Di masa yang sama, di dalam sebuah office kecil di Cheras, kelihatan Fazura sedang termenung menghadap skrin komputer ribanya, bosan. Ketiga-tiga rakan sepejabatnya cuti serentak hari ini. Tidak dapatlah dia bergosip hari itu
'Beeeeeppp!'
Bunyi telefon yang nyaring itu membuat Fazura tersentak. Satu suara yang garau dan lantang menyusul kemudian.
"Fazura! Masuk bilik saya sekarang!".
"Ba...baik Tuan Nasir".
Tanpa membuang masa, Fazura mencapai buku nota kecil dan sebatang pen. Kemudian dia berjalan pantas menuju ke bilik Nasir.
"Tutup pintu dan kunci!" Nasir mengarah dengan suara yang lantang dari kerusinya yang empuk.
Sebaik sahaja pintu bilik ditutup, Fazura berdiri tegak dihadapan meja Nasir dan meletakkan kedua-dua tangannya dibelakang. Kepalanya tertunduk sedikit, menggetap bibir menunggu Nasir memulakan bicara.
Mata Nasir pula tidak lekang dari memandang Fazura yang memakai skirt hitam, sangat pendek sehingga sebahagian besar pehanya yang putih dan gebu itu jelas kelihatan. Gadis cantik serta berbadan montok itu dipandang dari atas kebawah. Fazura berdiri tidak kena gaya.
"Fazura! Berapa banyak kali saya cakap saya tak nak ada typo dalam meeting minutes awak. Ini sampai muka depan pun ada typo!".
"Ma...maaf tuan Nasir. Saya tak sengaja" balas Fazura seraya mendongak, matanya mengekori Nasir yang berjalan kearahnya.
"Awak ingat tak apa saya cakap minggu lepas. Kalau awak buat silap lagi, saya terpaksa menghukum awak kan?!" herdik Nasir lagi sebelum berdiri di belakang Fazura
"Maaf tuan, jangan lah hukum saya. Saya merayu dengan tuan. Tolonglah".
"Awak ingat saya senang-senang nak lepaskan awak ni kali. Nanti awak buat lagi kesilapan yang sama. Tunduk!" herdik Nasir dengan lantang seraya menolak tubuh Fazura.
Fazura rebah kehadapan sehingga badannya terbongkok diatas meja Nasir.
Pap! Pap! Pap!
3 kali bontot Fazura ditepuk dengan kuat.
"Aduh! Sakit tuan. Maafkan saya! Jangan lah pukul punggung saya lagi".
Rayuan Fazura tidak diendahkan Nasir, malah skirtnya yang begitu pendek disingkap naik keatas, mendedahkan bontot Fazura yang putih dan gebu untuk santapan mata Nasir. Nasir menjilat bibir apabila ternampak Fazura tidak memakai seluar dalam.
"Kenapa awak pergi kerja tak pakai seluar dalam Fazura?".
"Maaf tuan. Semua seluar dalam saya basah".
"Saya tak boleh terima kelakuan buruk awak ni Fazura. Setiap pekerja saya mesti berpakaian yang sempurna. Pakai seluar dalam, pakai coli. Saya tak ada pilihan. Sekarang saya terpaksa sebat awak!".
Fazura tersentak lalu menoleh. Tetapi, belum sempat Fazura berkata apa-apa, Nasir menepuk bontot kanannya dengan kuat.
Pap!
"Auwww!"
Bergegar isi bontot Fazura. Kemudian bontot kiri pula ditepuk.
Pap!
"Ahhhhh!"
Mata Nasir tertumpu pada bontot Fazura yang gebu itu. Perlahan-lahan kulit cerah Fazura bertukar menjadi merah. Tak lama kemudian, bontot kanan Fazura pula ditepuk lagi
Pap!
"Auwww! Ma...maafkan saya Tuan Nasir. Saya..."
"Diam! Kesalahan awak sangat besar dan mesti dihukum sewajarnya. Kalau awak tak diam, saya akan ikat tangan awak!".
YOU ARE READING
TERINGIN
RomanceSara, seorang gadis kampung yang dah lama hidup dalam kongkongan ibu bapanya. Merasa bosan, rimas dengan kehidupannya itu. Dia bernekad, untuk menukar kehidupannya dan menikmati kebebasan di bandaraya Kuala Lumpur. Bebas seperti burung yang berterb...