Acılar insana şans verir. Aynı hattaya düşmeme, yapılan hattayı telafi etme şansı verir. Ama bazı acılar vardır ki ders vermekle kalmayıp tramva yaratır. O acı kendini yıllarca, aylarca hissettirir. Ve bazı acılar vardır ki bataklık misalidir. Çırpınmaya çalıştıktça, hayata kalmak için savaştıkça seni dibe çeker ve sonunda düşünmekten kafayı yer kendini deliler hastanesinin çatısından atarsın. Peki hangisiydi benim acım? Şans veren mi? Acıyı hissettiren mi? Yoksa bir bataklık gibi olan mıydı? Hâris sorarım sana, en büyük acın nedir? Sevdiğin birini kaybetmek mi? Hayır, bu değildir sen asla birini mutlak sevemezsin. Birini mutlak sevemeyen kendini mutlak sevendir. Senin acın da kendini kaybetmek değil miydi? Sen alemlerin şeytanı Hâris isen ben de senin dünyanın şeytanı MELİSA ATEŞİM dünyanı başına yıkacağım. Ölmek için yalvaracaksın ama ölmeyeceksin. Çünkü sen kendini sonunu getiremeyecek kadar korkaksın. Sana çağresizlik, umut, hayal kurmanın ne kadar acı verici olduğunu göstereceğim. Ama korkma sevgilim biz bu hikayenin sonunu çoktan yazdık sen sadece kitabi baştan okuyorsun. Hikayenin sonunda biri ebediyete kadar lânetlenecek ve inan bana o kişi şuan da cehennemde. Biliyor musun sana bu mektubu yazarken aklımdan defalarca geçirdim, HÂRÎS-Î nasıl öldürebilirim. Kendimi nasıl öldürebilirim. Sonra neden herşeyin bitmesini istediğimi anlamadım. Acı çekmek varken neden? Neden herşeyi bitireyim. Canım sevgilim umarım canını en çok ben yakmışımdır. Ve umarım hikayenin sonunda ki ölen kişi benimdir. Senin gibi biriyle nefes almaktan Allah'a karşı mahcup hissetmek ne demek anlayamazsın. Sakın üzülme Sana acı içinde yaşamayı ve kurtulmaya çalıştığın her anda seni dibe çekecek acıyı, bu acıdan ders çıkarmaya başladığında bile geri dönüşü olmadığını ben öğreteceğim. Sana özgürlüğün, ailenin, yaşamanın, ve İNSAN olmanın ne kadar önemli olduğunu göstereceğim. Çünkü sen benim değerlilerimi çaldın bende senin değerlini elinden alacağım. EL MÂRİD HÂRÎS-Î LÂNET hikayesinin başından beri sana yazdığım her mektupta senden ne kadar nefret ettiğimi yazacağım. Çünkü biz bu bataklıktan ya tek çıkacağız ya da birlikte yok olacağız.
Bu mektup benim şeytanım HÂRİS ATEŞ'E. Çok sevdiğin şeytanın olan Melisa Ateş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL MÂRİD HÂRİS-Î LANET 3
Mystery / ThrillerNefretin ve kinin en zirvede olduğu bu hikayede bir ruh alınmalı...EL MÂRİD ÂZÂB-Î CÂÂN HİKAYESİNİN 3. SERİSİDİR