CHAPTER #25

391 49 56
                                    

"I miss your moans baby..."

"I miss my daddy..."

මම එහෙම කියලා අනිත් පැත්ත හැරිලා නිදාගන්න හැදුවත් මේ හාවා එක්ක නම් කරන්න හම්බුනේ නෑ මාව ඇදලා ගත්තු පාරට මගේ නහය කෙලින්ම ගිහින් නැවතුනේ එයාගේ නිරුවත් පපුවේ ඇනිලම තමයි.

"ආව්... කුකී මගේ නහය කැඩුනද මන්දා..."

"ම්ම්... යූහි පටන් ගත්තු දේවල් මඟ නතර කරන්න හොඳ නැහැ..."

එක කියන ගමන් ඒ දාපු බැල්මට නම් මාව ගිනිගන්නවා වගේ ඒ ඇස් මත් වෙලා මම දන්නවා එයා දැන් ඉල්ලනේ දේ එයාට නොදෙන්න බැරි දෙකුත් මම ලඟ කොහොමත් නැනේ.

"කුකී ඒත් ඔයාගේ අත..."

"Anyway, I want you now baby..."

කුකී එහෙම කිව්වත් මේ පාර එයාට කලින් මම ඉස්සර වෙලා ඒ තොල් මගේ කරගත්තේ කුකී වුනත් එකට ඉඩ දීලා ඉන්නකොට.

එයාගේ තොල් වලට ඇබ්බැහි වෙනවා හරියට මෙලෝ වගේ සොෆ්ට් strawberry වගේ රසයි මට එයාගේ තොල් වලින් ඈත් වෙන්න හිතෙන්නේම නැහැ ඒත් එකපාරට එයා මගේ යටි තොල හැපුව නිසා මම එයාගෙන් ඇත් වුනේ තොලත් අල්ලගෙනමයි.

"ආහ්...එක රිදුනා කු...ඩැඩී..."

"now my turn baby..."

එයාම හපලා අන්තිමට එයාම ආයෙත් මගේ තොල් හරි පරිස්සමට උරන්න ගත්තේ මගේ අත් නිකම්ම එයාගේ බෙල්ල වටේ එතෙනකොට ඒ සිපගැනීම රාගය ආදරය දෙකම එකට එකතු වුන එකක් ඈත් වෙන්න ලෝභ හිතුනත් කුකී මගේන් ඇත් වුනේ මට හුස්ම ගන්න අමාරු වුන නිසා.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

කුකී දෙවෙනි වතාවටත් අයිති කරගත්ත තොල් වලින් ඈත් වෙලා මගේ බෙල්ල පුරාම love bite තියන්න ගත්තේ මත් වෙලා වගේ මගේ sensitive තැන්ම ඒ තොල් වලින් උරන්න ගත්තාම මම කොච්චර නම් මගේ moans පාලනේ කරගෙන ඉන්න හැදුවත් මට බෑ.

"Ah....mmmm.... daddy...."

කුකීගේ තොල් මගේ එක boobs එකක් අල්ලගෙන ඉන්න ගමන්ම එයාගේ ඇඟිලි නැවතිලා තිබුනේ මගේ pussy එකේ ඒ දැනෙන pressure එක ඕනැවටත් වැඩි දැන් මට තවත් නම් මේක දරාගන්න බෑ.

DADDY's BABY 🔞 | JJK 18+ ✔Where stories live. Discover now