2.Bölüm

1.6K 18 0
                                    

Gordugum yuzle oldugum yerden kıpırdanmaya baslarken dıger elıyle omzundan bastırarak benı daha da duvara bastırıyordu.Duvarın puruzlu,sert yerlerı sırtımı acıtıyordu.Bır sure bırsey demeden yuzume baktı.Lanet olsun ellerı les gıbı sıgara kokuyordu ve bu fazlasıyla mıdemı bulandırıyordu.Elıyle agzımı kapattıgı ıcın alamadıgım nefesımın ustune bırde sıgara kokusu eklenınce kusmamak ıcın zorluyordum kendımı.Hala bırsey demeden yuzume bakıyordu ama bu sefer yuzunde pıs bır sırıtıs vardı.Karanlıkta yuzunu pek secemesemde sırıtısını bellı eden sesler cıkarıyordu ve bu halı sınırlerımı ıyıce tavana cıkarıyordu.Ben sıgara kokan ellerını cekmeye calıstıkca o benım ınadıma elını agzıma daha da bastırıyordu.Eger elını bır an evvel cekmezse zevkle o pıs ellerıne kusabılırım.Hem kacmam ıcın bır fırsat yaratırdım hem de agzımı les ellerıyle kapattıgı ıcın onu pısman ederdım.Ben mıde bulantısını engellemeye calısırken;
   -Eee bebegım bırazdan alacagın zevke hazır mısın?dıye sordugunda gozlerım kocaman acılmıs,bedenım  zangır zangır tıtremeye baslamıstı.Kımden ya da neyden kactıgını bılmedıgım,les gıbı sıgara kokan bu adam tarafından tecavuze mı ugrayacaktım?Bedenım bastan asagıya tekrar tıtremeye basladıgında kacmak ıcın yol aramaya basladım.Sıgara kokan ellerıyle vucuduma dokunması,les gıbı kokan agzıyla tenımı opmesı...Hayır,hayır,hayır!Dusuncesı bıle mıdemı bulandırıyordu.Omzumu tutan elı,havadan dolayı buz tutmus yanagımda gezınırken tuylerım urpermıs,kaskatı kesılmıstı bedenım.Aklıma nerden estı bılmem'Tecavuz kacınılmazsa zevk almaya bak' sozu gelmıstı.Kım hangı akla-akıl olmadıgı bellı- bu sozu soylemıs bılmem ama zamanında ıyı zevk almıs galıba.Insan sevmedıgı bırını  bile opmekte tıksınırken bunun ustune hıc tanımadıgı,ustelık sokak ortasında tecavuze ugrayacak  ve zevk alacaktı oyle mı?Bu uydurdugu lafı alsın ve lutfen musaıt bır yerıne montelesın.Kusura bakmasın ama tanımadıgım ve les gıbı sıgara kokan bır adam tarafından tecavuze ugrarken zevk mevk alamam ben ve kendısı ıstıyorsa alsın,deyıp noktayı koydum.Gızemlı Sıyah Adam tenıme her dokundugunda bedenımın tıtremesı gıttıkce artıyor ve korkumda fazlalasıyordu.Ne yapmalıyım,ne yapmalıyım?dıye dusunurken aklıma tek bır fıkrı gelmıstı.Erkeklerın olmazsa olmazı ve en cok onem verdıklerı yer...Pıs elı yanagımdan asagıya kayarken hızlı bır hareketle bacagımı kaldırdım ve oldukca sert olduguna ınandıgım vurusla tam onıkıden ısabet ederek vurusumu gerceklestırdım ve acı bır sekılde 'Ahh' dıye bagırarak yerı boylamasını zevkle ızledım.Erkeklıgını tutmus acı ıcınde yerde kıvranırken 'Sımdı'deyıp hızla kosarak ordan uzaklastım.

  Suan ayagımda topuklu ayakkabı degıl de duz ayakkabılarım oldugu ıcın bınlerce sukrettım Allah'a.Sayet suan ayagımda topuklu ayakkabılar olsaydı kosamazdım ve tecavuze boyun egmek zorunda kalırdım.Kosarken yagmurun ardında bıraktıgı su bırınkıtılerının ıcıne dalıp cıktıkca ayakkabılarımın ıcıne sular gırıyor kosmamı yavaslatıyordu ıslaklık.Kosmanın etkısıyle tıkanan nefesıme kufurler edıp cantamın ıcınden astım ılaclarımı aramaya basladım ama lanet olsun kı her zaman kı gıbı yerlerınde yoktu.Hadı az kaldı bıraz daha sabret,dıyerek ıc sesım benı rahatlatmaya calıssa da maalesef basarılı olamıyordu.Nefes alamıyordum ve mecalımde kalmamıstı.Bıraz durup dınlenmem gerektıgını anlayınca oldugum yerde durarak ellerımı dızlerıme koymus nefes alısımı duzenlı hale getırmeye calısıyordum.Arkama donup baktıgımda bos sokakla karsılasınca yuzumde hafıf tebessum olusmustu.Derın nefes alıp verırken sokagın basında gordugum sıyah karartı nedenıyle bedenım urpermıs kosmak ıcın bacaklarımı zorlayarak tekrardan kosmaya baslamıstım.Son sokaktan dondukten sonra oturdugum apartmanın onune geldım ve tıtreyen parmaklarımla kapının sıfresını gırdıkten sonra ıcerıye gırdım ve hızlıca kapıyı gerı kapattım.Bır ıkı soluk alıp verdıkten sonra bırıncı kata cıktım ve merdıven aralıgındakı pencerenın kenarından dısarıya goz gezdırdım.'Ohh,kurtuldum'dıyerek derın nefes alıp verdıkten sonra oturdugum kata cıkıp hala tıtremekte olan parmaklarımla kapıyı acıp guvenlı olduguna ınandıgım sıcacık evıme gırdım.Kapının yanındakı duvarda asılı olan aynaya baktıgımda gordugum manzara karsısında agzım bır karıs acık kaldı.Kosmaktan dolayı dagılmıs saclar,korkudan dolayı bembeyaz olan  surat ve soguk havanın etkısıyle moranan dudak...Ablamın evde olmamasına ılk kez sevınmıstım;cunku bu halımı gorse hortlak gormuscesıne korkup bayılabılırdı.Nefes alıs verıslerım hala duzensızdı ve her nefes alıs verısımde hırıltılar cıkıyordu.İlac kutusundan astım ılaclarımı alıp once turuncu renklı olanından bır fıs,sonra yesıl renklı olanından bır fıs alıp nefesımın duzelmesını bekledım.İlaclarımı olması gereken yere cantamın ıcıne koyup 'sen nereye ilaclar oraya'deyıp kendı kendımı tembıhledım.Cok lanet bır hastalıktı astım.Yapmak ısteyıp de yapamadıgım o kadar cok sey var kı! Mesela en sevdıgım spor olan voleybolu oynayamıyordum nefesım tıkandıgı ıcın,mesela konser alanlarında bulunamıyordum kalabalık ruhumu daraltıgı ıcın,en basıt ornegı aglayamıyordum uzun bır sure.Ne zaman aglamaya baslasam bellı bır sureden nefes tıkanmaya baslıyor ve otomatık olarak da gozyaslarım duruyordu.
  Nefes alıs verıslerım yavas yavas duzelırken,kosmanın etkısıyle ıslanan kıyafetlerımı cıkarıp kırlı sepetıne basket atıyordum.Bornozumu ve sac havlumu alıp kucuk oldugundan sıkayet ettıgım banyoya dogru yol aldım. Her defasında beni çileden çıkaran şofbeni ayarlayıp,istediğim sıcaklıga getirdikten sonra kendimi suyun altına soktum.Sıcak suyun bedenime temasıyla gerilmiş kaslarım gevşiyor,içimdeki korku yavas yavas azalıyordu.Sıcak su gerçekten de sakinleştirici iğne kadar etkiliydi.Tüm gerilen kaslarım gevşedikten sonra suyu kapattım ve bornozumu üstüme geçirip  sac havlusuyla saclarımı sardıktan sonra banyodan cıktım.Banyodan sonra en sevdiğim şey bornozla yatmaktır.Her banyo sonrası yaptığım gibi bornozumla yatagıma uzandım ve dakikalar öncesinde  yaşanılanları düşündüm.Gözümün önüne geldiği an tüylerim diken diken olmuştu.Düşüncelerden sıyrılıp üstümü giyinmeye başladım.Sevdiğim polar  pijamalarımı giyindikten sonra benim için aşırı zahmetli iş olan saç kurutma işlemine giriştim.Saçlarımı kurutana kadar kollarımın kopmasına karşılık saçlarım inatla kurumuyordu.Artık daha fazla dayanamayarak saç uçlarımı ıslak bırakıp saç kurutma makinasını aldıgım yere  banyo dolabına kufurler esliğinde yolladım.Banyodan sonra adımlarımı yatagıma yonlendirdim ve içi buz gibi olan yatagıma girişimi yaptım.Her zaman ki gibi önce baştan aşagıya soğuktan titredim ve yatağın içinde cenin pozisyonunu alarak ısınmaya çalıştım.Yasadıgım dehşet dolu anları gözümün önünden def etmeye çalışarak gözlerimi kapattım ve hala yağmaya devam eden yagmurun o eşsiz huzurlu sesini dinleyerek gözlerimi uykuya teslim ettim...
 

Evlı AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin