part 14

9.9K 66 55
                                    

Tepat pukul 2 dan kereta Arteon R-Line kepunyaan Nasir pun diparkir di perkarangan rumah. Tersenyum ceria Nasir sebaik sahaja dia keluar dari kereta. Hatinya berdebar-debar, mindanya ligat berfikir tentang aksi-aksi berahi yang dia bakal dilakukan Bersama Sara nanti. Kali ini dia mahu membuatnya dengan perlahan dan penuh erotik, tidak mahu kelam kabut seperti hari itu. Koneknya pula sudah lama mengeras. Tidak sabar mahu disumbatkan ke dalam mulut Sara nanti.

"Sara, abang dah balik ni, Sara kat mana?".

"Ada kat atas ni" jawab Sara dengan lantang.

Nasir mendongak, semakin pantas degupan jantungnya apabila ternampak Sara hanya memakai coli dan g-string hitam. Begitu kecil pakaian dalam Sara sehingga hanya mampu menutup garisan pepeknya dan areola teteknya sahaja.

Tanpa membuang masa, Nasir berlari menaiki tangga. Tidak sabar untuk menggomol adik saudaranya itu. Sempat dia membuka kemejanya dan mencampakkan ke atas lantai. Sara menggigit bibir bawahnya apabila ternampak tubuh Nasir yang kekar itu. Kini Nasir sedang berdiri tegak di hadapan Sara. Tangan Sara disandarkan ke dada Nasir sementara bontot Sara diusap lembut. Wajah mereka begitu rapat, bila-bila masa sahaja bibir mereka boleh tersentuh.

"Emmm, sexynya Sara sayang. Buat abang geram lah" bisik Nasir.

"Mmmmm..... abang pun apa kurangnya. Sexy, handsome dan...hmmm, konek besar" balas Sara seraya ketawa manja.

"Nanti Sara hisap konek abang puas-puas k" balas Nasir sebelum merapatkan dirinya untuk mengucup bibir Sara.

Tapi dengan pantas Sara meletakkan jari ke bibir Nasir, membuat Nasir sedikit terkejut.

"Jap bang, Sara ada surprise untuk abang".

"Surprise?"

"Uhummm... Close your eyes please".

Nasir tertawa kecil dengan permintaan Sara itu. Dia melepaskan bontot Sara dan menutup mata.

"Ok, I'm yours dear" ujar Nasir. Jantungnya berdebar-debar menanti tindakan Sara seterusnya.

Sara mencapai sehelai kain berwarna hitam dan melilitkan kain itu sekeliling kepala Nasir sehingga matanya tertutup rapat. Kemudian dia menarik lengan Nasir.

"Sara, nak bawak abang pergi mana?".

"Pergi bilik abang lah, sabar k".

Nasir tersengeh-sengeh. Kelajuan degupan jantungnya semakin laju.

"Oh ok ok".

Nasir dan Sara kini berdiri tegak di tengah-tengah biliknya. Kemudian Sara melutut depan Nasir dan membuka butang seluarnya. Bentuk konek Nasir yang besar dan panjang itu jelas kelihatan. Zip diturunkan, Sara menarik seluar Nasir serta boxernya. Sedikit demi sedikit sehingga konek Nasir terpelanting keluar. Urat-urat tegang jelas kelihatan. Satu bulu pun tidak boleh dijumpai., bersih dicukurnya. Sara menekup mulut. Kalau tidak kerana janjinya dengan Lina, mahu sahaja dia masukkan konek Nasir itu kedalam mulutnya.

"Emmm. Besarnya konek abang ni".

Sekali lagi Nasir tersengeh-sengeh.

"Thank you dear, kalau Sara hisapkan, lagi besar" balas Nasir.

Di masa yang sama, Lina sedang mengintai dari luar. Dia juga tergamam apabila melihat konek Nasir yang bergoyang-goyang di hadapan muka Sara. Walaupun dia sudah banyak kali menghisap konek Nasir, namun daging yang panjang dan keras itu tidak gagal merangsangnya.

Sara menggamit Lina untuk masuk. Lina mengangguk dan tersenyum ceria. Tanpa seurat benang, Lina berjalan perlahan-lahan masuk ke dalam bilik Nasir. Sara terpana dengan tubuh bogel Lina. Teteknya yang besar, bergoyang-goyang. Areolanya yang berwarna hitam kelihatan sangat mengiurkan. Begitu juga dengan pepeknya yang dicukur licin. Tubuh Lina lebih menyelerakan dari tubuh Wati.

Lina melutut sebelah Sara sebelum mengucup bibir Sara lembut. Sara hanya tersenyum sebelum bangkit dan berdiri di belakang Lina. Lina menatap konek Nasir tanpa berkelip. Sudah lama dia mengidamkan saat ini. Sudah lama dia merindui batang kekar bekas tunangnya itu, mengulumnya tanpa henti seperti waktu mereka bersama dahulu.

Lina sudah tidak sabar, perlahan-lahan konek Nasir dimasukkan kedalam mulutnya. Sedalam-dalamnya, sehingga ke anak tekak. Kemudian dia menggerakkan kepalanya kedepan kebelakang. Berkali-kali dia berbuat begitu sehingga kepala Nasir terdongak kesedapan.

"Ahhhh, keep it going sayang. Don't stop".

"Sedap ke sayang?" soal Sara semasa Lina sedang khusyuk menghisap konek Nasir

Dahi Nasir berkerut, macam mana Sara boleh bertanya kalau masih menghisap koneknya. Nasir sangsi, dengan pantas dia membuka kain yang menutup matanya dan menunduk. Berderau darahnya apabila melihat Lina melutut di hadapannya, tergamam bila koneknya bukan di dalam mulut Sara, tapi dalam mulut Lina. Lina pula tidak melepaskan daging itu. Dia mendongak dan memandang Nasir sayu.

Nasir mendongak dan melihat Sara yang sudah pun lengkap berpakaian. Sara hanya tersenyum dan bergegas keluar dari bilik itu.

"Lina, apa you buat ni?".

"Maafkan I Nasir. I rindukan you, I nak bersama dengan you".

Nasir terpempan, jiwanya merusuh. Sama ada hendak menghalau Lina keluar atau membiarkan sahaja dia menghisap koneknya. Tetapi tidak boleh dinafikan, hisapan Lina terasa begitu nikmat dari hisapan Wati. Dia mengaku dalam diam, dia masih dambakan sentuhan bekas tunangnya.

Memandangkan Nasir hanya berdiam diri. Perlahan-lahan Lina bangkit dan berdiri di hadapan Nasir. Postur Lina mengiurkan, bontotnya menggelek lemah di hadapan Nasir. Tangannya diletak kemas ke atas dada bidang Nasir. Mereka memandang sesama sendiri, sayu.

"Lina, you tahu kan I dah kawin dengan Wati".

"I tahu, cuma....cuma I masih sayang kan you. Kan sebelum Wati, kita pernah bahagia bersama".

"Habis tu takkan I nak ceraikan..."

"I tak suruh you ceraikan Wati. I cuma nak you fuck I sekarang ni, like the good old days. Walaupun ini kali terakhir kita main, I pasrah. Kenangan manis ni akan I bawa ke mati".

Air muka Nasir berubah, kata-kata Lina menyentuh hatinya. Bibir munggil Lina memanggil-manggilnya. Nasir menjadi tidak keruan. Dia mahukan bibir itu, dia mahukan Lina.

Dengan pandangan mata mereka masih bertentangan, perlahan-perlahan wajah mereka merapat. Mata kini tertutup rapat dan bibir Nasir menyentuh bibir Lina. Mulut terbuka luas dan lidah mengambil alih, bertaut selama seminit sebelum Nasir mengalihkan kucupannya ke leher Lina. Mulut Lina terbuka, khusyuk menikmati kucupan bekas tunangnya. Kepala Lina dilentok kanan, memberi ruang untuk Nasir menjilat lehernya dengan lembut. Jari Nasir terletak kemas di rekahan pepek Lina, menggentel bijinya perlahan.

"Ermmm, emmmm......"

Lina merengek manja. Tangan kanannya juga menggengam batang panjang yang sudah lama meninggalkannya. Batang jejaka yang pernah disayangi setengah mati. Diurut batang yang sudah basah itu, basah dengan air liurnya ketas kebawah. Konek Nasir harus dilepaskan apabila dia terasa kedua bahunya di tarik. Sudah bertahun mengenali Nasir, dia mengerti maksudnya itu.

Lina merebahkan badannya ke atas katil, terlentang dan terkangkang. Kesemua bahagian berahinya menjadi santapan mata Nasir. 6 tahun yang lalu dengan sekarang tidak ada banyak perbezaan. Tetek Lina yang besar dan pepeknya yang tembam begitu merangsang, memanggil-manggil Nasir untuk menjamahnya.

Tanpa membuang masa, Nasir membenamkan mukanya ke tetek kiri Lina, dikucup lembut dan dijilat mesra. Di masa yang sama, 2 jarinya sudah pun diletak ke atas lubang pepek Lina, mengusap dengan lembut. Lina menggeliat, tidak sabar untuk merasai nikmat seterusnya.

Dengan sekelip mata, puting Lina lesap kedalam mulut Nasir. Serentak dengan jari Nasir yang terbenam dalam ke rongga pepek Lina. Menekan g-spot Lina. Lina bergoyang-goyang seperti cacing kepanasan. Bilik itu bergema dengan jeritan berahi Lina.

"Ahhhhhh...... Nasir, you are so good. I miss you so much".

Bisikan manja Lina memberikan Nasir semangat. Semakin ligat lidahnya menggentel puting Lina. Semakin laju jarinya mengorek pepek Lina. Kepala Nasir diramas dengan 2 tangan. Seolah-olah dia tidak mahu melepaskan Nasir selama-lamanya.

"Nasir! Apa yang you buat ni?!".

Wati berdiri di muka pintu, bercekak pinggang.

TERINGINWhere stories live. Discover now