1-KADER

30 5 0
                                    

Bazı sonlar vardır ki ne olursa olsun değiştirilemez. Her seferinde acı ve hüsran verir. Ruhunun bedenini terk etmesini sağlar, Ama seni acıyla yaşatır, Her seferinde başından başlayıp herşeyi düzeltmek istersin ama sonuç aynı kalır. Ama bazı sonlar vardır ki istesen de istemesen de seni öldürür. Hataların en büyüğü inancını kaybetmek midir? Belki. Belki de bu en büyük hata kendi tanrını kendin yaratmaktı. Şeytan ve tanrı. İkisi aynı şey midir? Allah yaratanların en güzelidir (mümin süresi 14. Ayet). Allah'tan başka yaratıcı yoktur(Fâtır süresi 3. Ayet). Çelişkiler, kaygılar, doğrular, yanlışlar, korkular ve ebedî yaşam. Peki ya şeytan dediğimiz varlık? Kötü mü? Dünya da ki tek kötü varlık o mu? Ve meleklere; "Adem'e secde edin" dedik. İblis hariç (hepsi) secde ettiler. O ise, diretti ve kibirlendi ve kafirlerden oldu. (Bakara Suresi, 36. ayet) Kibir insanı dininden yargılar mı? Tüm insanların içinde kibir yok mu? Hepimiz birer şeytan mıyız? Bilmem. Bildiğim tek şey HÂRİS. o şeytanın ta kendisi. O kötülüğün bedeni. CÂÂN, EBU CÂÂN. MÂRİD kavminin veliaht prensi, ama tahtını oğlu Hâris elinden aldı. 23 yıl önce Ahsen adında genç bir kız bir musallata karıştı. Ailesi, hayatı, arkadaşlarını herşeyini en önemlisi kendini kaybetmişti. Olaylar piskolojik ve fiziksel olarak ona hasarlar vermişti gittiği akıl Hastanesi'nde bir gece ansızın öldü. Herşeyin öldükten sonra son bulacağını sanıyordu ama karnında ki Mâridlerin yeni şeytanı olan Hâris, tarihi tekerrür etmişti. Şimdi ki hedefi ise CAN ATEŞ VE AHSEN SUNGURUN KIZI MELİSA ATEŞTİ. Öz kardeş değilerdi. Hâris ebu câân ve ahsen sungurun oğlu, Melisa can ateş ve ahsen sungurun kızıydı. Melisanın hayatı normal bir maraton da ilerliyordu ta ki bir gece ansızın rüyasına giren tuhaf bir yaratık hayatını altüst edene kadar...

•••

Gözlerime giren yoğun yorgunluk ve uykusuzluk hissi esneyip gözümden akan yaşa sebep olmuştu.
Ben melisa ateş 18 yaşında genç bir kızım. Daha küçük yaşta iken annem ahsen akıl hastanesinde hayatını kaybetti. Babam buna dayanamayarak hayatına son verdi. Akrabam olmadığından yurda yerleştirildim. Yakın arkadaşım olan sedef ile 7 yaşından beri birlikteyiz.
Gözlerim son bir defa sol tarafımda bulunan yatağa çevirdim. Sedef çoktan uyumuştu, gözlerimi esneyerek kapadım.

°°°

Soğuk rüzgar tenimi okşuyordu. Tanıdık gelmeyen bir ormanda beyaz giyisiler ve çıplak ayak ile yürüyordum. Sisle kaplı olan ormanda kara ağaçlar korku filminden çıkmış gibiydi. Yavaş adımlarla ormanın içinde yürüyüp açık alana gelmiştim. Aniden sislerin içinde beliren karanlık erkek silüeti ile ürpermiştim. Aniden yanımda gördüğüm anneme benzer silüet ile şok olmuştum.

An: Melisa kaç

Ms: anne?

An: kaç kızım

Adam yavaş adımlarla üzerime doğru geliyordu. Hızlanıp var gücümle ondan uzaklaşmaya çalıştım. Aniden ortam değişmişti. Kendimi otoyolda bulmuştum. Önümde duran arabaya doğru hızla koşuyordum. Ama adam hâlâ yavaş adımlarla üzerime doğru geliyordu.

 Ama adam hâlâ yavaş adımlarla üzerime doğru geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erkenden yayınlamak istedim.

Umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍

oy vermeyi unutmayın💕 seviyorum sizi

By son KAÇARRRR ☔

EL MÂRİD HÂRİS-Î LANET 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin