Sabah onun sıcak kollarında uyanmak bana kendimi iyi hissettirmişti. Dün çok yorulduğum için erkenden uyumuştuk. Bedenimi biraz çevirip telefonumu elime aldım. Saat sabah on olmuştu. Telefonumu geri koyup sevgilime döndüm. Kendisi hâlâ uyuyordu. Bende yavaşça onun açıkta kalan boynuna sokuldum.
Hayat ne kadar kötü olursa olsun dönüp buraya girdiğim zaman her şey toz pembe gibi oluyordu. Kokusu resmen bir sakinleştirici gibi bir şeydi. Derin bir nefes aldım onun kokusunu içime çekmek için. Ben bunları düşünürken elleri saçlarıma çıktı ve saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı.
Yavaşça kafamı kaldırıp ona baktığımda uykulu gözlerle bana baktığını gördüm. Yavaşça yüzümde bir gülümseme olmuştu. O da bana karşı gülümseyip dudaklarıma eğilmiş ve güzel, dolgun dudaklarını benim kalp şeklinde olan dudaklarıma bastırmıştı.
"Günaydın güzellik."
Yeni uyandığı için kalın ve hırıltılı çıkan sesiyle yutkundum.
"Sana da günaydın."
Diyip kafamı eğdim ve alt dudağımı dişledim. O ise yavaşça benden ayrılıp yataktan kalkmıştı.
"Çok açım biliyor musun, hemen yemek hazırlayalım."
Cümlesini kurarken bir yandan tuvalete adımlıyordu. Bende kafamı sallayıp yataktan kalktım. Yatağı toplamayı bitirdiğimde Hyunjin gelip arkamdan sarılıp enseme bir öpücük bırakmıştı.
"Mutfaktayım bebeğim."
"Tamam."
Dedim kısaca. Bende gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa girdim. O çoktan yemek hazırlamaya başlamıştı.
"Yardım edeyim ben de."
Arkasını dönüp beni bir anda kucağına almış ve tezgaha oturtmuştu.
"Sen burada oturup ben gelip geçince öpücük vererek büyük bir yardım yapabilirsin."
Demişti bacaklarım arasına yerleşirken. Dediğine gülüp kafamı sağa sola alayla salladım.
"Bak ya, nasıl bir yardımmış bu?"
"Hm... Sevgiliye öpücük yardımı."
Demişti. Dediğine kısa bir kahkaha atıp kollarımı boynuna sardım.
"Bir şey yanıyor galiba?"
İkimizde ocağa dönünce Hyunjin'in unuttuğu yumurtayı görmüştük.
"Siktir!"
Hyunjin hızla benden ayrılıp ocağın altını kapatıp tavayı eline almıştı. Onun bu hallerine ben gülerken o küfür ederek yanmış yumurtayı temizliyordu. Bana dönünce gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Çok gülme güzelim, seni görünce her şeyi boşverip altını kısmayı unuttum."
Omuz silkip gözlerimi yumurtayı temizlemeye çalışan ellerine döndü.
"Benlik bir suç yok ortada. Sen unutmasaydın."
Kafasını gülerek sallamış ve yumurtayı çöpe atıp tavayı yıkamıştı. Beni tam lavabonun yanına oturttuğu için tavayı yıkamayı bitirince dönüp dudaklarımı öpüp geri çekilmişti. Ben de bir şey demeden ellerimi bacaklarım arasında kalan tezgaha yaslayıp hafif öne eğildim. O da tavayı yeniden ocağa koyup yeni bir yumurta kırmıştı.
"Yine yakmada."
"Bu gün yakacağım yumurta olacağını sanmıyorum."
Demişti yüzüne bir sırıtış eklerken. Dediğini anladığım için gözlerimi kıstım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Car Race ^HyunLix^
Fiksi PenggemarYasal olmayan araba yarışı tutkunu Hwang Hyunjin her yarışta birinciydi. Fakat tahtını sarsacak Lee Felix'i hesaba katmış gözükmüyordu. !DİKKAT! +Mpreg Bu hikayede şiddet, cinsel içerik, küfür, argo gibi şeyler olabilir. Lütfen dikkate alaraktan o...