Rozdzial 23

16 0 1
                                    

Całą noc nie mogłem zasnąć, o 4 postanowiłem zrobić sobie kawę, bo mimo że nie mogłem zasnąć, byłem strasznie zmęczony. Cały czas pisałem do nicoli, żeby wyjaśnić z nim wszystko. Nico był moim najlepszym przyjacielem, nie zniósłbym jego straty.

Staruszek 😱
Nico odpisz mi, proszę

Napisałem jeszcze kilka wiadomości do nicoli, po chwili dostałem powiadomienie, niestety nie od Nico.

Pieniążek 🤑
Nico gdzieś wsiąkł, nie ma go w całym mieście, od 24 go szukam, nigdzie go nie ma a pociągi są dopiero od 7
Piłkarzyk 🏟️
Może pojechał z tą swoją byłą? Ej kurwa, a co jak oni do siebie wrócą?
Pieniążek 🤑
Kurwa Wojtek, wlansie dostałem wiadomość od Nico że musimy pogadać, zestresowałeś mnie teraz kurwa, cykam się
Piłkarzyk 🏟️
Odpisuj!

M.CASH
Bałem się wejść w wiadomość nicoli, ale to zrobiłem w końcu..

Kidosek ❤️😍
Musimy pogadać.
Cash wpada na święta ❤️❤️
???
Kidosek ❤️😍
Chce poprostu żebyś mi wytłumaczył co się stało, przepraszam że coe nie wysłuchałem i sobie poszedłem, nie mówiąc ci nawet gdzie.
Cash wpada na święta ❤️❤️
Nie musisz przepraszać Nico, a więc, twoja była ciągle do mnje wypisywała o spotkanie, w końcu powiedziała że jeśli się spotkamy, da mi spokój, więc się z nią spotkałem, po chwili mnie pocałowała. Oczywiscie odrazu ją odepchnąłem, przysięgam. Ale jej głupia koleżanka zrobiła nam zdjęcia ze niby się całujemy i wysłała je tobie, cały dzień pilnowałem z Wojtkiem żebyś nie zobaczył zdjęć które ci wysłały, bałem się że pomyślisz że cię zdradzam. Proszę nie złość się na Wojtka, on nie chciał dla ciebie źle. Jesteś jego najlepszym przyjacielem, chciał dla ciebie dobrze.
Kidosek ❤️😍
Czyli mnie nie zdradziłeś?
Cash wpada na święta ❤️❤️
No oczywiście że nie

W.SZCZESNY
Siedziałem nadal zestresowany, ciągle sprawdzałem czy Nico lub Mati coś napisali, w końcu po jakimś czasie, napisał Nico.

Nicola Zalewski
Bardzo Cię przepraszam Wojtek..
Staruszek 😱
Ja przepraszam, Nico. Nie jestem dobrym przyjacielem
Nicola Zalewski
Co ty pierdolisz

Nicola Zalewski ustawił(a) twoj nick jako ,,besti forever 😱❤️''

Usmiechnalem sie tylko, I w końcu spokojnie mogłem pójść spać

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 25 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Szczena x lewyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz