Seperti seekor kucing, Sara merangkak perlahan-lahan menuju ke katil Nasir. Sengaja dia berbuat begitu supaya Nasir tidak terbangun dengan kehadirannya di dalam bilik itu. Sebaik sahaja dia tiba di sebelah katil Nasir, Sara melutut. Kini mukanya separas dengan kedudukan pinggang Nasir. Pandangannya tetap tertumpu kepada konek Nasir. Tiada sehelai bulu pun yang ada di konek Nasir mahupun buah pelirnya, semuanya dicukur licin.
Tanpa disedari, Sara mula menyentuh pepeknya sendiri dengan tangan kiri. Lubang pepeknya diusap perlahan-lahan. Semakin lama semakin basah. Niat dihati hanya mahu menyentuh konek Nasir sesaat dua. Teringin sangat hendak mengetahui bagaimana rasanya menyentuh konek lelaki.
Sara mengerling kearah muka Nasir. Memandangkan Nasir sedang tidur lena, Sara mula memanjangkan tangan kanannya untuk menyentuh konek Nasir.
"Eh Sara? Bila kau sampai?" tanya Nasir separa lantang.
Soalan mendadak dari Nasir itu menyentak Sara.
"Oh My God!" jerit Sara.
Dengan pantas Sara berdiri untuk berlari keluar dari bilik itu. Tetapi dalam kekalutanya, kaki Sara tersandung di kaki katil dan terjatuh tersungkur. Lututnya terhentak ke lantai
"Adoi, sakitnya!" Sara mengerang kesakitan seraya mengurut lututnya.
Nasir dengan pantas bangkit dari katilnya dan berlari untuk mendapatkan Sara. Sedikit pun dia tidak menghiraukan dirinya yang sedang berbogel itu.
"Sara kau tak apa-apa?" tanya Nasir sebaik sahaja melutut disebelah Sara.
"Sa...sakit sikit saja"
Tiba-tiba Sara tersedar yang dirinya sedang berbogel. Dengan pantas Sara menggunakan tangan kanannya untuk menutup puting teteknya. Oleh kerana teteknya yang besar, sebahagian daging nikmat gadis itu masih jelas kelihatan. Dalam kesibukan mengurut lututnya sendiri, dia tidak sedar pepeknya jelas dilihat oleh Nasir.
Pepek Sara yang tembam itu membuat Nasir menelan air liur.
"Duduk kat katil, biar abang tengokkan lutut tu" kata Nasir sebelum membantu Sara berdiri dan untuk bergerak. Sebaik sahaja Sara melabuhkan punggungnya di tepi katil, Nasir mengambil baby oil dan mengambil tempat disebelahnya. Baby oil itu dicurahkan sedikit keatas telapak tangan dan Nasir perlahan mengurut lutut Sara.
Sentuhan Nasir yang lembut itu membuatkan Sara sedikit terangsang. Terdetik di hatinya inilah peluang keemasan untuk dia menggoda abang saudaranya itu. Tubuhnya yang masih berbogel tidak dihiraukan lagi. Perasan malu ditolak tepi. Malah dia dengan sengaja mengangkangkan kakinya supaya Nasir dapat melihat pepeknya dengan lebih jelas
"Hmmm, Sara buat apa tadi sebelah katil abang?"
"Sara baru sampai tadi, Sara nak mandi, kan toilet kat bawah rosak. Jadi Sara masuk lah ke dalam bilik abang, nak tumpang tandas untuk mandi. Sara tak tahu yang abang tak kerja" Sara mula berbicara dengan nada manja.
"Abang memang tak kerja nari, Habis tu..." Nasir terdiam sebentar apabila ternampak Sara asyik melihat koneknya.
"Hmmm, Sara melutut sebelah katil Abang nak curi-curi pegang konek abang ke?" Nasir menyambung bicaranya
Dengan segera Sara menunduk kerana malu. Tidak lama kemudian, dia mendongak kembali dan menjawab.
"Sara ternampak konek abang besar. Sara...Sara tak pernah sentuh konek sebenarnya. Sara harap abang tak marah dan kalau boleh, jangan bagitau kak Wati"
Tangan kiri Nasir mula membelai rambut Sara.
"Eh tak lah, abang tak marah. Kalau Sara nak pegang, Sara pegang lah. Ni rahsia kita berdua k"
YOU ARE READING
TERINGIN
RomanceSara, seorang gadis kampung yang dah lama hidup dalam kongkongan ibu bapanya. Merasa bosan, rimas dengan kehidupannya itu. Dia bernekad, untuk menukar kehidupannya dan menikmati kebebasan di bandaraya Kuala Lumpur. Bebas seperti burung yang berterb...