"මොකටද දුක..."
"කාටද දුක නැත්තේ වල් හාවෝ ආදරේ කරන කෙනාම ඔහොම කෑගහනකොට මටත් තියෙන්නේ හිතක් නේ ඔයාගේ වගේ ගලක් නෙවෙ මගේ හිත.... මම ඔයාට ආදරෙයිනේ කූ..." හිතුවා විතරයි කියන්න ගියේ නැහැ ඉතින්.
(a/n: කිව්වා කියලා නේ හිතුවේ බබාලා ටික 😂)
"මොකටද දුක යූහි?...."
"මොකුත් නෑ ජන්ග්කුක් මගේ ඔලුව රිදෙනවා..."
"නිදාගන්න ටික්ක.. අනිත් එක පරිස්සමින් ඉන්නවා..."
"යන්නද හදන්නේ ජන්ග්කුක්..."
"ම්ම්..."
"ආයේ එනවා නේද ගියාට..."
"නෑ..."
ඇත්තටම ජන්ග්කුක් ආයේ එන්නේ නැද්ද ඒක කිව්වේ ඇත්තටමද මම දන්නවා තව ටික වේලාවක් ජන්ග්කුක් මෙහෙම හිටියොත් මට ඇඬෙනවා ඊට පස්සේ කියන්නේ කොහොමද හේතු මම ඔයාට ආදරෙයි කියන්නද.
"පරිස්සමින් ඉන්නවා අර ජේක්කාරයගෙන් ඈත් වෙලා ඉන්න මේක last warning එක යූහි..."
"හ්ම්...ආයේ එනවා නේද..."
"නෑ..."
"කූ..."
"යූහි දැන් මෙතන අඬන්න දෙයක් වුනාද ආ මම කියලා තියෙනවා තමුන්ට...."
"ම්හ්..."
"ටේ බබාට වඩා අන්තයි දැන් යූහි ඔයා මම ආයේ එනවා හැබැයි next week ඔය ටැප් එක වහන් ඉන්නවා...."
"ම්හ්..."
"පරිස්සමින්..."
මේ යක්ස හාවාට මාව විහිලුවක්ද එන්නේ නැහැ කියලා මාව අඬවලා ඉවර වෙලා දැන් කියනවා ලබන සතියේ එනවලු මටත් හොඳ වැඩේ පොඩ්ඩ ඇත්නම් හොටු පෙරාගන්නවට ඒ වුනාට ජන්ග්කුක් හිනා වෙනකොට ලස්සනයි මොකක් එයා හිනා වෙලා නේද ගියේ.
"මියූ ඔයාට දැන් කොහොමද මේ කුකී..... "
"ආ ඔප්පා..."
"මේ මොකද තනියම හිනා වෙන්නේ මට දැන් කුකීයා කිව්වේ අන්න ඔහෙගෙ පොඩි එකී ටැප් එක ඇරගෙන කියලනේ..."
"ආ නෑ නෑ ඔප්පා මට අව්ලක් නැහැ..."
"දෙන්නටම පිස්සු තනියම හිනාවෙන්නේ... හරි කමක්නැ මොනා හරි ඕනි වුනොත් කියන්න මියූ..."
YOU ARE READING
DADDY's BABY 🔞 | JJK 18+ ✔
FanficMafia boy and cute girl love story 🔞 main character - JJK language - SINHALA only 18+ started - 13/04/2024 complete - 14/09/2024 intro & chap #32 warning 🔞 write by ωιηzу