Sebaik sahaja dia melangkahkan kakinya masuk kedalam bilik, Sara mencampakkan beg pakaiannya keatas katil. Berpeluh satu badannya membuatkan dia rimas.
Sara melabuhkan punggungnya keatas katil. Sabun mandi dan shampoo kegemarannya dikeluarkan dari begnya, tidak sabar hendak mandi air sejuk. Selepas tu dia hanya ingin berbogel dan berbaring di atas katilnya yang empuk. Kalau boleh dia tidak mahu memakai apa-apa pun pakaian dalam cuaca KL yang panas terik tu.
Itu sajalah yang dia hendak lakukan setelah 5 jam duduk didalam bas dari kampungnya di JB sehingga ke pintu hadapan rumah kakak saudaranya tadi.
Sara bangkit dan berdiri dihadapan cermin. Jubah labuh yang dipakainya di buka perlahan-lahan. Rambutnya yang lebat dan panjang hingga ke bahu dibiarkan terhurai.
Baju kurungnya dibuka, mendedahkan coli seksinya berjenama Triumph, yang menutup teteknya yang besar dan gebu. Kancing coli nya dilepaskan dan dibiarkan jatuh keatas lantai, sekaligus mendedahkan sepasang tetek yang besar. Sara tersenyum melihat teteknya yang cantik itu. Berkali-kali dia meramas-ramas teteknya sendiri di hadapan cermin, membayangkan seolah-olah seorang lelakinya pula yang meramasnya.
"Hmmm, kenapalah tak ada orang nak hisap tetek aku ni. Tak kisahlah lelaki ke perempuan ke. Asalkan puting tetek aku ni dihisap" bisik hati kecilnya sebelum membasahkan hujung jari dengan air liur. Kemudian Sara menggentel-gentel puting susunya sendiri sambil mengerang kesedapan.
Kemudian g-string yang berwarna hitam dilucutkan perlahan-lahan. Dia melihat pepeknya sendiri yang baru dicukur licin pagi tadi.
"Hmmm, bila lah pepek aku ni nak kena jilat ni. Satu konek pun belum masuk dalam pepek aku ni. Geram betul lah!" bisik hati Sara sambil membelek-belek pepeknya sendiri.
Sara mengeluh berat memikirkan nasib dirinya. Umurnya yang kini sudah mencecah 19 tahun, satu konek pun dia belum pernah hisap, inikan pula main. Ibu bapanya yang begitu garang dan kuat agama membuat semua lelaki takut untuk mendekatinya. Kemana dia pergi, tudung mesti dipakai. Tudungnya mesti labuh sehingga menutup dada. Bajunya tidak boleh ketat, sedikit bentuk badan pun tidak boleh nampak.
Tapi kini dia di KL, Sara nak bebas. Dia hendak memakai skirt pendek. Hendak memakai baju ketat dan low cut yang boleh menunjukkan teteknya yang besar itu. Dalam seminggu di KL ni, dia mahu lelaki-lelaki di KL memandang tubuhnya. Jika boleh dia mahu merasa konek buat kali pertama. Kalau di ikut kan hati, dia mahu 2 batang sekaligus!
Apabila terfikirkan rancangannya, senyuman nakal mula terukir di bibir.
Sara telah diberitahu oleh Wati kakak saudaranya, yang di rumahnya tiada orang. Wati sekarang berada di pejabat, begitu juga Nasir, suami Wati. Sara juga telah diberitahu yang tandas di dapur sedang diperbaiki. Hanya tandas di dalam bilik Wati sahaja yang boleh digunakan.
Memandangkan Sara hanya keseorangan dalam rumah itu, dia sengaja berjalan keluar dari bilik itu bertelanjang. Dia menuju ke tandas di dalam bilik Wati. Teteknya yang besar bergoyang ke kiri dan kanan mengikut pergerakan tubuhnya.
Sebaik sahaja tombol pintu bilik Wati dipulas, mata Sara terbeliak apabila ternampak Nasir baring terlentang di atas katil tanpa seurat benang. Kelam kabut Sara menarik rapat pintu bilik tidur Nasir. Dia tidak mahu abang saudaranya ternampak dia yang kini berbogel.
"Kata Wati, rumah ni takde orang. Apa abang Nasir buat kat rumah?" Sara tertanya dalam hati.
Sara memberanikan diri merenggangkan pintu sedikit, cukup untuk dia mengintai tubuh bogel abang saudaranya itu.
Pandangannya tertumpu kepada konek Nasir. Walaupun tengah lembik, konek Nasir kelihatan besar dan menyelerakan. Sara menjilat bibir. Dia memang tertarik dengan Nasir. Orangnya tinggi, kacak dan juga berbadan kekar. Tidak disangka pula koneknya juga besar.
"Besar jugak konek Abang Nasir. Kalau tengah keras, macam mana rupanya ye?" sekali lagi Sara bermonolog sendiri.
Walaupun Nasir ini suami kepada kakak saudaranya, nafsu mula menguasai Sara. Satu idea nakal terbit di mindanya.
Sara merendahkan tubuhnya dan mula merangkak perlahan-lahan ke arah katil Nasir.
YOU ARE READING
TERINGIN
RomanceSara, seorang gadis kampung yang dah lama hidup dalam kongkongan ibu bapanya. Merasa bosan, rimas dengan kehidupannya itu. Dia bernekad, untuk menukar kehidupannya dan menikmati kebebasan di bandaraya Kuala Lumpur. Bebas seperti burung yang berterb...