Başımı sıradan kaldırdım. Sabahdan beri ders işliyorduk. Bu ise beni çok sıkıyordu. Hemde Matamatik dersi. 3 defa üst üste matamatik işliyorduk.
Başımı yana çevirdim. Yanı başımda Berke uyuyordu. Mal akşam oyun oynuyor sabahda derstde uyuyordu
Yanımdaki Berkeyi dürtdüm. Bir insanın uykusu bu kadar ağır olmazdı ya. Neyse ki tenefüsdeydik de rahattım. Berke uyanmayınca bir kez daha dürtdüm. En sonunda kafasını kaldırıb bana baktı. Uykulu haliyle o kadar komikdi ki anlatamam.
"Umay'cığım neden beni uyuyandırıyorsun?"
Sesi çatallıydı. Hayla uyuyanmamıştı. Derin nefes aldım.
"Berke'ciğim uyansanmı artık tatlım akşam oldu göt?"
Derince ofladı. Eliyle yüzünü sıvazladı. Biraz ayılmak için. En sonunda ayağa kalktı. Onun ayağa kalkmasıyla bende kalktım."Berke'ciğim hadi kantine inelim"
Başıyla beni onayladı. Sınıfdan çıktık ve kantine yürüdük.
Bu arada kendimi tanıtayım.
Ben üniverste öğrencisiyim. Bilgisiyar mühendisi okuyorum. 21 yaşındayım. Ailem Ankarada oluyor. Ben okumak için İstanbula geldim. Bir erkek kardeşim var. İsmi Sinan
Yanımdaki çocukluk arkadaşım Berke. Benimle okuyor. Onunda 21 yaşı var. Her zaman birlikte oluruz. Her kez bizi kardeş sanar . O kadar yakınız ki zaten kardeş gibiyiz.
Bizim diğerimiz de Merve var. O şuanda okulda değil. Bu gün kıçını atmış uyuya kalmışmış.
Hah götüm.
Gelmek istemiyorumda demiyor uyuya kalmış demiyor..
Kantine vardığımızda Berke bize iki kahve aldı ve bir masaya oturduk. Biraz söhbetten sonra aklıma bir şey gelmesiyle Berkeye döndüm.
"Berke'ciğim?"
"Umay'cığım?"
Dedi 'efendim' der gibi tam ona dönüb konuştum
"Sen bana Berfinin numarasını atmayacaktın mı not için?"
Berkenin aklına sanki şimdi gelmiş gibi eline telefonu aldı ve bana mesaj attı.
"Attım Umay"
"Teşekkürler tatlım"
Telefonumun titremesiyle elime aldım ve Berkenin bana attığı numaranı kaydedib beklemeden yazdım.
Aslında Berfin benim yakın arkadaşımdı fakat numarasını değiştirdiği için bende yoktu.
56****** kişisini Berfin olarak değiştirildi
Ben: Selam Berfin
Ben:Nasılsın kız ?
Ben:Benim Umay, numaramı kaydet tatlım
Ben: Bu arada numaranı bu amip Berkeden aldım.
Ben: Ve sana hiç mi hiç yakıştırmadım.
Ben: Numaran o götte var da bende neden yok?
Ben: Küfür ederdimde hanımefendiliğimi bozmayacağım
Ben: Ha bu arada demiştin ya not için yazarsın..
Ben: Not'u atar mısın?
Tek tık gidiyordu. Bu gün gelmemişti okula. Neyseee birazdan iki tık giderdi. Telefonumu yere bıraktım ve Berke ile dedikodu yaptık biraz.
Zil çalmasıyla dersimize girdik ve derst bittikden sonra eve geldim.
Yanlız yaşıyordum. Ve bu o kadar güzeldi ki yanlız yaşamak.
Üzerime şort ve tişört giyindim ve mutfağa geldim. Kendime kahve hazırladım. Elime kahvemi alıp salona girdim.
Televozyonu açtım ve ayaklarımı sehbaya uzattım. Kendi yerimi rahattlatdıkdan sonra televozyona odaklandım.
Telefonumun titremesiyle dikkatim dağıldı. Televozyonun sesini kıstım ve telefonuma baktım.
Berfin yazmıştı.' Vayyy gött' diyerek içimden geçirdim. Elime telefonu aldım ve mesaja baktım.
Berfin: Selam?
Berfin: Pardon kimdiniz?
Ben: Befom sen salakmısın tatlım?
Ben: Benim yaa Umay, göt
Berfin: Düzgün konuşun lütfen.!
Berfin: Sizce Berfine benzeyen bir yanım var mı?
Berfin: Yoksa siz beni mi işleriyorsunuz?
Ben: Ne işletmesi bebeğim
Berfin: Bebeğim demeyi kesin lütfen
Berfin: Ayrıca ben Berfin değilim
Ben: Tam tamm inandık
Ben: Hadi ama artık at bana notları
Berfin: Bende not falan yok
Ben: Lan göt demedin mi notlar bende?
Berfin: Sinirleniyorum ama
Berfin: Burada oyun oynamıyoruz
Berfin: Hem siz benim numaramı nerden buldunuz?
Ben: kızım Berke verdi ya
Berfin: Lan Tolga yoksa sen misin?
Berfin: Eğer beni işletiyorsan sana 100 şınav vermekle kalmam
Ben: Ne Tolgası bee
Ben: Ben Umayım da
Ben: Sen acaba Berfin misin o tartışılır
Berfin: Hamınefendi siz kime yazdığınızı bilmiyormusunuz ?
Ben: Bir dakika burada bir gariplik var
Ben: Bekleyin (18.45)
Söhbetten çıkıp berkenin söhbetine girdim. Ve numarya baktım. Çıkıp Berfinin numarasına baktığımda büyük bir siktir çektim
Ben: Hass..
Ben: Sen Berfin değilsin...
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
İlk defa bu tipte bir kitap yazıyorum.
Bir iki şeyi tam bilmiyorum ama olsun hayal gücü anam hayal gücü
Neyseeee satır arasıı yorumlar yapın :)
Kısa oldu ama olsun
Diğer bölümde biraz daha özeniceğim merak etmeyin. Daha çok replikler olucak.
Bu ilk bölüm olduğu için biraz kısa yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan mısın?
Ficção GeralKocam: Noldu küçüğüm dilin mi tutuldu? Kocam: Merak etme ben bir işlerimi halledeyim seninle ilgilenicem Kocam: Her zerrenle tek tek ilgilenecem Ben: Nasıl ilgilenmek? Kocam: Özel olarak bebeğim sen merak etme ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Yanlış bir...