4 hari yang lalu...
"Be careful Wati, kalau tak boleh biar I pulak yang letak. Nanti jatuh susah" kata Firdaus penuh prihatin.
Tetapi pandangan Firdaus bukanlah tertumpu pada kotak itu, tetapi sebenarnya lebih tertumpu kepada bontot Wati. Amin yang berdiri memeluk tubuh di sebelah mereka juga khusyuk melihat peha putih Wati
Sengaja Wati volunteer untuk meletakkan kotak berat itu di rak atas supaya Firdaus dan Amin boleh menatap bontotnya. Sengaja dia memakai skirt yang pendek supaya pehanya yang gebu dan putih boleh menjadi santapan mata kedua-dua jejaka itu.
"Alah. Tak berat lahhhhh. I kan strong" ujar Wati dengan nada manja. Suaranya dilunakkan sedikit membuat Firdaus dan Amin tersenyum nakal.
"Yelah strong lady. Dah ok dah tu, turun cepat sebelum jatuh" kata Amin, tetapi matanya mencuri-curi pandang bentuk tetek Wati dari tepi.
Tanpa membuang masa, Wati mula melangkah turun anak tangga satu persatu. Tiba-tiba kakinya terpelecok dan rebah ke belakang. Mujur Firdaus yang berada di situ sempat menangkapnya.
Firdaus merangkul Wati dari belakang. Kedua-dua tangannya terletak kemas di perut Wati. Dengan pantas Wati menggengam tangan Firdaus supaya Firdaus tak melepaskannya. Wati menoleh kebelakang, mata mereka bertemu.
"Ehem!"
Dengan tangannya masih berpeluk tubuh, Amin merapati mereka. Serta merta Wati memandangnya dan tersenyum manja.
"Amin! Apa buat situ. come here please. Kiss me"
Suara lunak dan manja Wati membuat Amir menelan air liur.
"Walaupun I ni teringin sangat nak cium you, kan tak boleh. You kan isteri orang" kata Amin dengan nada serious
"Alah, husband I dah macam tak kisahkan I. Asyik tengok handphone aje" balas Wati seraya mencebik.
"Alah kau ni Amin, berkali-kali kau cakap dengan aku nak hisap tetek besar Wati ni. Sekarang lauk dah terhidang. Apa lagi nak ditunggu, jomlah jamu selera" kata Firdaus pula seraya mengangkat keningnya berkali-kali kearah Amin.
Dahi Amin berkerut, matanya tajam merenung Firdaus. Wati hanya tertawa kecil melihat mereka berdua.
"Oi! I bukan lauk k, I am just a girl with needs. Need for a big cock. Alah Amin, you ingat I tak tahu you asyik tengok tetek I. Sebenarnya, I pun teringin jugak nak hisap konek you".
Nada manja Wati membuat konek Firdaus dan Amin mengeras. Wati tersenyum-senyum apabila batang keras Firdaus menggesel ke bontotnya. Wati mencapai tangan kiri Amin dan meletakkan ke atas tetek kanannya. Selepas itu, dia mengambil tangan kiri Firdaus pula dan meletakkannya di atas tetek kiri.
Amin memandang Firdaus. Firdaus hanya tersenyum dan mengangkat bahu. Genggaman tangan Firdausk e tetek Wati semakin kuat. Wati melentokkan kepalanya kebelakang sekali lagi dan mengadap wajah Firdaus. Sesaat kemudian bibir mereka bertemu.
Sementara Firdaus dan Wati khusyuk bertarung lidah, Amin membuka butang blouse Wati satu persatu sehingga lurah tetek Wati jelas kelihatan. Wati melepaskan bibir Firdaus dan pantas membuka bajunya. Firdaus yang berada di belakang membantunya membuka coli.
Tersembul 2 biji daging nikmat yang menjadi idaman Firdaus dan Amin selama ini. Tanpa membuang masa, mereka meramas tetek Wati. Kemudian puting teteknya yang berwarna merah muda itu dimasukkan kedalam mulut dan dinyonyot dengan rakus. Firdaus menghisap tetek kiri dan Amin tetek kanan.
Hujung lidah mereka ligat menggentel puting tetek Wati. Matanya tertutup kesedapan.
"Ahhhh. Sedapnya, sial lah you guys. Kalau I tahu sedap gini, dari dulu I mintak you hisapkan. Emmm....."
YOU ARE READING
TERINGIN
RomanceSara, seorang gadis kampung yang dah lama hidup dalam kongkongan ibu bapanya. Merasa bosan, rimas dengan kehidupannya itu. Dia bernekad, untuk menukar kehidupannya dan menikmati kebebasan di bandaraya Kuala Lumpur. Bebas seperti burung yang berterb...