★³¹

131 23 36
                                    

Bir ay sonra

"Hayır sizin ne işiniz var anlamadım ben? Eşimle bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek için gidiyoruz sizde kuyruk gibi peşimize takılıyorsunuz."

Hyunjin'in mızmızlanması ile güldüm. Ama haklı buluyordum onu.

"Sen ne anlarsın, cinsiyet partisi yapacağız Jim ile. Bu yüzden sizin öğrenmemeniz gerekiyor."

"Ne demek öğrenmememiz gerekiyor!?"

Hyunjin'in şaşkın sesi ile daha çok güldüm. Jimin ve Jennie bana bunu söylemişlerdi. Bende karşı çıkmamıştım ama Hyunjin şimdi öğreniyordu.

"Sevgili eşimin haberi var mı bundan?"

Gözler bana dönünce dudaklarımı ısırdım. Ve yavaşça kafamı aşağı yukarı salladım.

"Yok ben cidden baba olmuşum. Her şeyden en son haberi olan benim."

Dediğine kısa bir kahkaha attım.

"Hyunjin, heves ettiler kırmak istemedim."

"Şurada iki gün daha bilmesen bir şey olmaz. Her şeyimiz hazır sadece pastamız kaldı. Onu da hazırlayacağız ve parti yapacağız!"

Jimin gülerek ve el çırparak söylediği şeyle daha çok gülümsedim. Hastanedeki bir kaç kişi bize bakıyordu ama umursamadım.

"Her neyse, içeri girelim."

Jennie hızla ayağa kalkıp doktorun odasına girmişti. Bizde arkasından.

"Merhaba doktor hanım! Bu gün Lix'imizin bebeğinin cinsiyetini öğrenmeye geldik ama... Onlara söylemeyin olur mu? Sadece bize."

Diyerek Jimin ve kendinisi göstermişti. Doktor gülümseyerek kafasını sallamıştı.

"Elbette, öyle olsun."

Demişti ve bana sedyeyi göstermişti. Gidip yavaşça uzandım. Hyunjin'de tişörtümü açmama yardım etmişti.

"Heyecanlı gördüm sizi. Tahminleriniz var mı?"

"Kesin kız."

"Sus Jen! Erkek olacak ben inanıyorum. Yeğenimin enerjisini alabiliyorum."

"Ben çoktan pembe tütülü eteğini hazır ettim Jim! Kız olacak."

Doktor onlara gülüp bize dönmüştü.

"Anne ve babası olarak sizin bir tahmininiz var mı?"

Kısaca Hyunjin'e bakıp gülümsedim ve sonra doktora geri döndüm.

"Bir tahminimiz yok, sağlı olsun bize yeterli."

Demiştim. Doktor da kafasını sallayarak bir kaç hazırlık yapmıştı.

"Hayır yani anlamadığım tek şey şu. Neden böyle bir parti?"

Hyunjin yine mızmızlanıyordu. Kaşlarımı çatıp ona baktım.

"Belki ben istedim?"

Car Race ^HyunLix^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin