Már megint futok. A kellemes, de ritka esőillat betölti a kifinomult érzékszerveim. Szedem a lábam, átszaladok egy parkon, azonban megtorpanok. Homályosan látok, de hallom, hogy a bokorban mozog valami. Odaügetek, lassan rakosgatom a mancsom, kimérten közelítek. Bedugom a farkas orrom, odaszagolok. Hátrálni kezdek az ismeretlen szagra, de ekkor mögöttem megreccsen egy ág. Odakapom a fejem, és csodálkozva végigmérem a fa körül táncot járó, ordenáré méretű farkakat. A golyóikon ugrálnak, vidáman köröznek a növény körül. Egy Nirvana számra ropják, néha megpörgetik a makkjukat, bennem pedig felmerül, vajon mit szívhattam, amiért ilyesmiket látok.
A szemem felpattan. Némileg szaporán veszem a levegőt, miközben a plafont bámulom. Próbálom összerakni, mi a picsáért álmodom táncoló péniszekről, majd leesik, hogy áll a farkam.
Valami rohadt meleg a jobb oldalamon. Konkrétan megsülök. Mély sóhaj szakad fel belőlem, amint megpillantom, hogy Noelle rajtam fekszik. Békésen szuszog a vállamon, a barackillat mindent beterít körülöttem. Bár háttal van nekem, mégis hozzám simul, a karomat öleli magához, akár egy plüssmackót, míg a feneke nekifeszül az oldalamnak. Oké, már tudjuk, miért vagyok kőkemény.
Kínosan pislogok körbe, keresem a kiutat, mert tudom, hogy a csaj egyértelműen ki fog borulni, ha erre ébred. Én aztán nem szeretném tetézni a traumáit. Mondjuk fixen nem én húztam magamhoz. Ugye?
Először óvatosan mozdulok meg, felmérem, mennyire alszik mélyen, viszont ahogy megmozdítom a karom, amit olyan szorosan ölelget, mocorogni kezd. Megmerevedek, és várom, hogy abbahagyja.
Jó, ez így nem fog működni, ráadásul a merevedésem sem akar megszűnni. Szánom magam, amiért már megint a mostohahúgomra áll a farkam, undorító vagyok. De a kurva életért nyomja ide a feszes seggét? Bármelyik tizennyolc éves fickó ráizgulna, ez halálbiztos. Sőt, faszt tizennyolc! Kortól függetlenül bárkinek dudorodna a gatyája egy ilyen helyzettől, kivéve, ha a csaj... a mostohatestvére? Talán perverz vagyok, baszki, vagy nem tudom.
Bűntudatom támad. A rohadt életbe! Ez így egyáltalán nem normális!
Mióta elmesélte, mi történt vele, igyekeztem máshogy viszonyulni hozzá, betudni a viselkedését egy következménynek, ám Noelle sosem könnyíti meg a beszélgetést. Hamar felidegesít, hiszen végtelenül akadékoskodó és makacs. Persze az esetek nagy többségében szórakoztat a viselkedése. Úgy puffog, akár egy morcos minikecske. Egész aranyos.
Végül eldöntöm, hogy inkább nem mozdulok meg, és megvárom, míg ő ébred fel. Átváltozhatnék, de ahhoz jobb megszabadulni a ruháktól. Valószínűleg még jobban megijedne, ha arra kelne, hogy kígyóként csúszkálok a szobában, szóval marad ez a... idegesítően furcsa, mégis kellemes helyzet. Szinte késztetést érzek rá, hogy jobbra forduljak, és még közelebb vonjam, átkaroljam a másik karommal, és...
Elég is ebből! Mi a fasz ütött belém? Elfolyt az agyam vagy mi a szar? Nem gondolhatok ilyesmire, mikor a csaj a mostohahúgom, basszus. Nem mintha ettől bármilyen vérszerinti rokonságban lennénk, de...
YOU ARE READING
Majd, ha befagy a pokol
Fantasy𝓦𝓪𝔂𝓵𝓮𝓷: A legenda úgy tartja, Tüphón leszármazottai vagyunk. 𝓝𝓸𝓮𝓵𝓵𝓮: A legenda úgy tartja, leszarom, honnan származtok, Madden. 𝓦𝓪𝔂𝓵𝓮𝓷 𝓜𝓪𝓭𝓭𝓮𝓷 heves természetű, konok, ebből fakadóan nem szívleli az anyja választását. Úgy véli...