part 9

11.1K 70 69
                                    

Di dalam perut kereta BMW yang meluncur laju ke arah Cheras, Wati dan Sara ketawa terbahak-bahak apabila mereka bercerita tentang zaman kecil mereka.

"Ingat! Bila Mak Ngah terjumpa video blue akak, dia kejar akak dengan penyapu. Akak lari sampai terburai kain. Sempat pulak tu panjat pokok. Semua orang...semua orang nampak akak pakai seluar...seluar dalam rainbow tu".

Kata-kata Sara tersekat-sekat seraya ketawa terbahak-bahak bersama Wati.

"Amboi, seluar dalam apa akak pakai semua kau ingat eh. Tapi geram betul akak bila Mak Ngah pecahkan tape tu. Adoi, susah nak dapat filem tu lagi tau. Video klasik tu."

"Cerita apa kak?"

"Debbie does Dallas. Cerita blue 1970an. Best Sara. Masa tu kan. Perempuan mat saleh tak pernah shave pepek diorang, Retrolah katakan. Bulu pepek dengan konek satu-satu punya lah lebat. Kalau akak campak 10 sen kat pepek diorang, confirm hilang duit tu".

Sekali lagi Sara ketawa terbahak-bahak mendengar jenaka Wati. Sara ternampak peha Wati yang putih licin. Teringat dia pada pepek Wati yang juga dicukur licin itu.

"Yelah, zaman sekarang jarang orang simpan bulu pepek kak. Semua orang nak shave, jadi pepek diorang pun jadi cantik macam pussy kakak" kata Sara seraya mengerling Wati manja.

Wati yang sedang khusyuk memandu tersenyum mesra.

Teringat dia kembali semasa Sara sedang mencuba seluar dalam Wati tadi. Semasa Sara sedang membuka dan menyarung g-string di hadapannya. Entah kenapa dia begitu terangsang dengan tubuh montok Sara. Kulitnya putih dan licin. Kalau boleh dia nak meramas tetek Sara, entah kenapa dia geram dengan daging yang besar dan cantik itu. Tetapi, itu tubuh adik sedaranya sendiri.

"Ala, pepek Sara pun cantik jugak. Kalau akak ni lelaki, dah lama akak jilat pepek Sara" lembut sekali bicara Wati, tapi mampu membuatkan Sara tersenyum.

"Ala, tak payah jadi lelaki, kalau perempuan nak jilat pun boleh".

Kata-kata Sara itu membuatkan jantung Wati berdegup pantas. Terkepit-kepit dia apabila memikirkan kemungkinan dia menjilat pepek adik sedaranya sendiri. Tetapi Wati bukannya lesbian. Dia juga tahu batasnya sesama keluarganya sendiri.

"Kak, sedap ke bila pepek kita kena jilat?"

"Sedapppp. Kalau lelaki tu pandai main dengan lidah dia kat biji kita ni, senang nak klimaks. Hmmm, abang Nasir pandai jilat tau. Lidah dia macam lidah ular. Laju. Lepas tu bila dia sedut biji kelentit kakak, macam nak terpekik dibuatnya"

Kata-kata Wati itu membuat Sara tidak senang duduk. Terkepit-kepit dia apabila membayangkan lidah Nasir bergerak laju di lubang pepeknya.

"Mmmm, mesti best kan? Sara pun teringin jugak nak tahu macam mana rasanya bila kena jilat".

"Nanti masa urut, badan Sara relax je tau, suruhlah lelaki tu jilatkan. Bila kita kena main masa badan tengah relax, mmmm, best giler. Abang Nasir kau tu tak boleh harap, baru picit bahu akak sikit, dah suruh akak hisap konek dia. Pemalas!"

Sara dan Wati ketawa serentak. Kemudian Sara memandang keluar tingkap kereta. Teringat bagaimana besar dan teguhnya konek Nasir. Bagaimana batang keras itu terasa hangat dalam mulutnya. Begitu sekali dia teringinkan batang Nasir lagi.

Tidak lama kemudian, mereka tiba di tempat urut itu. Sara ternampak seorang perempuan yang berumur berdiri di pintu masuk tempat urut tersebut, tersenyum ceria sebaik sahaja ternampak Wati berjalan kearahnya. Perempuan itu adalah Mami Vida, pengurus dan pemilik Spa Kenanga, tempat urut yang memberi "special service" untuk pelanggan lelaki mahu pun perempuan.

Walaupun umur Mami Vida hampir mencecah 40, wajahnya kelihatan cerah dan cantik. Bentuk badannya begitu mengiurkan. Dress ketat biru yang dipakainya menunjukkan potongan bentuk badan yang cantik dan tetekyna yang bersaiz D.

"Wati! Kenapa dah lama tak datang sini? Merajuk dengan I ke?" tanya Mami Vida sebelum memeluk Wati dengan erat

"Eh taklah, takkan lah nak merajuk. So far you punya service are the best. Eh kenal kan. Ini adik sedara I, nama dia Sara".

Mami Vida tersengeh-sengeh memandang Sara dari atas ke bawah.

"Wah! Cantiknya Sara ni, badan pun cantik. Umur berapa?"

Sara tersenyum simpul apabila dipuji begitu.

"21 kak" jawab Sara ringkas.

"Adik sedara I ni teringin nak rasa Aliff punya. Auww!"

Wati terjerit dengan kuat apabila lengannya dicubit oleh Sara. Dia menggosok lengannya dan menoleh kearah Sara, seraya menjegilkan matanya. Mami Vida tertawa kecil. Dengan pantas dia memegang lengan Sara dan merapatkan dirinya

"Sara tak perlu malu-malu. Your secret is safe with us. Kat sini tempat client kita release stress. Kat sini kita akan gerenti, client kita mesti klimaks" bisik Mami Vida seraya ketawa kecil, membuat wajah Sara merona kemerahan menahan malu.

"Kak, si Zack dengan Syukri ada kan?"

Mami Vida menutup mulut. Terlupa dia nak memberitahu satu berita buruk kepada Wati.

"Maaflah Wati, Zack dan Syukri dah tak kerja sini lagi, panjang cerita dia. Tapi, akak ada 2 pengganti yang lagi best. Kacak habis, badan sado. Muscle sana sini dan..."

"Dan apa kak?" tanya Wati

Mami Vida menutup mulutnya seraya berbisik.

"...dan batang diorang besar dan panjang. Dua-dua akak dah rasa. Emmm. Sedap"

Wati dan Sara memandang sesama sendiri dan tertawa kecil apabila Mami Vida mengangkat keningnya berkali-kali. Senyuman nakal tak lekang dari bibirnya.

"Eh dah lama kita berdiri di luar ni, cepatlah masuk. Akak kasi Haris kat Wati k. Untuk Sara, nanti akak kasi budak lelaki handsome ni".

Berdebar-debar jantung Sara. Tidak sabar rasanya hendak berjumpa pemuda handsome tu.

"Nama dia siapa kak?" tanya Sara.

"Luqman"

TERINGINWhere stories live. Discover now