Melisa annesini uzun zaman izledi. Annesi, yusuf adında genç yüzü güzel bir çocukla dondurma yemeye gelmişti. Melisa ne yapıp ne edip bu döngüyü değiştirmek zorundaydı. Elinde ki 3 üçgen sembolünü bakıp durdu. İç içe geçmiş 3 üçgen cinlerin yada farklı âlemlerden gelmiş yaratıkların insanlarla iletişim kurması, onları görebilmesine yarıyordu. Elinde bu kadar güzel bir koz varken boş durmazdı yanında annesini izleyen hâris genç kıza tiksinti ile bakıyordu. Annesi elinde ki dondurma ile yanında ki çocukla konuşuyordu. Kız önünde duran şeffaf iki âlemi ayıran perdeden hızla çıkıp annesine doğru koşup genç kıza çarptı.
Ahsen: ah!
Yusuf: ahsen iyi misin?
Ahsen: iyiyim ama üstüm battı
Yusuf: önüne baksana
*Anne
Ahsen:...
*Can'a sakın güvenme
Ne derse desin sakın yanına gitme
41 dikiş büyüsünü boz
Sakın can'a güvenme
Ayet-el kürsi okuyarak bir büyücüye gidip büyüyü boz
Boz
Boz
Büyük bir çınlama etrafa hakim olmuştu. İnsanlar, zaman, dünya herşey donmuştu. Aydınlık gökyüzü kan kırmızısına dönmüş etraf sisle kaplanmıştı.
Ahsen ve Melisa birbirine bakarken Haris sinirle yanlarına gelmişti.
Ahsen: ne- neler oluyor?
Hâris: ne yaptın sen?!
Etrafa binlerce siyah giyimli yüzleri görünmeyen uzun insanlar ortaya çıkmış 3'lünün etrafını sarmışlardı.
Siyah giyimli uzun insanlardan biri ortaya çıkıp boğuk ve ürkütücü sesiyle konuştu.
Nahn min naeani min qabilat marid
Azab-î ina huna lisariqat 'arwahikum (Bizler mârid kabilesinden azabı can-ı buraya ruhlarınızı almaya geldik)Hâris: ana shaytan qabilat marid almutalahif hâris-î lileadhabi.(Ben mârid kabilesinin şeytanı azabı hâris)
ana amruk bialeawdat 'iilaa mamlakatik(size emrediyorum âleminize geri dönün)-la naetarif biharis shaytanina..(biz hâris'i tanımayız bizim şeytanımız...)
Ürkütücü ses bölündü. Siyah giyimli yaratıklar aniden eğildiler. Ortaya çıkan yüz 3'lüyü şoke etmişti.
Câân: EL MÂRİD AZABI CÂÂN
Hâris: baba...
Ahsen: can
Melisa: tarih değişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL MÂRİD HÂRİS-Î LANET 3
Mystery / ThrillerNefretin ve kinin en zirvede olduğu bu hikayede bir ruh alınmalı...EL MÂRİD ÂZÂB-Î CÂÂN HİKAYESİNİN 3. SERİSİDİR