nej vieš?" Jednou rukou držím telefón, zatiaľ čo v druhej držím mlieko, ktoré rýchlo pijem. Je tak studené.
"Vrátila sa z Francúzska, pred pár dňami."
"Pred pár dňami? Prečo si mi nezavolal skôr? Stratil si snáď moje číslo?" Sakra, prečo som sa to nedozvedel skôr?
"Nie, zisťoval som ďalšie informácie. Pracujem na letisku a čírou náhodou som jej niesol veci. Leo mne a ďalším chlapcom z našej partie raz ukazoval jej fotku, že keď ju hocikde uvidím alebo zistím, mám dať vedieť. On je však v Rusku, tak som si zisťoval informácie sám. Včera sa Candice videla so Zaynom, bola u nich doma." Tá suka. Sľúbila, že sa s ním rozíde a pri prvej príležitosti k nemu beží.
"Ešte stále ťa počúvam." Naozaj si Candice myslí, že po troch mesiacoch sa niečo zmenilo? Myslí si, že teraz bude mať šťastný vzťah so svojou popovou hviezdičkou? Aké naivné.
"Včera museli zistiť, že si im napichol telefón, pretože najprv volal Zayn Candice a o pár sekúnd volala Candice Zaynovi. Volali si, keď boli spolu, samozrejme, že to museli zistiť." Výborne, takže zistili, že som za tým ja. To by som mohol využiť.
"Máš to u mňa chlape, volám ti."
"Jasné, čo by som nespravil pre môjho starého priateľa."
"Čakaj odo mňa telefonát, Dean. Dean Loock." Ako náhle zložím, vytáčam ďalšie číslo, pričom sa na obrazovke objavuje meno Leo.
YOU ARE READING
17 and mother
FanfictionPokračovanie príbehu:16 and pregnant(FF-Zayn Malik) Prešli tri mesiace, odkedy sa Candice a Zayn rozišli. Zayn stále koncertuje v jednej z najúspešnejších skupín vôbec a snaží sa užiť si život. Pritom sa však vždy nájde chvíľa, kedy myšlienkami zabl...