"Luq, Luqman, bangun sayang".
Luqman membuka matanya perlahan-lahan. Matanya yang masih berat itu digosok berkali-kali, sedikit demi sedikit wajah mak tirinya menjadi jelas. Dia memandang ke bawah dan perasan Lina sedang duduk bersimpuh di sebelahnya tanpa seurat benang, tetek Lina yang besar bergoyang-goyang.
"Pukul berapa ni mak?" tanya Luqman sebelum meramas tetek Lina lembut
"Amboi, sempat picit tetek mak" kata Lina seraya tersenyum. Tangannya mula membelai konek Luqman yang keras itu.
"Mmmm, tangan mak pegang apa tu?".
Lina mengangkat tangannya dan tersenyum manja.
"Cepatlah bangun, dah pukul 7.30 ni. Hari ni mak kena kerja tau. Jom mandi sama-sama. Save time".
Dalam keadaan mamai, Luqman hanya membalas senyuman mak tirinya dengan senyuman kelat. Kemudian dia memerhatikan mak tirinya bangkit dari katil tergesa-gesa. Bergoyang-goyang bontotnya semasa dia berjalan keluar dari bilik itu dan menuju ke tandas. Luqman meraup mukanya berkali-kali, kemudian dia mencapai tualanya dan juga menuju ke bilik mandi. Koneknya yang keras menegak bergoyang ke kiri dan kanan.
Sebaik sahaja dia melangkah kakinya, dia melihat mak tirinya sedang menyiram air pancuran ke tubuhnya sebelum mencurahkan sabun Shokubutsu keatas teteknya. Kemudian dia menyapu sabun itu di seluruh tetek kiri, kemudian beralih ke tetek kanan. Luqman merapatinya dan memeluk Lina dari belakang. Kedua-dua tangannya menggengam tetek Lina separa kuat, diuli dan di ramas lembut. Koneknya yang keras menyocok-nyocok rekahan bontot Lina.
"Mmmmm..... Kenapa ni Luq? Nak buat mak stim ke? Nanti lambat lagi pergi kerja macam semalam" tanya Lina lembut.
"Kalau Luq nak buat mak stim, Luq dah picit puki mak macam gini".
"Auwwww!".
Lina terjerit manja apabila pepeknya dipicit oleh Luqman. Spontan dia berkalih dan menyiram air pancuran itu ke muka Luqman. Terbahak-bahak Lina ketawa melihat Luqman yang tercungap-cungap.
"Dah segar lum? Nyenyak betul Luq tidur. Sedap sangat ke Sara semalam? Sampai ngigau nama Sara semua".
"Ye ke? Hmmm, mak jeles?".
Lina mencebik, dada Luqman diusap lembut.
"Sikit aje. Luq dah jatuh hati dengan Sara ke?".
"Hmmmm... Entahlah eh, lebih kurang gitulah. Harap mak ok" jawab Luqman tersenyum simpul.
"Mak...mak ok, mak suka budak tu. Cantik, lemah lembut, baik hati. Sanggup tolong mak semalam".
Dahi Luqman berkerut. Dia menggengam bontot dan menarik Lina merapatinya. Kini tetek Lina yang basah itu tertekan kedadanya.
"Tolong apa mak?".
"Tolong mak bersatu dengan Nasir".
Luqman tercengang, tiba-tiba imej Wati menerpa di mindanya
"Wow! Eh, kalau...kalau isteri dia tahu, macam mana?".
"Oh, si Wati tu? Semalam dia pun join sekali" jawab Lina seraya tersenyum simpul.
Terbuntang mata Luqman. Lina ketawa kecil melihat reaksi anak tirinya itu. Memandangkan Luqman hanya berdiam diri, Lina menyambung bicaranya.
"Luqman ni, relax lah. Kan Wati tu best friend mak. Kita....kita threesome semalam. Sampai 3 round, best giler".
"Ohhh. Patutlah malam semalam balik rumah tersenyum-senyum. Dah puas rupanya" balas Luqman sebelum memicit pepek Lina lagi.
"Luq! Stop that! Picit-picit pepek mak pulak, bukan nak jilatkan!".
"Nak jilat? Jom!" balas Luqman sebelum menarik tangan Lina keluar dari tandas.
"Luq, nak bawak mak pergi mana ni?".
Luqman tidak menjawab, dia memimpin tangan Lina masuk kedalam biliknya. Kemudian dia menolak Lina sehingga Lina rebah di atas katil. Bergoyang-goyang tetek mak tirinya. Spontan Lina mengangkang tanpa disuruh, mempamerkan pepek yang cantik dan menyelerakan itu.
Luqman tidak berkata apa-apa, matanya hanya tertumpu kepada pepek Lina yang sudah basah itu. Bukan basah dengan air pancuran, tetapi basah dengan air pepeknya sendiri. Luqman membenamkan lidahnya ke pepek Lina. Biji kelentitnya menjadi sasaran pertama. Dihisap kuat, dijilat semahu-mahunya.
"Ahhhhh, Luq..... Sedapnyaa. Ahhhhh". Lina merintih tanpa henti.
Dia terlampau kesedapan dan tidak mahu Luqman behenti. Mukanya yang mulus putih menjadi merah. Pernafasannya menjadi laju. Terangkat-angkat bontotnya apabila lidah Luqman menari-nari dengan laju di lubang pepeknya.
"Ahhhhhhhh, Ahhhhh, ahhhhhh...."
Rambut Luqman digenggam erat. Semakin dalam lidahnya menusuk lubang pepek Lina. Tidak lama kemudian, Lina klimaks.
"Ahhhh. Stop saying, mak dah cum".
Luqman tidak hanya berhenti di situ, setiap titis air pepek Lina dijilat. Air yang mengalir ke lubang juburnya juga dijilat. Tersentak Lina dibuatnya dengan sentuhan lidah Luqman.
"Sayangggg, buat apa tu? Mak nak kene pergi kerja jap lagiii".
Akhirnya dia berhenti menjilat dan perhatikan tubuh lesu mak tirinya. Termengah-mengah, perutnya turun naik tanpa henti.
Luqman mengesat saki baki air pepek Lina dari mulutnya. Dia mengerling kearah jam dinding. Jika dia berlengah lagi, dia sekali lagi akan lambat untuk pergi kerja. Luqman segera bangkit dan berjalan pantas ke bilik mandi.
***********
Tit tit. Tit tit
Jam di dinding menunjukkan pukul 12.25 tengahari. Luqman memandang telefon bimbitnya dan membuka aplikasi Whatsapp.
'Hi Luqman, jadi tak jumpa Wati nanti?'
'Jadi, jumpa pukul 12.30 kat depan gate'.
'Ok....:)'
Luqman berjalan dengan pantas menuju ke pintu masuk utama kilangnya. Seperti dijanji, Wati telah pun menunggunya di situ bersama keretanya. Dengan senyuman yang lebar, Luqman memasuki perut kereta Wati.
Tetapi di satu sudut yang tidak berjauhan dari pintu utama itu, kelihatan seorang gadis berdiri tegak dan memerhatikan mereka. Air mata mula mengalir membasahi pipinya.
Gadis itu adalah Sara.
YOU ARE READING
TERINGIN
RomanceSara, seorang gadis kampung yang dah lama hidup dalam kongkongan ibu bapanya. Merasa bosan, rimas dengan kehidupannya itu. Dia bernekad, untuk menukar kehidupannya dan menikmati kebebasan di bandaraya Kuala Lumpur. Bebas seperti burung yang berterb...