-Biraz konuşabilir miyiz Kelebek?
+T-t-tabii.
O beklediğimiz kaçınılmaz 'Son' gelmişti artık. Asıl kahraman hikayeye dahil olmuştu. Karşımda olması en büyük kanıtıydı bunun. Aylardır yaşadığımız gizli aşk, artık gizliliğini kaybetmişti. Başkalarının öğrenmesinden ziyade Defne'nin öğrenmesi işleri biraz daha zorlaştıracaktı. Başkasının ne düşündüğü, ne söylediği sikim de olmazdı ama Defne'nin ne düşündüğü umurumda olurdu. Zoraki bir evlilik olsa da sonuçta o Kartal'ın nikahlı karısıydı. Her şeyden öte çocuklarının annesiydi.. Bunu hiçbir şey yok sayamazdı.. Kartal'a olan aşkım bile!
Kahverengi gözlerini gözlerimden çekip, yanımdaki boş yere oturdu. Sırtını banka yasladıktan sonra derin nefes aldı ve hızlıca geri verdi aldığı nefesi. Neler geçiyordu acaba aklından. Pür dikkat onu izliyor, mimiklerinden bir şey çıkarmaya çalışıyordum. İşin garip yanı hiçbir şey hissetmiyordum. Ne bakışlarından ne de mimiklerinden. Hareketleri bile sakindi. Her şeyi baştan beri biliyormuş gibi bir edası vardı. Ellerini dizlerinin üstüne koyup, birbirine kenetledi. Ağzından çıkaracağı kelimeyi bekliyordum sabırsızca. Şuan yanımda Kartal'ın kendisi değil de karısının olması huzursuz ediyordu beni. Kartal'ın huzuruna alışmışken..
-Doğal olarak neden burada olduğumu merak ediyorsundur.
+Yani.
Bu da laf mıydı şimdi? Tabi ki neden burada olduğunu merak ediyorum kadın! Hal hatır sormaya gelmediğin malum yani. Kocana aşık olduğum için saydırmaya gelmişsindir. Doğal hakkın olarak.
-Kartal'la olan ilişkinizi en baştan beri biliyorum. Kartal'daki değişim gözle görünür cinsten bir şey çünkü. Gözlerinin içi gülüyor adeta. Bunu görmemek imkansız bir şey. Kartal'ı bu denli değiştiren kişiyi hep merak etmiştim. Ama seni gördükten sonra ne kadar boşa vakit harcadığımı düşünüyorum. Açıkçası çocuktan ziyade daha kadınsı birini bekliyordum. Cazibeli, seksi, albenisi olan bir kadın.. Senin gibi çocuk görünümlü, çocuksu giyinen, çocuk ruhlu birini değil. Tüm merakım açıkçası hüsrana uğramıştı.
Sakin bir edayla söylediklerini dinliyordum. Sinirlenmeye ne gerek vardı ki. Üstümdeki Erkek Fatma temalı olan eşofmanlarım.. Sürekli çocuk kıyafetine benzer giysilerle dolu olan dolabım.. Söylediklerinin ne kadar doğru olduğunu kanıtlıyordu. Kısacası haklıydı..
Ama yeni bir Kelebeğin doğuşuna tanık olmamıştı galiba. Kozasından çıkan bir Kelebek.. Eşsiz renkleriyle herkesi büyüleyen Kelebek.. Tüm alımlılığı ile kozasından çıkıp, yeni hayatına kanat çırpmaya hazırlanan Kelebek..
-Kartal hiç benim hakkımda ya da evliliğimiz hakkında bir şey dedi mi..
+Hayır..
Kartal'la ne yaşadığımız, ne konuştuğumuz beni ilgilendirir. Kimseyi değil..
-Söylesene Kelebek, bu halinle nasıl tavladın Kartal'ı?
Oturduğum banktan usulca kalktım. Hafif yukarıya çıkan eşofman paçalarımı düzelttim. Açılmaya ramak kalan ayakkabı bağcıklarımı bağlayıp, bedenimi Defne'ye döndüm. Gözleri anlamsız bakıyordu. Kartal'ı seviyor muydu, bilemiyorum. Gözlerindeki anlamsız bakışlar, ne düşündüğü hakkında bir şeyler söylememi engelliyordu. Daha önce böylesine anlamsız bakan gözler görmemiştim. Oğlu ile benzerliği dikkat çekiciydi. Özellikle bakışları.. Dudakları.. Anasının oğlu, dedirten cinstendi. Gözlerim hala kahverengi gözlerindeydi.. Anlamsız bakan gözlerinde..
+Kartal'la ne yaşadığım.. Ne konuştuğum.. Neler yaptığım.. Kartal'a ne hissettiğim.. Ne kadar aşık olduğum.. Nasıl sevdiğim.. Nasıl başladığımız.. Kısacası Defne.. Ne seni ne de bir başkasını ilgilendirir! Tamam karısı olabilirsin.. Seviyor olabilirsin.. Ama biliyorsundur ki; iki kalp birbiri için attığı zaman adı Aşk olur.. İki kalp yan yanayken adı mutluluk olur..