part 6

12K 74 30
                                    

"Habis lepas diorang pancut kat badan, akak buat apa? terus lap ke?".

Wati memicit-micit teteknya sedikit sebelum menjawab soalam Sara. Terangsang pula tiba-tiba.

"Eh taklah, akak terus turun dari meja tu, lepas tu akak melutut tengah diorang, hisap batang diorang puas-puas. Selagi tak lembik, akak tak stop. Best giler Sara".

Kini Sara pula mula memicit-micit teteknya sendiri. Kalau nak ikutkan hati, mahu sahaja dia membuka singletnya jam itu juga.

"Hmmm. Lepas tu kak?"

"Kita rehat jap setengah jam, borak-borak. Lepas tu kita buat 2nd round!"

Wati ketawa terbahak-bahak, diikuti oleh tawaan Seri. Tanpa pengetahuan Wati, tangan kiri Sara sudah pun di dalam pantiesnya, ligat menggentel pepeknya sendiri. Mindanya juga ligat memainkan babak berahi yang baru dicerita akak sedaranya itu.

"Bestnya kak, untung betul lah. Kalau boleh Sara pun teringin nak rasa macam tu. Dua konek sekali gus".

"Boleh, nanti akak kenalkan Sara dengan diorang. Tapi kalau tak salah kakak. Hmmm...Sara ni masih dara kan?"

"Tak kak" jawab Sara lemah seraya menunduk dan menggeleng.

Tebeliak mata Wati sejenak!.

"Serious ke Sara dah tak dara?! Siapa lelaki yang bertuah tu?".

"Hmmm.... Sara hari tu tengok video lucah kat Tumblr. Sara gentel pepek sendiri. Sedap sangat sampai tak sengaja masukkan jari. Tahu-tahu je sakit sangat pepek Sara ni, sampai keluar darah. Malu lah saya kak".

Wati hanya mampu ketawa seraya menutup mulutnya.

"Sara...Sara..... Takpelah, It's ok. Satu hari dara tu pun akan hilang jugak. Hmmm, cuma jari Sara aje kan masuk kan? Belum ada konek masuk lagi kan?".

Tak semena-mena, jantung Sara berdegup pantas apabila teringat konek Nasir, konek suami akak saudaranya sendiri, konek pertama yang rakus menjolok lubang pepeknya tadi.

"Haah tak...tak kak. Jari Sara aje yang masuk"

"Ok. Sara jangan risau, minggu ni mesti Sara dapat main puas-puas punya. Hmmm...akak nak tahu, pepek Sara dah shave belum? Lelaki suka tau pepek licin".

Dengan pantas Sara mengangguk.

"Dah kak, baru malam semalam shave".

"Wah! Dah pandai lah adik sedara akak ni. Senyap-senyap aje. Hmmm, kalau akak nak tengok sikit boleh tak?"

"Boleh aje" jawab Sara sebelum berdiri tegak depan Wati

Perlahan-lahan Sara melucut kan seluarnya sehingga pepeknya jelas kelihatan di mata Wati.

Wati menjilat bibir apabila ternampak pepek Sara yang tembam tu. Tanpa amaran, Wati membelai pepek Sara.

"Kak, nakalnya jari akak ni" ujar Sara dengan lembut sebelum dia merenggangkan kakinya sedikit.

"Akak nak rasa aje. Licin betul lah pepek Sara ni" balas Wati sebelum meletakkan jarinya di rekahan pepek Sara.

"Emmm.... akak ni" Sara merengek manja apabila jari Wati tersentuh biji kelentitnya.

"Basahnya kau ni Sara. Basah pasal cerita akak ke basah pasal akak sentuh ni?".

"Pasal akak sentuh ni lah" jawab Sara lemah seraya ketawa manja.

Wati tersenyum lagi dan menarik tangannya. Semasa Sara membongkok untuk menarik seluarnya keatas, Wati memasukkan jari itu kedalam mulutnya. Spontan, dahinya berkerut.

'Macam pernah rasa, tapi di mana ye?' Wati bermonolog sendiri.

"Akak ok?" soal Sara apabila dia perasan kakaknya seperti berkhayal.

"Kak...akak ok. Pepek Sara cantik tau. Mesti banyak lelaki suka nanti. Jeles pulak kakak".

"Terima kasih kak. Ala... Apa akak nak jeles nya, pepek akak pun mesti pun cantik jugak".

"Tak lah. Biasa-biasa je, jom Sara. Tengok TV dengan kakak?" Wati pantas menukar topik.

"Takpelah kak, Sara nak kemas bang-barang dalam bilik. Nanti bila habis Sara join akak k".

Wati hanya tersenyum dan mengangguk. Kemudian dia bangkit dan berjalan ke ruang tamu manakala Sara pula naik tangga dan menuju ke biliknya.

Dalam diam, dia sedikit terangsang dengan Sara. Tapi dia tidak mahu terlampau ikutkan sangat perasaan itu. Yelah, Sara tu adik sedaranya sendiri.

Sebaik sahaja Sara masuk ke dalam bilik, dia melucutkan seluar dan membuka bajunya. Dalam keadaan berbogel, dia merebahkan dirinya keatas katil. Kakinya dikangkang dengan luas.

Sara menutup mata. Cerita Wati main dengan 2 lalaki dan pengalamannya sendiri dengan Nasir petang tadi tak henti-henti bermain di mindanya. Jari tangan kanan dibasah kan dengan air liur. Perlahan-lahan dia menggentel puting teteknya sendiri. Jari di tangan kiri pula mula menggentel biji kelentit. Air pepeknya semakin lama semakin banyak mengalir. Perlahan-lahan 2 jari dimasukkan kedalam lubang pepeknya.

"Emmm, ahhhh..... ahhh"

Sara menggerang kesedapan. Perlahan sekali supaya Wati tidak dapat mendengar desahannya. Semakin lama semakin laju jari Sara keluar masuk dalam lubang pepeknya. Semakin lama semakin kuat dia menggengam teteknya. Imej konek Nasir bermain di mindanya.

Tidak lama kemudian Sara klimaks. Nafasnya bertambah kencang. Jarinya dikeluarkan dan meramas tetek kirinya. Tidak lama kemudian, tubuhnya menjadi lemah. Terbaring di atas katil, berbogel dan terkangkang. Matanya tertutup, berlayar ke alam mimpi.

Tanpa disedari, sepasang mata khusyuk memerhati segala perbuatannya. Tidak henti-henti merenung tetek Sara yang besar itu dan juga pepeknya yang kelihatan sangat menyelerakan. Tangannya juga tidak berhenti dari menyentuh dirinya juga.

TERINGINWhere stories live. Discover now