Dengan penuh lemah lembut Lina melepaskan butang seluar jeans Luqman dan membuka zip seluarnnya.
Luqman mengangkat punggungnya sedikit untuk memudahkan Lina menarik seluarnya serta boxer sampai melepasi pergelangan kakinya. Kini konek Luqman yang separa keras itu jelas terpampang di hadapan kedua-dua orang tersayangnya.
Lina mengusap batang kekar tu dengan perlahan. Walaupun sudah banyak kali dia menikmati konek Luqman itu di dalam mulut, di dalam lubang pepeknya, malah pernah sekali di dalam lubang duburnya, nafsu batinnya sentiasa menginginkan konek besar jejaka itu.
"Untung Sara dapat konek besar gini. Hari-hari Sara boleh hisap, boleh main".
"Ala akak ni, konek Luqman ni pun kepunyaan akak jugak. Kalau nak hisap, bagitau je dengan Sara k. Kita hisap sama-sama".
Lina tersenyum lebar dengan balasan Sara itu. Kini tangannya menggengam batang kekar anak tirinya itu dengan erat. Berdenyut-denyut rasanya di tapak tangannya.
"Sara tak marah kalau akak hisap konek boyfriend Sara ni?".
Sara tersenyum manis dan menggeleng.
"Tak kak, Sara ok".
"Oh, so awak dah jadi girlfriend saya ke sayang?" celah Luqman penuh teruja.
Sekali lagi gadis itu menguntum senyuman manis.
"Kalau awak janji untuk sayang saya selama-lamanya, I will always be your girl" tutur Sara dengan lembut.
Kemudian Sara merapatkan mukanya ke muka Luqman dan mengucup bibirnya sekali. Luqman menatap wajahnya dengan sayu. Tangannya menggelus pipi Sara dengan lembut. Di masa yang sama, tangan Sara pula membelai rambut Luqman yang menutup dahinya.
Sesaat kemudian, mereka bertarung lidah dengan khusyuk, meninggalkan Lina seorang diri dengan konek Luqman masih dalam genggamannya
Lina tersenyum dengan babak manis yang baru sahaja dia saksikan tadi. Tetapi dia tidak mahu melepaskan peluang keemasan yang ada di tangganya. Tanpa membuang masa, dia menjelir lidah dan menjilat buah pelir Luqman. Kemudian dia menjilat batang kekar jejaka itu dari buah sehingga ke kepalanya. Dia melakukan aksi ini sebanyak 3 kali sebelum memasukkan batang jejaka itu kedalam mulutnya.
Matanya tertutup apabila dia menggerakkan kepalanya, menikmati setiap saat kulumannya ke atas konek Luqman. Apabila dia membuka mata, dia ternampak Luqman sedang khusyuk menghisap puting tetek Sara yang di sebelah kiri
"Sara, nak fuck Luq tak? Dah keras sangat konek dia ni" kata Lina sambil mengusap konek Luqman.
Panggilan manja Lina itu membuat Luqman berhenti menghisap tetek Sara. Gadis itu menoleh dan melihat konek kekasihnya basah lencun dengan air liur Lina.
"Ermmm, basahnya kak konek Luqman".
Lina mengusap lubang pepek Sara yang masih dalam posisi menonggeng tu.
"Pepek kau pun dah basah sangat ni Sara, masukkan konek sedap ni. Sini cepat, akak tolong".
"Jap kak, nak hisap dulu lah. Nampak sedap ni" balas Sara.
Basah lencun batang kekar itu dengan air liur Lina. Bertambah basah apabila Sara menghisapnya lagi dengan penuh selera. Lina juga tidak mahu ketinggalan. Buah pelir Luqman dijilat dan dihisapnya.
"Ermmm, ermmm" Lina dan Sara mendesah tanpa henti.
Luqman hanya berdiam diri dan menggigit bibir bawahnya, menikmati hisapan kedua-dua wanita jelita itu.
Setelah puas menghisap konek Luqman, Sara bangkit dan berdiri tegak. Lina menegakkan konek Luqman supaya mudah untuk dimasukan kedalam lubang pepek Sara. Gadis itu mula menyangkung dan merendahkan punggungnya perlahan-lahan.
YOU ARE READING
TERINGIN
RomanceSara, seorang gadis kampung yang dah lama hidup dalam kongkongan ibu bapanya. Merasa bosan, rimas dengan kehidupannya itu. Dia bernekad, untuk menukar kehidupannya dan menikmati kebebasan di bandaraya Kuala Lumpur. Bebas seperti burung yang berterb...