part 7

11.6K 73 52
                                    

Keesokan paginya.

Cahaya matahari yang terang, menyelinap masuk di celah-celah langsir bilik Sara. Perlahan-lahan Sara membuka matanya dan menyedari dirinya masih berbogel di atas katil. Teteknya yang besar itu diusap lembut sebelum menggentel lembut putingnya. Matanya yang masih kuyu terpandang jam dinding. Pukul 8.55 pagi.

"Barangkali kak Wati dan Abang Nasir dah pergi kerja agaknya. Hmmm...Kalau abang Nasir tak kerja hari ni kan best" monolog Sara dalam hati seraya tersenyum nakal.

Dengan pantas dia bangkit. Teteknya yang besar, bergoyang-goyang mengikut pergerakan tubuhnya. Tuala dicapai dan dengan perlahan, dia membuka pintunya. Sara mengintai keluar dan ternampak pintu bilik kakaknya terbuka.

"Hmmm, memang semua dah pergi kerja lah tu agaknya" bisik Sara didalam hati.

Kali ni dia harus lebih hati-hati. Tuala yang berada di tangannya dililitkan membaluti tubuh. Tuala sederhana besar itu hanya cukup untuk menutup pepek dan puting teteknya sahaja. Sebahagian besar teteknya masih jelas kelihatan.

Sara berjalan dengan perlahan. Bilik kakaknya diintai lagi. Kosong tiada berpenghuni tetapi pintu bilik air terbuka luas.

Sara mengeluh. Harapannya untuk menghisap konek Nasir punah. Sara berjalan pantas ke bilik air itu seraya membuka tualanya. Sebaik sahaja Sara melangkah kaki kirinya masuk dalam bilik mandi, Sara tergamam.

Berdiri di dalam bilik mandi itu adalah Wati, khusyuk menyabun teteknya yang besar itu dengan mata tertutup.

Bebola mata bergerak dari atas ke bawah. Pandangannya tertumpu kepada tubuh akak saudaranya yang montok dan seksi itu.

Tertelan air liur gadis itu.

"Sara, apa kau buat kat situ macam patung. Masuklah. Mandi sama-sama dengan akak" pelawa Wati sebelum memusingkan tubuhnya dan menghadapnya

Spontan Sara menggetap bibir. Pepek Wati yang tembam dan dicukur licin jelas kelihatan pada pandangan nakalnya. Entah kenapa, jantung Sara berdegup pantas

"Ok ke kak, kita mandi sama-sama?".

"Apa salahnya, dulu masa kecik-kecik pun kita mandi sama-sama kan? Mari tolong sabun belakang akak ni" kata wanita itu dan menyerahkan sebotol sabun cecair kepadanya

Dengan senyuman yang manis, Sara melangkah masuk dan mencapai sabun itu dari tangan Wati. Kemudian sabun itu dicurahkan sedikit ke bahagian belakang akak sedaranya. Perlahan-lahan tangan Sara menjalar ke seluruh bahagian belakang Wati, membuat Wati mendesah halus.

"Ermmmm, lembutnya tangan Sara ni"

"Terima kasih kak. Akak tak kerja ker?"

"Tak, sengaja ambil urgent leave hari ni. Nak temankan adik sedara kesayangan akak ni. Kita pergi shopping. Massage k?".

"Eh ye ke, buat susah-susah aje".

"Takde hal lah Sara. Anything untuk adik kesayangan akak ni. Ermmm, Sara..."

"Ye kak?"

"Janganlah sabun kat situ-situ aje. Tolong sabunkan pinggang akak sekali" kata Wati lagi sebelum melentikkan bontotnya.

Sara menjilat bibir apabila ternampak bontot Wati yang sederhana besar itu dan sempurna bentuknya. Bergelek-gelek, memanggil-manggil Sara untuk meramasnya.

Perlahan-lahan tangan Sara turun kepinggang Wati. Sesaat kemudian, bontot pula Wati diusap dengan lembut. Sara semakin terangsang dengan tubuh Wati yang cantik itu. Dia teringin sekali untuk meletakkan tangannya di celah bontot dan mengusap pepek Wati. Tetapi dia takut jika Wati marah. Berdiri di hadapannya bukan sebarang wanita, tetapi akak saudaranya sendiri.

"Errmmm. Ok mari akak sabunkan kau pulak".

Sara hanya tersenyum dan menyerahkan botol sabun itu kepada akak saudaranya.

Wati mencapai paip air shower dan menyiram air yang suam itu keatas tubuh Sara. Pandangan Wati tertumpu kepada air yang mengalir membasahi dada Sara, turun ke tetek sehingga ke pepek.

Cecair sabun dicurahkan sedikit keatas tapak tangannya. Kemudian dia menggunakan kedua-dua tangannya dan menyapukan sabun itu ke dada Sara. Tak lama kemudian, tangan yang sama itu sedang mengusap tetek Sara dengan lembut.

"Ermmm....."

Rengekan manja jelas kedengaran apabila jari Wati menyentuh puting tetek Sara.

Wati hanya tersenyum. Matanya tidak lekang dari memandang tetek Sara yang cantik itu.

"Sara nak ikut akak pergi urut? Ada satu tempat ni best. Ada 2 lelaki handsome kerja kat situ. Badan diorang pun sado tau. Nama diorang Hadi dan Syukri. Diorang selalu urut kakak".

"Hmmm...konek diorang besar tak kak?".

"Amboi!" Ujar Wati sebelum memicit pepek Sara sebaik sahaja terdengar soalan Sara itu

"Awww. Sakit lah kak" Sara mencebik

"Nakal ye adik akak ni. Konek yang dia tanya dulu. Mmmm... memang konek diorang besar. Dua-dua akak dah rasa. Lagi sedap dari si Firdaus dengan Amin punya".

Wati ketawa kecil diikuti oleh Sara.

"Boleh kak, badan Sara pun lenguh-lenguh. Best jugak kalau dapat urut".

"Urut ke main?" Soal Wati sambil mengangkat-angkat keningnya.

Sara ketawa kecil sebelum menjawab...

"Ermmm. Nak urut...tapi dengan konek".

Terbuntang mata Wati dengan jawapan Sara itu. Sekali lagi pepek Sara dipicit.

"Awww. Kak! Lebam pepek Sara nanti!".

"Nakal ye. Bilang Mak Long baru tahu. Oklah. Sara mandi dulu tau. Akak nak buat sarapan. Pukul 10 kita keluar boleh?"

"Boleh kak" jawab Sara seraya mengangguk.

Wati tersenyum sebelum membersihkan sisa sabun dari badannya. Sempat dia mengerling bontot Sara sebelum melangkah keluar dari tandas itu

TERINGINWhere stories live. Discover now