★⁵

223 41 75
                                    

Bir ay sonra

Grupça bu gün içmeye gidecektik. Bu yüzden güzelce giyinmiştim. Üzerime sıfır kol full body t-shirt giymiştim. Arkasında sırt dekoltesi vardı. Siyah süper mini bir şort giymiştim. Uzun kalın topuk ayakkabı giymiştim. Hemen diz kapağımın altında bitiyordu.

Takı olarak sırt kolyesi takmıştım. İnce silver renkli bir zincir bel boşluğuma kadar uzanıyordu. En ucunda rose gold bir haç işareti onun dışında zincirin belli yerlerinde ufak inci süslemeleri vardı.

Kulağıma küpe olarak hepsini sallantılı seçmiştim fakat en arka 3. Deliklere kolyemle uyumlu olsun diye rose gold haçlı çivi küpe takmıştım. Bileklerime rose gold ve silver renkli ince, zarif bileklikler takmıştım.

Gri saçlarım için elime biraz jöle almıştım ve dağıtarak doğal bir görüntü elde etmiştim. Makyaj olarak belli belirsiz bir rimel, ahududulu dudak nemlendirici ve çok hafif gri renkli parlak bir far sürmüştüm.

En son olarak ta sevdiğim ve sürekli kullandığım parfümümden sıkmıştım. Son olarak yüzüklerim kalmıştı. Şarap kırmızı renkli ojeli parmaklarıma çok kaba olmayan ama kalın yine silver ve rose gold renkli yüzükler takmıştım.

Telefonum çalmaya başladığında hemen açtım.

"Evet Jim?"

"Lix, biz seni aşağıda bekliyoruz."

"Hemen geliyorum."

Telefonu kapatıp yanıma telefonum ve anahtarımı almıştım sadece. Hızla aşağı kata inip beni bekleyen taksiye doğru ilerledim. Arka kapıyı açıp binmiştim. Jimin ve Jennie'ni beni süzmüşlerdi.

"Bu gece için çok iddialı bir kıyafet!"

Güldüm.

"Sizlerde çok şıksınız."

"Senin yanında çok sönüğüz bir kere. Bu süslenmeni neye borçluyuz?"

"Hm... Yalnızlığımdan sıkılmaya."

Demiştim. Jennie ellerini çırparak kafasını sağa sola sallamıştı.

"Yüce İsa... Sonumuz geliyor galiba? Lix'imiz kendisine birini aradığını söyledi."

Ellimi kaldırıp indirdim.

"Saçmalama Jen, herkes yalnızlıktan sıkılabilir."

"Senden duymak çok daha tuhaf."

Demişti Jimin.

"Her zamanki yere mi?"

"Hayır, yeni bir yer açılmış ve çokta büyükmüş. Oraya gideceğiz."

Kafamı salladım.

Birlikte mekana giriş yapmıştık. Gözler hemen bize dönmüştü. Çok umursamadan bir masa bulduk kendimize. İnsanlar her zamanki içerek eğleniyordu. Kimisi ise pistin tam ortasında olan direkte direk dansı yapıyordu.

"Nasıl beğendiniz mi?"

"Elbette! Burası güzel."

Car Race ^HyunLix^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin