part 16

10K 68 14
                                    

"Nasir! Apa you tercegat kat situ? Cepat lah fuck kitaorang!" jerit Lina seraya memimpin tangan Wati.

"Entah sayang, jangan lah tercegat kat situ. Jilat pepek Lin, puaskan dia dulu. Lepas tu baru I".

Lina menoleh dan menguntum senyuman mesra kepada Wati. Bibir Wati dikucup tanda terima kasih, Nasir juga tersenyum dengan cadangan Wati. Memang itu yang dia inginkan tadi. Sudah lama dia tidak menjamah pepek Lina, 6 tahun lamanya. Peluang yang datang tidak boleh dilepaskan.

Nasir melutut di tengah-tengah kelangkang Lina. Matanya tidak lekang dari memandang pepek Lina yang jelas kebasahan itu. Perut Lina turun naik, menanti jilatan bekas tunangnya itu dengan penuh debaran.

"Nasirrrr, cepat jilat sayang. Jangan tengok je" pinta Lina.

Tanpa membuang masa, Nasir menjilat pepek Lina sehingga tubuh wanita itu menggeliat seperti cacing kepanasan. Rambut Nasir ditarik Lina dengan kuat. Mulutnya ternganga, diikuti satu desahan yang kuat.

"Ahhhhh. Sedapnyaaa...."

Lina mengerang tanpa henti, lebih-lebih lagi bila Wati meramas tetek seraya menghisap putingnya. Bontot Lina terangkat apabila lidah Nasir keluar masuk lubang pepeknya dan bijinya disedut silih berganti. Setiap inci pepek Lina dijilat, sedikit pun tidak ditinggalkan. Erangan berahi dari mulut Lina tidak henti-henti kedengaran.

"Ahhhh, ahhhh.... ahhhh..."

Pepek isterinya juga tidak dilupakan. Jari kanannya mengusap-ngusap pepek Wati yang basah lencun itu sebelum memasukkan jari sedalam-dalamnya. Jarinya bergerak laju dalam pepek Wati, tekun menekan g-spotnya, berkerut-kerut dahi Wati kesedapan. Mukanya dibenamkan ke lurah tetek Lina dan dipeluk erat oleh sahabatnya. Kedua-dua wanita jelita itu mengerang dan merintih tanpa henti apabila Nasir tekun mengerjakan pepek mereka.

Wati yang masih dalam posisi menonggeng merasakan sesuatu yang basah sedang bergerak di lubang juburnya, lantas dia menoleh kebelakang. Tersenyum dia apabila melihat Nasir sedang ligat menjilatnya.

"Ahhh, sayangggg dah lama you tak jilat I kat situ" rengek Wati seraya menutup mata.

"Sedap tak sayang?" tanya Nasir

"Sedap sayang, Jangan berhenti keep going".

Nasir tersenyum dan meneruskan jilatannya, laju. Meneroka setiap inci pepek Wati, begitu juga dengan pepek Lina. Kini 2 jari Nasir dimasukkan ke dalam pepek Lina. Jarinya bergoyang tanpa henti. Membuatkan bontot Lina terangkat dan bergelek-gelek. Sedapnya tidak boleh digambarkan dengan kata-kata. Tangannya pula tidak henti-henti meramas tetek Wati, menambahkan lagi kenikmatan sahabat baiknya.

"Ahhhh, ahhh, ahhhh"

Rengekan manja kedua-dua wanita itu bergema ke seluruh bilik. Lebih dari 10 minit Nasir mengerjakan pepek mereka, konek Nasir begitu keras minta untuk di belai. Kini tiba masanya untuk dia menikmati pepek bekas tunangnya. Pepek tembam dan licin yang ditagihkan buat sekian lama.

Dia berdiri tegak dan memerhatikan pepek Lina yang sangat basah. Geram dibuatnya, sangat geram. Tangan kirinya tidak henti-henti mengusap koneknya sendiri.

Nasir merapati Lina, tangannya diletak kemas di bawah lutut, di tolaknya kedepan dan ketepi. Kini Lina sudah terkangkang luas, lubang pepeknya kelihatan begitu menyelerakan, bersedia untuk menerima jolokan padu lelaki dihadapannya itu. Digesel-geselkan kepala koneknya di permukaan lubang pepek Lina. Tanpa amaran, Nasir menolak masuk. Mata Lina terbuntang, badannya terangkat bagaikan terkena renjatan elektrik. Seluruh 7 inci lesap dari pandangan dalam sekelip mata.

"Ahhhh.... Sial you Nasir! takde warning langsung" jerit Lina.

Tetapi Nasir tidak mengendahkan jeritan Lina, dia menarik punggungnya dan menolak laju.

TERINGINWhere stories live. Discover now