Acıtıyor biliyor musun Haris?
Senin beni sevdiğin gibi seni sevememek. Nefret edip konuşamamak. Bakıp da görememek, söyleyip de anlamamak. Acıtıyor biliyor musun? sevip de sevilmemek. Her aşkın içinde nefret vardı. Her nefretin içinde bir sevgi. Ama ne kızgınım ne de aşık. Neyim ben senin için? Arkadaş mı? Sevgili mi? Neydin benim için? İnsan mı? Aşık bir şeytan mı? Canım yanıyor, ama dünya bu yansada gönlüm sessizce gülmek zorunda bırakıyor. Yoruldum hâris. Rol yapmaktan, savaşmaktan, sevilmemekten, sevmekten yoruldum. Ağlıyorum duyuyor musun? Ağlıyorum ağlanacak çok şey var. Yaşanmışlıklara, yaşananlara, asla yaşanmayacaklara. Hıçkırıklarım işliyor mu tenine? Hissediyor musun göz yaşlarımı. Herkesin vazgeçemediğim bir hâris'i var. Yanlızım hâris. Çevremde insanlar var ama o kadar yanlızım ki yalnızlık derin bir kuyuya dönüşmüş ve ben o kuyudan aşağıya umudunu yitirmişcesine düşüyorum. Sonu nereye varacak bilmiyorum ama düşüyorum. Elini uzat ulaşamazsan bile uzat. Bana değer verdiğini göster sadece. Bak yanındayım birbirini çok iyi tanıyan iki yabancı olduk. Üzüldük, ağladık, dağıtık, ama her zaman sevdik. Söyledin ya bana, değiştim dedin. Hâlâ aynısın ama bana yabancılaşmaya çalışıyorsun. Soruyorum sana hâris, gerçekten mutlu musun? Soruyorum sana Melisa gerçekten hâlâ seviyor musun? İsimler birer rol değil mi? Hâris-Melisa, Ayşe-murat, nehir-kerem, sedef- Atakan, can-Ahsen, Elif-ömer. Bak hepimiz aynıyız ama biz farklıyız. Yalvardım sana, yabancılaşma bana, bırakma beni, işte o zaman anladım "bazı sözler sadece sözmüş"
Bitti mi yani aşkın? Bittimi sevgin? Bitti mi kinin? Bittik mi biz? Hiç var olduk mu biz? Hepsi hayâl miydi? Sen hiç olmadın mı yanımda? Bak işte yazdım sana bir mektup daha. Bu mektubu yazarken çoktan birimiz yok oldu bile. Senin için ben benim için sen. Sadece sen ve ben biliyoruz bu hikayenin sonunu. Mutlu musun orada? sorma beni bir kaldırım taşı gibiyim soğuk ve sert. Sadece üstüme basıp geçsinler. Değiştirmesinler beni. Değişemem ben sevemem başkasını. Ağlamak istiyorum ama artık o bile yordu beni. Sana yazdığım 15. Mektup her zaman yazacağım sana hiç bir zaman okuyamasan bile yazacağım. Nefretim, kinim, aşkım, sevgim, sevdiğim hep sensin hâris sen benim aşık olduğum bir günahsın. Herkesin hayatında bir hâris var. Bu mektup tüm Melisa ve hârislere sevgi sadece sevene aittir. Sevgi karışıklıksızdır. Umutsuzca düştüğümüz bu kuyuda kimse sessizimizi duymayacak, ne canınızdan çok sevdiğiniz anneniz, ne de günahlar işleyip isyan ettiğiniz hâris elinizden tutmayacak. Umutsuz aşk dipsiz kuyudan beterdir. Sadece düşün ve ağlayın çünkü umutsuz aşk dipsiz karşısında yapabileceğimiz bir şey yok. Bu aşk mektubu sizlerin kalbinin bir köşesinde kalan duygu birikimidir. Satırlara son verirken artık dönmez diye düşündüm çünkü hâris ile hiç bir zaman birlikte olamadık. Bu Aşk KAYIPTIR EN BÜYÜK KAYIP KENDİNİ KAYBETTİĞİN ZAMANIDIR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL MÂRİD HÂRİS-Î LANET 3
Mystery / ThrillerNefretin ve kinin en zirvede olduğu bu hikayede bir ruh alınmalı...EL MÂRİD ÂZÂB-Î CÂÂN HİKAYESİNİN 3. SERİSİDİR