"Wati masuk bilik itu ya. Sara bilik ni".
Sara mengangguk tanda faham apabila Mami Vida menuding ke pintu kayu bernombor 3.
"Terima kasih kak Vida".
"Have fun Sara, see you in an hour k" bisik Wati sebelum hilang kedalam biliknya sendiri.
Mami Vida merapatkan dirinya ke telinga Sara dan berbisik.
"Jangan takut, lebih dari sejam pun takpe, batang Luqman besar tau. Sara hisap puas-puas k".
Mami Vida mengenyitkan mata dan berlalu pergi. Sebaik sahaja Mami Vida hilang dari pandangan, Sara membuka pintu dan melangkah masuk. Alunan gamelan yang mengasyikkan dan juga wangi-wangian menyambut kedatangan Sara. Didalam bilik yang kelam itu, Sara ternampak satu tilam kecil terdampar di atas lantai. Di tepinya pula ada satu gerobok kecil.
Sara berdiri tegak di tengah bilik itu, jantungnya berdebar-debar. Perasaan teruja dan takut bercampur-baur.
Tok! Tok!
Bunyi pintu diketuk membuatkan Sara tersentak. Dia menoleh kebelakang dan terlihat seorang lelaki yang tinggi lampai dan berbadan tegap melangkah masuk ke dalam. Sara terpana dengan senyuman manis Luqman. Kulitnya cerah, berlesung pipit dan bermisai nipis. Sara tertunduk malu apabila jejaka kacak itu merapatinya.
"Nama awak Sara kan?" tanya Luqman dengan lembut.
Suara maskulin Luqman membuat jiwa Sara bergelora. Sara mendongak dan ternampak Luqman merenungnya, Sara terpukau.
"Ya".
"Nama saya Luqman. Hmmm, Mami Vida tak cakap pun yang awak ni cantik".
Sara hanya tersenyum dengan pujian itu, membuatkan dia tertunduk malu. Hatinya berbunga-bunga. Memandangkan Sara hanya berdiam diri, Luqman menyambung bicara.
"Oklah, Sara bukak baju semua, letak dalam almari tu. Lepas tu Sara baring terlentang atas tilam. Gunakan tuala dalam almari itu untuk menutup badan. Nanti lagi 5 minit saya masuk".
"Awak nak saya bukak panties dengan bra sekali?".
"Hmmm, memang sepatutnya kena buka semua, supaya senang saya urut nanti. Awak nak saya tolong bukakkan ke?" seloroh Luqman.
Sara tersenyum lebar.
"Eh takpelah, saya boleh buat sendiri".
Luqman tertawa kecil apabila melihat Sara tak kena gaya.
"Saya gurau aje. Nanti saya datang balik k" balas Luqman sebelum melangkah keluar dari bilik itu
Sebaik sahaja pintu ditutup, Sara menanggalkan bajunya satu persatu. Kini dia berdiri di hadapan cermin tanpa seurat benang. Laci gerobok itu dibuka dan sehelai tuala dikeluarkan. Tuala itu pula tidak berapa besar. Lebarnya cukup untuk mentutup puting tetek sehingga pepeknya. Sebahagian besar pehanya dan teteknya masih jelas kelihatan.
Sara merebahkan dirinya di atas tilam yang empuk itu. Kelam kabut dia mengguna tuala itu untuk menutup bahagian atas tubuhnya. Tidak lama kemudian pintu dibuka dan Luqman melangkah masuk. Luqman mengambil baby oil dan melutut disebelah Sara. Mata Luqman memandang wajah Sara yang cantik itu sesaat dua sebelum melarikan pandangannya ke seluruh tubuh Sara.
Walaupun tubuh Sara ditutupi dengan tuala, bentuk teteknya yang besar jelas kelihatan. Luqman mencuri-curi pandang dan mula merasa terangsang dengan tubuh gadis cantik yang sedang berbaring di depannya. Tetapi dia harus bersabar. Ganjarannya pasti akan muncul jika dia menjalankan tugasnya dengan betul.
YOU ARE READING
TERINGIN
RomanceSara, seorang gadis kampung yang dah lama hidup dalam kongkongan ibu bapanya. Merasa bosan, rimas dengan kehidupannya itu. Dia bernekad, untuk menukar kehidupannya dan menikmati kebebasan di bandaraya Kuala Lumpur. Bebas seperti burung yang berterb...